• De avatar boven je probeert jou te redden en de avatar daarboven probeert je te doden. Hoe loopt het af?

    Voorbeeld:

    De user boven de user boven jou (moordenaar)

    De user boven jou (beschermer)


    Mogelijke antwoord is dus dat je waarschijnlijk gedood wordt, omdat Queen Elizabeth en haar beveiliging niet slim genoeg zal zijn voor Sherlock. Rip.

    Ik ben gered! Gelukkig geen moordpoging op mijn perfecte leven *hairflip* Wie zou mij, de tovenaar met de vijfvoudige titel van mooiste glimlach door Heks en Haard, immers willen vermoorden? (A)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben bang dat ik dood ga, tenzij Gilderoy op een per ongeluk hele slimme manier mijn moordenaar laat struikelen of zo :'D


    obsessive rage

    Ik overleef, Gilderoy zijn skills zijn zo belabberd dat ik me er eerder zorgen in maak dat hij zichzelf iets aandoet. Daarbij ziet de jongedame er vrij slim en dapper uit, dus dat komt helemaal goed!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Gezien de jongemannen boven mij met zijn vieren zijn, en het meisje daarboven maar in haar eentje is, denk ik dat ik het overleef ^^ *hairflip*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Juist... Ik denk dat ik dit niet ga overleven xD Misschien als ik hard ren en Gilderoy laat struikelen dat ik nog weg kan komen voor die vier kerels... I'm dead!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik overleef wel dit keer, Gilderoy is niet extreem slim of handig


    obsessive rage

    Oei. Een gevecht tussen twee dames. Ik denk eerlijk gezegd dat ik het wel overleef, Leah is niet zo eng als ze boos is (;


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Oei. Een gevecht tussen twee dames. Ik denk eerlijk gezegd dat ik het wel overleef, Leah is niet zo eng als ze boos is (;


    YOU AIN'T NEVER SEEN ME MAD BRO! Ik zou toch maar oppassen (cool) You don't want to get a badger angry



    (SKIP DEZE MAAR< IK BEN AL PAAR KEER LANGS GEWEEST! IK WILDE GEWOON EVEN MIJN GELIJK HALEN :') )

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 16:56 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hmm, ik denk dat Slughorn met een beetje Felix Felicis het wel wint van meisje Blauwhaar, dus mijn eigen goudblonde lokken *hairflip* overleven het wel!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh, dat zou ik wel eens willen zien in het echt (' Verder is Gilderoy nogal incapabel dus dan denk ik dat ik het niet haal, helaas


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik denk dat ik het wel red
    Dementor > Gilderoy


    --

    Ik denk dat ik dat niet overleef


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat Sauron me wel kan beschermen, ja. :Y)

    Ik heb eigenlijk geen idee wie op het plaatje van Natas staat - en wat die allemaal kan. Maar ik hoop dat de "Geest van de Opera" gewoon boe zegt, en als die eerste daardoor gillend wegrent, overleef ik het wel (A)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik overleef because wizards?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen