• In Nederland beginnen de opleidingen weer op 4 september. Ikzelf ga naar mijn tweede jaar (medische) biologie in Nijmegen en ik heb er weer zin in na 2 maanden zomervakantie. Ik ben geen vakantiemens. Jullie wel?
    Wie gaat er na de vakantie een opleiding volgen en wie gaat naar een volgend jaar op de middelbare? Zijn jullie ruim overgegaan, of met de hakken over de sloot? En zijn jullie de vakantie al beu, of willen jullie snel weer aan de bak? Wat hebben jullie in de vakantie gedaan?

    Wat hebben jullie in de vakantie gedaan?

    17.5% (7 stemmen)
     
    niks

    15.0% (6 stemmen)
     
    geslapen

    5.0% (2 stemmen)
     
    gegeten tot ik misselijk was

    32.5% (13 stemmen)
     
    gewerkt

    7.5% (3 stemmen)
     
    mijn sokken en ondergoed op kleur gesorteerd

    22.5% (9 stemmen)
     
    een weeshuis gebouwd voor eenzame sokken zonder wederhelft


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)
    Hmmm dan alleen in Nijmegen.


    In Groningen ook hoor, midden juli waren we echt wel klaar met de hertentamens.


    I am an idiot, I move.

    Onze school heeft de traditie dat we de eerste schooldag al gelijk hard gaan werken. (':

    MrGrey schreef:
    Onze school heeft de traditie dat we de eerste schooldag al gelijk hard gaan werken. (':

    Leuk ;w


    -

    Waddles schreef:
    (...)

    In Groningen ook hoor, midden juli waren we echt wel klaar met de hertentamens.


    Grunn ftw. Hier kon je wel later nog een tentamen hebben volgens mij, alleen onder speciale omstandigheden (derde kans en zo). Geloof ik tenminste. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Even een driedagenomhoogbump want voor mij komt het schooljaar schrikwekkend dichtbij rip


    Heaven is a place that we all have

    Moeten jullie maandag as. al naar school dan?


    oi, suzy

    Nee, vrijdag pas haha. Dat zijn echt nog maar zo weinig dagen omg. Ik heb meer als zes dagen nodig om me voor te bereiden op enige vorm van sociale activiteit.


    Heaven is a place that we all have

    ik kan niet wachten oh my goodness

    voor au pairs zijn de vakantie zeg maar de slavenarbeidtijd en de schooltijd de tijd van kalmte en ritme en lekker veel vrije tijd. Ik ben de dagen aan het aftellen. NOG EEN WEEK.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Examenjaar voor mij dit jaar! Eindelijk :) Kan niet wachten tot mei.

    Heb de afgelopen 4 dagen school gehad. Nou, de dingen die ik toen gehoord heb.
    - Alle docenten zijn blijkbaar superblij om mij te zien - weet niet of dat voorgaande jaren ook zo was, maar het kan ook zijn dat het me nu pas opvalt.
    - Ik kreeg van een onbekende docente een mailtje of ik interesse had om masterclasses journalistiek te doen in Amsterdam. TOF.
    - Ik werd gebeld door een docente dat ik ingeloot was voor de Zuid-Afrika ontwikkelingsreis. JA JA JA JA JA SUPERGAAF
    - Ik kreeg een mailtje, er zijn talentdagen in de alpha-categorie. Voorheen alleen in de bèta-categorie maar nu dus ook eindelijk dingen waar ik aan mee kan doen! Heb me voor 6 van de 9 masterclasses opgegeven met voor elke masterclass een uitgebreide motivatie, haha. Vond er 7 interessant, maar twee zijn er op dezelfde dag...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly