• Professor Slughorn, zoals u dat al gelezen heb, daag ik u hierbij uit tot een duel! *Tandenblikkerende glimlach* Maar wees niet bang, users van Quizlet, er zal jullie geliefde nieuwe bemiddelaar niets overkomen, wees niet bang.

    Neemt u de uitdaging aan? Weet u zeker dat u durft te vechten tegen de tovenaar die een Orde van Merlijn, derde klasse heeft gekregen, Erelid is van de Bond Tegen de Zwarte Kunsten en ook vijf keer op rij door Heks & Haard is uitgeroepen tot Tovenaar met de Charmantste Glimlach? *hairflip*




    Omstanders, schroom natuurlijk niet om uw favoriet (Me *hairflip*) aan te moedigen! *O* (wbw)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 20:00 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    *neemt nog een hap van zijn eten *



    "Dat interview mag je houden. Maar als ik een uur tussen uw spullen mag neuzen, u bent tenslotte de professor van Verweer tegen de Zwarte kunsten, hebben we een deal."
    *grijnst en staat op, gaat recht tegenover Gilderoy staan en haalt uit zijn gewaad zijn toverstok*

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 20:43 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Oeeeeehhhh

    ''Goed goed, ik heb een idee. Ik heb ergens nog een flesje eenhoorntranen staan, laten we daarom duelleren. En anders neemt u inderdaad een kijkje in mijn kantoor. Maar dan moet u eerst nog wel winnen!'' *hairflip*


    ''Goed, zoals jullie lezen, houden we onze toverstokken in de klassieke duelleerpositie. Als ik tot drie heb geteld, laten we onze eerste spreuk los. Uiteraard niet met de bedoeling om te doden, we zouden niet willen dat er een vak moet uitvallen dit jaar!'' *hairflip* ''Drie, twee, één!''


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"


    --


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    "Eerst buigen, Professor Gilderoy. We moeten niet onze beleefdheden vergeten. These are mad times we live in! Mad! Maar dat betekent niet dat we zo ons moeten gedragen."
    * Maakt een buiging, trekt zijn toverstok *

    "Obscuro!"


    *tovert een blinddoek om Gilderoy zijn ogen *

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 21:03 ]


    It's never gonna happen, Guys.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    'Ohja, natuurlijk. Vergeef m-'' *Wiebelt onhandig omdat hij niets meer kan zien en poogt HAIRFLIP* ''Dat los ik gemakkelijk even op, let goed op allemaal! Follaté àsenderé!''


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ''Oh, haha, ik geloof dat mijn toverstok een beetje zenuwachtig is.'' Tarrrrrrrrantallegra!'' *zwierig gebaar*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    *begint onhandig ietwat zwakjes te dansen.*

    "Finite!" - de benen stoppen meteen.
    "Ha! Ik heb geen spreuk nodig om goed te kunnen dansen Gilderoy," zwiert een beetje met zijn heupen. "Maar die tanden van jou kunnen nog wat extra gebruiken voor je mooiste lach! Densaugeo"


    It's never gonna happen, Guys.

    ''Hmm, ja, heel sportief, Horace.''

    *HAIRFLIP* ''Riiiiccctusempra!''

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 21:18 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    *begint heel hard te lachen *



    "Finite! Ik ben klaar met dit duel, kom maar op met die eenhoorntraan. Expelliarmus!"
    *richt zijn toverstok richting Gilderoy, terwijl hij nog uit hijgt van het lachen*

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 21:26 ]


    It's never gonna happen, Guys.