• Ik kan er net dus achter dat ik op het forum berichten niet meer kan aanpassen.
    Ik weet niet of dit al langer zo is, maar vandaag viel het me ineens op.
    Enig idee wat er aan de hand is?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Even proberen op m'n mobiel. :')

    Edit: het werkt haha

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 23:58 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Op mijn mobiel werkt het niet meer...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Forfatter schreef:
    Op mijn mobiel werkt het niet meer...


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Bij mij ook niet meer. Wtf.


    26 - 02 - '16

    Ik heb dit topic doorgegeven, hebben de users die er op hun mobiel last van hebben er ook problemen mee via hun laptop?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik kan het op mijn mobiel inderdaad niet, op mijn laptop daarentegen wel gelukkig.


    oi, suzy

    Ik kan het inmiddels ook op zowel laptop als telefoon niet meer. Gisteren nog wel.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Apaixonar schreef:
    Ik kan het inmiddels ook op zowel laptop als telefoon niet meer. Gisteren nog wel.

    Damn dan bestaat de kans dat ik het op de laptop ook niet meer kan vandaag. Nog niet geprobeerd.


    oi, suzy

    Ik kan (op de laptop) mijn reactie nog wel aanpassen? Het potloodje is wel groen geworden though.


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Ik kan (op de laptop) mijn reactie nog wel aanpassen? Het potloodje is wel groen geworden though.

    Op de laptop kan ik het inderdaad ook nog (zojuist gecontroleerd). Bij mij is het potloodje blauw? Mijn template is ook blauw - is de jouwe toevallig groen?


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)
    Op de laptop kan ik het inderdaad ook nog (zojuist gecontroleerd). Bij mij is het potloodje blauw? Mijn template is ook blauw - is de jouwe toevallig groen?


    Ik heb - volgens mij- de normale Quizlet template op het forum. (:


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik denk dat dan het potloodje de kleur aanneemt van de linkjes. ;D


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Ik denk dat dan het potloodje de kleur aanneemt van de linkjes. ;D


    Haha denk het, maar eerder had ik dit niet. x) Dus vandaar dat ik het vermeldde, want het valt me nu inene op. Naar mijn idee was er eerder geen groen potloodje. En ik heb het inmiddels nagekeken, ik heb de normale, standaard template op het forum. :Y)
    Maar het kan natuurlijk ook dat ik gewoon te kippig ben. xp haha


    Smile. You're beautiful. <3

    Haha, ik denk dat het niet kunnen aanpassen op mobiel dan ligt aan deze 'update'? Ik hoop wel dat het gefikst wordt, want ik vind het wel chill om op mobiel ook te kunnen aanpassen.


    oi, suzy

    Test

    Edit: Via desktop versie op mijn mobiel werkt het wel, ook met een groen potloodtje.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 15:20 ]