• Ik kan er net dus achter dat ik op het forum berichten niet meer kan aanpassen.
    Ik weet niet of dit al langer zo is, maar vandaag viel het me ineens op.
    Enig idee wat er aan de hand is?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Op mijn telefoon kan ik berichten nog aanpassen. Het potloodje is echter wel veranderd van onopvallend en grijs met geel tussen "meld dit bericht" en "quote dit bericht" naar feloranje aan de rechterkant.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Op mijn telefoon kan ik berichten nog aanpassen. Het potloodje is echter wel veranderd van onopvallend en grijs met geel tussen "meld dit bericht" en "quote dit bericht" naar feloranje aan de rechterkant.


    Bij mij nu ook :|


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Aanmelden lukt ook niet goed...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Nu zijn alle symbooltjes terug (telefoon) en alle symbooltjes zijn oranje.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2017 - 10:55 ]


    26 - 02 - '16

    Broughton schreef:
    Nu zijn alle symbooltjes terug (telefoon) en alle symbooltjes zijn oranje.


    + laptop heb ik ze ook weer. Wel een beetje jammer van de oranje kleur, had liever een andere kleur gezien haha.
    Maar op z'n minst zijn alle opties weer terug. (blush)


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Bij mij zijn ze rood, ligt het niet aan je eigen template?

    OperaGhost schreef:
    Bij mij zijn ze rood, ligt het niet aan je eigen template?

    Ik heb Q's standaard template en bij mij zijn alle symbooltjes ook oranje. Volgens mij is dit weer een nieuwe update en is dit nu de standaard kleur? Meh, ik vond het ervoor toch mooier (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    (...)
    Ik heb Q's standaard template en bij mij zijn alle symbooltjes ook oranje. Volgens mij is dit weer een nieuwe update en is dit nu de standaard kleur? Meh, ik vond het ervoor toch mooier (':


    Om te reageren is het nu ...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Holy shit, o gawd. Nu is alles dik en groen en niet bepaald subtiel meer. :'D

    [ bericht aangepast op 24 aug 2017 - 12:43 ]


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Holy shit, o gawd. Nu is alles dik en groen en niet bepaald subtiel meer. :'D



    Inderdaad. Op je pc is alles dik en groen en op je mobiel is alles dik en oranje...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Forfatter schreef:
    (...)
    Inderdaad. Op je pc is alles dik en groen en op je mobiel is alles dik en oranje...

    Wat een kleuren. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    OperaGhost schreef:
    Bij mij zijn ze rood, ligt het niet aan je eigen template?


    Het ligt aan je template denk ik inderdaad, want bij mij zijn ze roze. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    OperaGhost schreef:
    Bij mij zijn ze rood, ligt het niet aan je eigen template?

    That's what I said :') Pagina 2.


    oi, suzy