• Professor Slughorn, zoals u dat al gelezen heb, daag ik u hierbij uit tot een duel! *Tandenblikkerende glimlach* Maar wees niet bang, users van Quizlet, er zal jullie geliefde nieuwe bemiddelaar niets overkomen, wees niet bang.

    Neemt u de uitdaging aan? Weet u zeker dat u durft te vechten tegen de tovenaar die een Orde van Merlijn, derde klasse heeft gekregen, Erelid is van de Bond Tegen de Zwarte Kunsten en ook vijf keer op rij door Heks & Haard is uitgeroepen tot Tovenaar met de Charmantste Glimlach? *hairflip*




    Omstanders, schroom natuurlijk niet om uw favoriet (Me *hairflip*) aan te moedigen! *O* (wbw)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 20:00 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Go go Slughorn! (A)

    *Pakt popcorn*

    Oh boy, oh boy, oh boy!



    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 20:11 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    -

    *Plukt even overdreven aan zijn snor *

    "Ik heb altijd al van je gedacht dat je maar een verwaand ventje was. Waar je al die ordes vandaan heb gekregen, is mij een raadsel. Ik ben niet geïnteresseerd in een gevecht, tenzij we er een prijs aan koppelen. Een paar Yeti-tanden misschien? Die kan ik goed gebruiken, voor mijn toverdranken weet je wel?"

    denkt: Plus een echte Yetitand is zeldzaam, en veel waard


    It's never gonna happen, Guys.

    LET THE DUAL BEGIN !!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    *hairflip*

    ''We zullen duelleren om de eer!'' *tandenblikkerendeglimlach* ''En anders kan ik er natuurlijk nog een gesigneerd exemplaar van Magical Me bijdoen, mocht u dat boek nog niet in uw collectie hebben staan.''


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.



    "Is dit een manier om mij terug te pakken, Gilderoy? Ik weet hoe erg je het haatte dat je vroeger niet op mijn feestjes mocht komen!"


    It's never gonna happen, Guys.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ''Maar natuurlijk niet. Vergeven en vergeten, zeg ik altijd maar! ;) Weet u wat, om het nog aantrekkelijker voor u te maken, doe ik er ook nog een exclusief interview van mij over Magical Me bij!''


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    OPROEP AAN ALLE ANDERE LERAREN OP HOGWARTS: DO SOMETHING! :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    OPROEP AAN ALLE ANDERE LERAREN OP HOGWARTS: DO SOMETHING! :')


    Sorry, maar ik heb het nooit tot leraar Zorg voor Fabeldieren kunnen schoppen...


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mijn popcorn raakt op, chips.