• Ja, het is nog maar de vraag of Nederland überhaupt mee gaat doen, want ze hebben best dramatisch gepresteerd. Maar toch root ik nog voor ze, want ik vind het gewoon zo leuk om naar de WK's en EK's te kijken. Al heeft het natuurlijk geen nut om nu nog kantje boord door te gaan naar het WK terwijl je daar massaal de grond in wordt getrapt... hopelijk heeft Advocaat een betere strategie dan zijn voorganger.

    31 aug 2017      20.45       Frankrijk - Nederland
    3 sept 2017      18:00      Nederland - Bulgarije
    7 okt. 2017      20.45      Wit-Rusland - Nederland
    10 okt 2017      20.45      Nederland - Zweden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 18:59 ]

    Joee ben ik de enige die vanavond kijkt? ^^

    Oeh ik kijk natuurlijk ook. Ik weet nog de tijd dat ik eigenlijk keek voor de knappe jongens , maar nu vind ik het eigenlijk best leuk en als ik het mag zeggen heb ik er nu ook soort van verstand van.

    Ik mis Ibrahim Afellay en Gregory van der Wiel dan wel een klein beetje qua hele mooie mannen , maar ach. We hebben altijd nog foto's





    HUP HOLLAND HUP!


    Firm believer of all that is magic

    Hahaha ik heb eigenlijk nooit gekeken om het uiterlijk. Maar ik kan je geen ongelijk geven want soms is het wel leuk om naar sommige mannen te kijken. :Y)

    Huntelaar is mijn favoriet en ik hoop dat hij op een gegeven moment nog in het veld komt. Ik heb geen idee of hij één van de wissels is, maar ik hoop het in ieder geval.
    Ik ga waarschijnlijk niet kijken, want ik word alleen maar gefrustreerd als ze achterstaan en de kans is er dat ze achter gaan staan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nee Huntelaar zit niet in de selectie volgens mij

    Ik weet niet hoe het bij jullie staat, maar bij ons is het 5-0. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ah, en we zijn net ook een rode kaart rijker geworden. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jullie doen het beter dan wij hahaha
    1 - 0 voor Frankrijk
    Rip NL

    Damn it. Volgens mij moet ik meteen maar al voor de Rode Duivels zijn, in plaats van de Oranje Leeuwen. Aan die mannen en Dick Advocaat heb je echt niks.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dit is zo. Frustrerend. Bah bah bah.

    NL mag legit blij zijn als ze überhaupt nog een doelpunt scoren pfffff

    Hahaha oke 2 - 0 voor Fr
    Dat wordt hem niet meer

    Go Frankrijk! XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wat. De. Duck.
    Oranje mag zich diep schamen. :'DDD

    Daarom juich ik voor Frankrijk, dan valt er nog iets te vieren


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen