• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East High — Californië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Chardonnay Parker Sweetwather • The ''One'' Person • Madelaine Petsch • Windvlaag • 1.3
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Idk. • Greenlight • 1.2
    Peaches Riddle • Status • Jessie Paige • Herfst • 1.5
    Rosa Thomason • The Life of The Party • Faceclaim • Phortos • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Scarlett Leithold • Virago • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Ertha Latisha Green • The Newby • Bee Melvinn Windvlaag • 1.6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Miranda Kerr • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Noah Christopher Andrews • The Hyper • Cole Sprouse • Windvlaag • 1.3
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • Maluma • 1.1
    Naam • Status • Faceclaim • philocaly • Pagina
    Parker Thomas Smith • The Jock • Idk • Obeah • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Idk • Obeah • 1.2
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prine Charming • Pierson Fodé • Vaiana • 1.5
    Naam • The Cutey • Manu Rios Windvlaag • Pagina

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2017 - 14:06 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Dat komt gewoon omdat ik die rol ga maken slimpie ;3
    Dus je weet alvast zn naam.
    Ik ga zo opzetje maken !


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh grapje ik kan hier dus niet meer aan meedoen.
    Have fun dan.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mag ik het laatste meisje? :)

    Ik wil graag stiekem meelezen. Sorry jongens ik was mezelf echt een tijd lang niet. Het spijt me voor alles op Q. Ik herhaal mezelf ook heel vaak, maar meen het wel echt. Tja. Ik ben nu eenmaal niet het meest vrolijke persoon, nogmaals: het spijt me, ik hoop dat jullie het begrijpen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Is er nog plaats of is het al vol/ begonnen?


    When you believe your dreams come true

    Harper Aliz Channing

    Naam
    Harper Aliz Channing
    Harper – Harp Player Never gonna happen, tsk
    Aliz – Noble Pfftt, duhuh
    Channing – Wolf-cub

    Harper is, met recht, trots op haar naam. Ze is niet het typje dat daar voor uit komt, maar je kan het zien aan haar gezichtsuitdrukking als ze zich aan je voorstelt. Tja, over het algemeen heeft deze dame een groot ego.


    Leeftijd
    Deze felle dame is geboren op 2 februari, wat inhoud dat haar sterrenbeeld Aquarius is. Niet dat zij in die rotdingen gelooft, want kom op zeg, het lot bestaat niet. Haar leeftijd is achttien jaar, al stond haar een grote teleurstelling te wachten. Ze had namelijk gehoopt om dan nu eindelijk ook als volwassene te worden beschouwd, al behandelen haar ouders haar nog steeds als een klein kind.


    ❝My lips are the Gun❞


    Geschiedenis
    Vader: Joe Channing - 48 y/o - Eigenaar Tattooshop
    Moeder: Shiloh Vaine - zelfmoord gepleegd

    Harper komt uit een zeer gecompliceerd gezin. Haar vader was niet altijd de gelukkige man geweest die hij altijd was, dit komt voornamelijk omdat het zijn droom was om in het leger te werken. Vanaf dat hij een klein jongetje was, wenste hij dat hij ooit mee mocht doen met de grote jongens. En op zijn 30ste werd zijn droom werkelijkheid. Hij liet zijn vrouw achter, die op dat moment zwanger was van Harper en ging vol goede moed het leger in.
          Echter was zijn leven als soldaat al snel voorbij. Hij werd ingezet, als groentje, in een van de minst gevaarlijke sectoren. Tenminste, dat was wat men dacht. Maar één verkeerde stap op een landmijn zorgde ervoor dat zijn beste maat aan flarden werd geknalt en hijzelf verloor zijn linkerbeen. Hij werd naar huis gestuurd en belandde in een depressie waarmee hij zowel zijn vrouw en kind meenam. Harper, die toen ongeveer zes jaar was, had haar vader nog amper gezien. Het enige wat ze zag, was haar moeder die zichzelf sneed in haar polsen en steeds ongelukkiger werd.
          Zo ging het nog een aantal jaren door, haar vader die haar moeder afsnauwde en haar moeder die er niets van zij en daardoor meegesleurd werd in haar eigen pijn en verdriet. Tot het moment van Harper’s dertiende verjaardag, de geweldigste verjaardag die je als tiener maar kunt hebben. Haar vader was deze keer met de vrienden die hij nog over had, wezen stappen en Harper was alleen thuis. Onbewust van wat ze zou tegenkomen, liep ze de badkamer in om daar haar moeder te zien die zichzelf had opgehangen aan het douchegordijn. Gillend was ze het huis uit gerend en trillend was ze bij een vriendin blijven logeren totdat haar vader thuiskwam.
          Vanaf dat moment besefte Joe wat voor een verschrikkelijk mens hij was geweest in de afgelopen jaren en hij begon drastische maatregelen te nemen. Hij ging in gesprek met een therapeut die hem hielp om alles te verwerken wat hij door had gemaakt. Hij zag alleen niet wat het deed met Harper en Harper zei er niets van. Ze werd steeds ongelukkiger, maar weigerde om zo laf te zijn als haar moeder om zichzelf van het leven te beroven.
          Joe begon steeds meer nieuwe uitdagingen in het leven te zien en aangezien hij altijd al creatief was aangelegd, begon in datzelfde jaar nog een tattooshop. En drie jaar later ontmoete ze Newt, die een heel soort nieuwe vreugde in hun leven bracht. Joe nam hem op in zijn verknipte gezin als de zoon die hij nooit had verkregen, dankbaar voor iemand die naar hem opkeek en niet had gezien hoe hij zich had gedragen de afgelopen 16 jaar.
          In eerste instantie hield Harper zich afzijdig van de twee, maar al snel won haar nieuwsgierigheid het en omdat Newt bijna elke dag bij hun in de studio zat, raakten ze aan de praat. Al snel raakte ze op hem gesteld en ze was dankbaar dat het leven haar toch een goede vriend had gebracht. Door hem veranderde ze in het meisje wat ze vandaag de dag is en ondanks dat ze hem dat nooit zou vertellen, is ze hem daar dankbaar voor.

    ❝My smile is the Trigger❞

    Uiterlijk
    Harper heeft een prachtige ivoorkleurige huid, helemaal gaaf. Ze is een van de gelukhebbers die nog nooit een puistje in de spiegel heeft staan vervloeken, al maakt zij zich niet zo druk om haar uiterlijk.
          Haar tot haar middel komende haren hebben een witblonde kleur, die haar helderblauwe ogen mooi laten uitkomen. Vaak is er in haar ogen een speelse blik te vinden, die af en toe verruild wordt voor een blik die niets anders lijkt te zeggen dan 'Fuck Off'.
          Ze heeft een ovale gezichtsvorm met jukbeenderen die goed zichtbaar zijn. Met wenkbrauwen die iets donkerder zijn dan haar haarkleur, denken veel mensen dat ze haar haren geverfd heeft, maar het is echt haar natuurlijke haarkleur. Maar ik zou er als ik jou was niet over beginnen met haar. Ze raakt vaak genoeg nogal pissed off als je over haar uiterlijk begint te zeiken. Je moet haar gewoon nemen zoals ze is en dan laat Harper jou ook in je waarde.
          Met een lichaam zoals dat van Harper, slank en atletisch, kan je eigenlijk alles hebben qua kleding. Toch is ze het liefst te vinden in een spijkerbroek met shirt waar een quote op staat. Je zal haar nooit vinden in een jurk, tenzij ze echt gedwongen wordt om er eentje te dragen, maar dan zal ze diegene eerst proberen te vermoorden voordat ze ook werkelijk een jurk aandoet. Ze is absoluut niet het type dat zich zomaar zonder slag of stoot gewonnen geeft.
          Harper heeft drie tattoo's die haar lichaam sieren,Tattoo 1, Tattoo 2 en Tattoo 3. Allebei heeft ze ze laten zetten op de zwaarste momenten van haar leven en nu staan ze symbool voor de dingen die ze heeft moeten overwinnen. Ze zijn klein, omdat ze er niet zo veel van houdt om zulke emotionele dingen openlijk aan iedereen te laten zien.
    Wel wil ze ze op haar huid dragen, als teken vaan haar eigen moed.


    Innerlijk
    Scherpzinnig – Behendig – Koppig – Dominant – Humoristisch – Intimiderend – Prikkelbaar – Temperamentvol – Trots – Onafhankelijk – Spottend – Vasthoudend – Flirty – Energiek – Bitch

    Harper is een dame met vele zijden. Aan de ene kant is ze heel duidelijk in wat ze wil en doet ze er ook alles aan omdat voor elkaar te krijgen. Omdat ze een hekel aan heeft aan van die zwakke en zielige mensen, is zijzelf ook heel afstandelijk en onafhankelijk. Het kan haar niet schelen wat het met andere mensen kan doen als ze weer eens zo'n pijnlijk eerlijke opmerking maakt, ze denkt daar gewoon niet bij na.
          De andere kant is weer heel humoristisch en vol zelfspot. Eigenlijk is het een heel sociale dame die met haar flirty opmerkingen altijd weer een lach tevoorschijn haalt. Ze is zeker niet het typje dat ze alleen maar aardig tegen je doet als ze iets van je nodig heeft, zulke schijnheilige mensen hebben ook echt de verkeerde aan haar. Harper zal je altijd eerlijk vertellen hoe ze over je denkt en dat heb je maar te slikken.
          Zelf kan het haar niet schelen hoe andere mensen over haar denken. Kan je het niet met haar vinden? Jammer dan, jouw probleem. Daar ligt ze 's nachts echt niet wakker van. De enige persoon die haar wel kan schelen, is Newt. Als een soort van familie met dezelfde achtergrond is hij een van de weinige personen die echt begrijpt hoe ze in elkaar steekt.



    ❝My kisses are the Bullets❞

    Reputatie
    Badass Tomboy
    Harper krijgt vaak genoeg naar haar hoofd geslingerd dat ze zich als een jongen gedraagt, iets wat haar geen reet kan schelen. Ze doet waar ze zin in heeft, zowel met mannen als met vrouwen. Al merkt ze wel dat haar voorkeur steeds meer uitgaat naar het mannelijke geslacht, nog steeds vind ze het heerlijk om een vrouw om haar vinger te winden.


    Geheim
    Dat gaat je toch verdomme geen moer aan! Ga fucking iemand anders zijn tijd verspillen, jeez
    Deze dame is redelijk vaak te vinden in achterafstraatjes, waar ze wiet rookt en zich af en toe helemaal lam zuipt. Hierdoor heeft ze vaak genoeg aanvaringen gehad met mannen, en vrouwen, die vaak iets meer wilde dan zijzelf dus ze heeft altijd een speciaal zakmes aan haar enkel gebonden. Gelukkig heeft ze die nog nooit echt hoeven gebruiken omdat ze aan haar eigen vechtskills genoeg had, maar zelf heeft ze wel een paar flinke messteken opgelopen. Dit is ook de reden dat ze vaak onder de blauwe plekken zit. Door haar lichte huid vallen die dingen nu eenmaal veel beter op.

    ❝Label me a Killer❞

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 18:41 ]


    I have seen my own sun darkened

    Kan ik hier nog aan meedoen, aangezien jullie al best ver zijn en zo.


    She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

    Altijd welkom wat mij betreft :-)
    Ik help je graag inspringen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ja hoor, altijd welkom! Gezellig!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    Altijd welkom wat mij betreft :-)
    Ik help je graag inspringen.


    I have seen my own sun darkened

    Dan zou ik een nieuw meisje gaan maken als ik op de laptop zit!

    Heel lief van jullie ☺️


    She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

    Zou ik een berichtje mogen als er plek is? Als jullie toch nog mensen toelaten :')

    Volgens mij is er altijd nog gewoon plek. Ik weet alleen even zo gauw niet wat de verhouding nu precies is (man x vrouw).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oh omdat ik zag nog 1 vrouw toegelaten haha.
    Dan wacht ik wel even af wat de verhouding is :')

    De verhouding is:

    Dames
    - Lichelle
    - Harper
    - Malin
    - Celeste
    - Dame schelpenkroon
    Mannen
    - Newt
    - Valentine
    - Heath
    - Parker
    - Tanner
    - Nolan
    - Roman

    Note: Heath en Parker doen niet mee aan de weddenschap.
    Als ik iemand vergeten ben, geef dan een gil :')

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 8:29 ]


    I have seen my own sun darkened