• In Nederland beginnen de opleidingen weer op 4 september. Ikzelf ga naar mijn tweede jaar (medische) biologie in Nijmegen en ik heb er weer zin in na 2 maanden zomervakantie. Ik ben geen vakantiemens. Jullie wel?
    Wie gaat er na de vakantie een opleiding volgen en wie gaat naar een volgend jaar op de middelbare? Zijn jullie ruim overgegaan, of met de hakken over de sloot? En zijn jullie de vakantie al beu, of willen jullie snel weer aan de bak? Wat hebben jullie in de vakantie gedaan?

    Wat hebben jullie in de vakantie gedaan?

    17.5% (7 stemmen)
     
    niks

    15.0% (6 stemmen)
     
    geslapen

    5.0% (2 stemmen)
     
    gegeten tot ik misselijk was

    32.5% (13 stemmen)
     
    gewerkt

    7.5% (3 stemmen)
     
    mijn sokken en ondergoed op kleur gesorteerd

    22.5% (9 stemmen)
     
    een weeshuis gebouwd voor eenzame sokken zonder wederhelft


    oi, suzy

    Ohnee. OHGOSSIE. Ik heb wel een klein beetje geluk want op de eerste schooldag is het Offerfeest en daarom moet ik maar een uurtje aanwezig zijn.

    Verder ben ik best voorbereid eigenlijk. Maar ja, dat denk ik elk jaar.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb letterlijk niets in deze vakantie gedaan. Behalve een beetje schrijven, series kijken, bank hangen, slapen en eten.
    En ik begin na de vakantie met het eerste jaar HTRO in Deventerrr.

    Ik heb voornamelijk gewerkt en lui geweest. Het weer viel tegen.

    En vanaf nu ga ik.nooit meer naar school! Zo lekker ahha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Whoop whoop! Voor mij wordt dit het eerste schooljaar waarop ik niet meer naar school zal gaan. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb nog een herexamen en jij begint al over een nieuw schooljaar. D: Ik heb gewerkt en nu leer ik dus. :') En in september ga ik nog tweemaal op vakantie, dus het schooljaar is nog ver af voor mij. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wij hebben op Nederlandse universiteiten altijd herexamens in juni en juli... Nooit later dan dat.


    oi, suzy

    Ledecky schreef:
    Ik heb nog een herexamen en jij begint al over een nieuw schooljaar. D: Ik heb gewerkt en nu leer ik dus. :') En in september ga ik nog tweemaal op vakantie, dus het schooljaar is nog ver af voor mij. :Y)


    Ik eenmaal een weekendje weg, maar voor de rest pretty much the same. Oh ja, en ik ben al een week op vakantie geweest.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jure schreef:
    Wij hebben op Nederlandse universiteiten altijd herexamens in juni en juli... Nooit later dan dat.


    Dan hebben wij gewoon onze examens, haha. Ik begin ook pas halverwege september, dus eerst nog even een tussenstop in Griekenland maken ^^


    Mhm?

    Adsthetic schreef:
    Ohnee. OHGOSSIE. Ik heb wel een klein beetje geluk want op de eerste schooldag is het Offerfeest en daarom moet ik maar een uurtje aanwezig zijn.

    Verder ben ik best voorbereid eigenlijk. Maar ja, dat denk ik elk jaar.


    Het is dat ik je geloof weet, anders had ik het aan satanisme gelinkt :') sorry

    On topic: ik begin aan een nieuwe opleiding, dus zie er eigenlijk een beetje tegenop. Nieuwe klas, nieuwe omgeving, nieuwe alles


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Epine schreef:
    (...)

    Dan hebben wij gewoon onze examens, haha. Ik begin ook pas halverwege september, dus eerst nog even een tussenstop in Griekenland maken ^^

    Ja, wij hebben hertentamens tegelijk met onze reguliere tentamens :') so yeah same


    oi, suzy

    Catmint schreef:
    (...)

    Het is dat ik je geloof weet, anders had ik het aan satanisme gelinkt :') sorry

    On topic: ik begin aan een nieuwe opleiding, dus zie er eigenlijk een beetje tegenop. Nieuwe klas, nieuwe omgeving, nieuwe alles


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA


    Heaven is a place that we all have

    Ik begin 4 september aan mijn derde jaar Nederlandse Taal en Cultuur aan de RUG. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh, ik begin komend maandag. Don't remind me


    -

    Mijn school heeft wel de fout gemaakt door mij weer op de lijst te zetten van de klassenindelingen. Als ik wel door was gegaan met m'n opleiding, had ik bij een groot deel van m'n klasgenoten van afgelopen schooljaar in de klas blijven zitten. Dus da's wel nice.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het is blijkbaar iets in me wat elke keer eigenlijk net niet het jaar haalt, gelukkig mag ik wel door met mijn tweede jaar psychologie. Ik begin zelf volgende week al.. Maar opzich kijk ik er wel naar uit.
    Vakantie si ook wel lekker hoor, al ben ik niet superproductief geweest, buiten mijn geplande vakanties om.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn