• Naar aanleiding van een gebeurtenis vond ik het wel leuk van dit soort topic te openen. Je kan hierin alle gênante momentjes die je met je vrienden of vriendinnen hebt meegemaakt. Hieronder een eigen verhaal...

    Enkele dagen geleden was het verjaardagsfeestje van mijn beste vriendin. Het was heel erg leuk. Totdat haar oudere broer mij even appart nam. Hij nam 10 euro uit zijn zak en fluisterde mij toe: 'Als jij de taart seffens in haar gezicht gooit, krijg je 10 euro.' Ik fronste, en hij verhoogde het tot 15 euro waardoor ik instemde. We gingen terug naar de groep en de taart werd net op de tafel gezet. Ze opende haar ogen en blaasde de kaarsjes uit. Nadat de kaarsjes eraf waren nam ik de taart van tafel en gooide ik de chocoladetaart in haar gezicht.


    Wel, dit was mijn verhaal. En wat zijn jullie gênante verhalen?

    Wat was haar reactie?:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wat was haar reactie?:')


    Ze vond het keileuk duh


    Heaven is a place that we all have

    Debbaut schreef:
    Wat was haar reactie?:')


    Eerst krijste ze, maar nadat alle andere mensen in lachen uitbarstte kon zij ook niet anders, en ik had mijn 15 euro :$

    Ik viel altijd om als we aan het spelen waren (dit was op de basisschool), dus op den duur kreeg ik tijdens een spelletje de bijnaam "modderpleurtje" vanwege mijn voorliefde voor in de modder vallen :).


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    Ik viel altijd om als we aan het spelen waren (dit was op de basisschool), dus op den duur kreeg ik tijdens een spelletje de bijnaam "modderpleurtje" vanwege mijn voorliefde voor in de modder vallen :).


    Prachtig!!! :D

    Galactica schreef:
    (...)

    Prachtig!!! :D


    Gelukkig is hij niet blijven hangen :P


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Hoe gênant het eigenlijk wel niet voor mij was hoe ik in de tweede klas moest huilen tijdens gym, omdat ik helemaal niet kon volleyballen en daardoor werd zwartgemaakt door een team-/klasgenoot.
    Ook heb ik een keer zitten janken, omdat ik bij het buitenspelen in groep 7 niet goed was in lummelen en er op een gegeven moment er om moest huilen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eggsy schreef:
    Hoe gênant het eigenlijk wel niet voor mij was hoe ik in de tweede klas moest huilen tijdens gym, omdat ik helemaal niet kon volleyballen en daardoor werd zwartgemaakt door een team-/klasgenoot.
    Ook heb ik een keer zitten janken, omdat ik bij het buitenspelen in groep 7 niet goed was in lummelen en er op een gegeven moment er om moest huilen.


    Volleybal is zowat het enige dat ik wél kan...

    Ugh, ik ben een enorme stuntel dus zal hier vaak te vinden zijn :')

    Ik liep een keer met m'n vriend buiten. Het was avond en het had net geregend en het hele gras zat onder de modder. We moesten een heuvel en ik zeg nog:
    'Kijk uit, het is super glad' om vervolgens met een tarzan brul onderuit te gaan, van de heuvel af te rollen en echt compleet onder de modder te zitten.
    Niet echt de romantische avondwandeling waar ik op hoopte.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan je een hele lijst geven oeps


    obsessive rage