• Ja, het is nog maar de vraag of Nederland überhaupt mee gaat doen, want ze hebben best dramatisch gepresteerd. Maar toch root ik nog voor ze, want ik vind het gewoon zo leuk om naar de WK's en EK's te kijken. Al heeft het natuurlijk geen nut om nu nog kantje boord door te gaan naar het WK terwijl je daar massaal de grond in wordt getrapt... hopelijk heeft Advocaat een betere strategie dan zijn voorganger.

    31 aug 2017      20.45       Frankrijk - Nederland
    3 sept 2017      18:00      Nederland - Bulgarije
    7 okt. 2017      20.45      Wit-Rusland - Nederland
    10 okt 2017      20.45      Nederland - Zweden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 18:59 ]

    Ben ik even blij dat ik half Frans ben :x


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zou het zeer waarderen als alle andere landen waar Frankrijk tegen moet spelen, winnen van die kl*te ploeg. :/


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Robben. Wat een heerlijk interview haha, geweldige man.

    België won met 9-0 lulz


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eggsy schreef:
    Ik zou het zeer waarderen als alle andere landen waar Frankrijk tegen moet spelen, winnen van die kl*te ploeg. :/

    Nee joh. Frankrijk gaat waarschijnlijk niet meer verliezen.

    Nederland moet het nu hebben van de 2e plaats

    Luxemburg hebben 1-0 gewonnen tegen Wit-Rusland. Luxemburg is dus het tweede beste team in de BeNeLux :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Enygma schreef:
    België won met 9-0 lulz

    Oké. Ik ben nu voor de Rode Duivels.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Salah schreef:
    Luxemburg hebben 1-0 gewonnen tegen Wit-Rusland. Luxemburg is dus het tweede beste team in de BeNeLux :Y)

    Tweede? Derde right. NL heeft nog steeds meer punten haha.

    Enygma schreef:
    België won met 9-0 lulz


    Ik ben benieuwd voor zondag. Ik vrees dat het al veel minder zal zijn daar. Met die hitte en tegen een (veel) sterkere ploeg dan vandaag :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga zondag wel weer kijken... maar waarschijnlijk ga ik m'n vingers erbij opvreten. :'D

    Iemand op Twitter tweette deze foto met als bijschrift:

    "Denk je niet dat ze het door zullen hebben?"
    "Welnee joh, gewoon rustig doorlopen."


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eggsy schreef:
    Iemand op Twitter tweette deze foto met als bijschrift:

    (...)


    Cute hahaha

    Enygma schreef:
    België won met 9-0 lulz


    Ik vrees dat ik met het WK maar met België vlaggen op mn hoofd moet gaan kijken


    Firm believer of all that is magic

    Nou... :')

    Omg what just happened, I did not expect


    We've lived in the shadows for far too long.