• IN HET WEB VAN DE DOOD
    ALS EEN VLIEG, WACHTEND OP DE SPIN - GEEN ONTSNAPPING MOGELIJK


          Je kent het moment vast wel. Dat moment dat je niet kan slapen, terwijl je tegelijkertijd zo snakt naar wat rust, dat je niet eens kan bedenken wat je eigen naam is. Vagelijk weet je het wel. Je weet hoe je heet, en dat je het beste zou kunnen opstaan, omdat als je zo blijft liggen, je nog in geen honderd jaar weer in slaap valt. Maar omdat het nog donker is, ga je ervan uit dat het vroeg is, te vroeg om op te staan. Ook als je je ogen opent kan je slecht vage lichtvlekken, afkomstig van een raam, zien in de duisternis. Alles is beschilderd met een transparante laag van donkerte.
          En dan, als je mij op die ene ochtend bent, besef je je dat dit niet je thuis is.


    Story
          Een groep tieners wordt, met gaten in hun geheugens, wakker in een blokhut. Niemand van hen lijkt te weten waar ze zijn, hoe ze er zijn gekomen, of waarom ze er zijn. Ook kennen ze elkaar niet. In hun poging antwoorden op deze vragen te vinden, wordt één van hen dood gevonden, met een briefje bij het lijk dat er duidelijk op wijst dat de moordenaar in hun midden is. Het is de bedoeling voor de onschuldigen om uit te vinden wie de moordenaar is, en voor de moordenaar de bedoeling om dit verborgen te houden. Ik kies de moordenaar uit, en het is niet de bedoeling dat je alvast in het topic gaat vragen of je de moordenaar mag spelen, want dan zou je het idee een beetje door elkaar gooien. (De spelers weten dus ook niet wie de moordenaar is, hier meer informatie over in het kopje "Roles".)

    IT'S NOT SAFE

    Roles
    Onschuldige kinderen
          De onschuldige kinderen zijn zoiets als de dorpelingen in "de Weerwolven van Wakkerdam". Als onschuldig kind ben je wakker geworden in de blokhut zonder enig idee te hebben waar je precies bent, en hoe je er gekomen bent.
          Elk onschuldig kind had thuis, of ergens anders in het leven, problemen. Dit zou kunnen betekenen dat ze gepest werden, maar ook iets meer in zichzelf gekeerds, als een slechte vriendengroep, kan. Het ding is dat je alles van deze problemen bent vergeten. Net gehoord dat je oom je zou vermoorden? Je zal die dag niet meer voor de geest kunnen halen. Hoe groter het probleem, hoe minder je je zal herinneren. Iemand die al als kind mishandeld werd, zal dus eigenlijk niks van zijn of haar leven meer weten. (Alsjeblieft, als je zo'n probleem bedenkt, kies het niet puur omdat je het "cool" vindt. Ik weet dat dit wat ironisch klinkt als bedenker, maar kies iets waarvan je weet waarover je het hebt. Als je dus geen idee hebt over de gevolgen van bijv. een verkrachting, kies een lichter onderwerp. Natuurlijk hoef je het niet zelf te hebben meegemaakt, ik hoop dat je niks hebt meegemaakt hiervan, maar bedenk dat je het wel serieus moet nemen, en als dat niet lukt, je misschien voor zoiets als een slechte vriendschap kan kiezen, of het verliezen van populariteit, wat minder traumatiserend is.) Naast dit probleem, zijn ze ook vergeten dat ieder van hen de moordenaar al eens eerder ontmoet heeft.
          Deze kinderen zullen tussen de elf en twintig jaar in zitten. De onschuldige kinderen weten niet wie de moordenaar is, maar hun doel is om deze te ontmaskeren.
          Alle kinderen hebben een voorwerp bij zich dat kan helpen bij het herinneren van je probleem. (Stel, je had een voetbalwedstrijd verloren waardoor iedereen boos op je werd, kan je een voetbal bij je hebben) De kinderen weten niet waarom ze dit precies bij zich hebben, maar wanneer ze er eens beter naar kijken is de kans groot dat ze herinneringen terug krijgen.
          Dus, korte samenvatting. Alle kinderen hadden een probleem, en hebben vlak voor ze hier kwamen de moordenaar ontmoet. Zowel het probleem als de ontmoeting zijn ze vergeten. Ze hebben een voorwerp bij zich dat ze kan helpen met het herinneren van hun probleem. De kinderen zijn tussen de 11 en 20 jaar in. Ze willen de moordenaar ontmaskeren, omdat ze bang zijn dat ze het volgende slachtoffer zullen zijn.

    Moordenaar
          De moordenaar lijkt precies op de kinderen. Deze moordenaar is ook tussen de 11 en 20 in, heeft ook vroeger een probleem gehad en heeft een voorwerp bij zich. (Lees voor meer informatie het kopje van de onschuldige kinderen.)
          Er zijn een paar verschillen. Deze moordenaar, is ten eerste, al dood. Het is een geest, die op de één of andere manier toch een normaal lichaam heeft. (Als je de geest echt gaat spelen, zal ik hier in een privébericht een uitleg over geven.) Ten tweede, herinnert deze moordenaar zich wel alles, hij of zij doet alleen alsof dit niet het geval is.
          Het doel van de moordenaar is, om de kinderen te vermoorden. Het ligt aan het personage wat hier de motivatie voor is, in het officiële verhaal waar het idee vandaan komt, zocht de geest eigenlijk aandacht van een paar kinderen en wist niet hoe hij dit zou moeten krijgen. Het zou ook kunnen zijn dat hij gelooft dat dood beter voor hen is dan levend, omdat het thuis zo lastig is voor de kinderen. Als moordenaar wil je natuurlijk niet ontdekt worden door de anderen, dus dit zal je heel subtiel moeten doen.
          Als je de moordenaar wilt spelen, stuur mij een privébericht. Stuur wat je motivatie zou zijn als de moordenaar, en ik kies dan een moordenaar. Dit moet je niet in het topic of mijn gastenboek vragen! Als je dit doet, word je het namelijk sowieso niet. Ik kies ook geen mensen die het niet gevraagd hebben.
          Note: Deze moordenaar heeft nog een hulpje, die wel alles herinnert. Het hoeft niet perse echt een hulpje te zijn, maar het is iemand die wel weet wie de moordenaar is en misschien zelfs wel helpt. Dit "hulpje" zal in ieder geval niet aan de anderen mogen verklappen wie de moordenaar is. Als je het "hulpje/de toekijker" wilt zijn, mag je ook een privébericht sturen. Dit is omdat de geheimhouding anders wel erg zwaar voor één persoon wordt, en dat een wat jammere reden zou zijn om een RPG dood te laten lopen.

    Sluit voor deze toekijker niet uit dat mijn rollen het zouden kunnen zijn. Dit betekent niet dat ik ze ben, maar dit is om het wat moeilijker te maken. De moordenaar ben ik sowieso niet.


    "You'll get the line 'Kill or be killed', when someone is pointing a gun at you."


    GO GET AWAY

    Rules
          → Minimaal 100 woorden per post. Dit is vooral een regel voor in het begin, dat mensen ook echt naar elkaar toe gaan en dingen doen, later in de RPG mag dit minder worden.
          → Geen perfecte personages of "godmodding". (Geef je personages negatieve eigenschappen en maak ze niet onoverwinnelijk)
          → Lees het topic goed door voordat je je inschrijft.
          → Wees aardig voor elkaar.
          → Spammen in het (aankomende) praattopic!
          → Max. 4 personages. Dit is vrij veel, dus denk erover na of je er überhaupt meer dan één aankan zonder je personages te verwaarlozen.
          → 16+ is toegestaan, mits je erboven waarschuwt dat het erin zit voor degenen die het niet willen lezen.
          → Je mag elkaars karakters alleen vermoorden, als degene die dood gaat hiervoor toestemming heeft gegeven. Figuranten mag je wel sowieso doden.

    WHO IS TRUSTABLE?

    Characters
    Naam personage - Username - Faceclaim - Paginanummer

    Meisjes
    - Alese Tuckerman - Inktzwart - Bridget Satterlee - 1.3
    - Jackey "Raine" Calyce Evermore - ChiIdhood - Natalie Portman - 1.3
    - Gereserveerd - Pua - ? - ?
    - Peaches Riddle - Herfst - Jessie Paege - 1.2
    - Yada Diazoni "Cinder" - Iratus - Mackenzie Foy - 1.3
    - Gererserveerd - Aniketos - ? - ?

    Jongens
    - Jeffrey Woods - Inktzwart - Jakub Gierszal - 1.1
    - Gereserveerd - philocaly - ? - ?
    - Gereserveerd - Mater - ? - ?
    - Gereserveerd - MurderUpstairs - ? - ?
    - Gereserveerd - Innsaei - ? - ?


    List
    Naam (inclusief achternaam en evt. tweede/derde naam):
    Leeftijd:
    Innerlijk (Uitgebreid graag):
    Uiterlijk (Een faceclaim zou fijn zijn, maar is niet verplicht):
    Probleem (Lees voor info hierover in de spoiler over onschuldige kinderen):
    Verleden (Inclusief de dingen die het personage vergeten is):
    Voorwerp (Lees voor info hierover in de spoiler over onschuldige kinderen):
    Angsten:
    Extra?:
    Y
    O
    U

    L
    O
    S
    T

    Ik kwam op dit idee dankzij Isa/Herfst, dus thanks meid

    Het praattopic

    [ bericht aangepast op 11 sep 2017 - 15:18 ]


    obsessive rage

    Okay I'm dyin' de primark heeft zelf unicorn kruikjes like hell yeah o.O
    Okayyy sorry Avie zal niet je topic vol spammen dus pleur wel al mijn fandom in dit bericht onder de spoiler :)


    OMGG wie wordt hier niet vrolijk van, ze hebben echt alles. Net ook een zwemband en een sleutelhanger maar die zijn bij mij meteen kapot dus tja ik koop ze wel als ze in de sale zijn ofzo XD


    Okee stiekem hoop ik dat Ads in dit topic meekijkt en deze pugeenhoorn ziet want hoe cute is die?!

    Mijn kamer krijgt een update heb ik zonet besloten, en dan fancy as shit want zoveel goedkope shizzle die leuk is wat er voor zorgt dat je dan bij de kassa staat en opeens toch 89 euro afrekent terwijl je een budget had van 50 euro. Guess I failed. Nee ik ben dan dat kind dat vol goede moed de Primark binnenloopt en daar der hele mandje vol gooit, maar het vertikt meer dan 15 euro uit te geven dus uiteindelijk een groot deel terug moet leggen waarbij ze heel sad is. Die 15 euro vervolgens op maakt met de spullen die ze wel koopt en dan belanden deze spullen in de uiterste hoek van mijn kamer om vervolgens nooit meer gebruikt te worden like good job!


    Even eerlijk, wie gaat er na het dragen van zo'n jas het helemaal opvouwen om in zo'n zakje te proppen, like er zijn al kapstokken voor uitgevonden dankjewel, het idee is niet slecht maar de uitwerking is gewoon dom XD
    Niemand wil een opvouwbare jas en zo ja dan vouwen ze andere jassen wel op en proppen die in een plastic zak dan hebben we hetzelfde idee, problem fixed by me graag gedaan!


    En last but not least de unicorn sokken om alles af te maken. Nu moet ik zeggen dat ik ze persoonlijk enorm teleurstellend vind en primark ik had echt wat beters verwacht. Ik had ze eigenlijk gewoon sowieso fluffy verwacht en van die lage sokjes en om dan gewoon alles af te maken zouden ze boven aan wat van die roze haartjes hebben en hetzelfde geldt voor de achterkant, als manen dan natuurlijk. Ook zouden er dan wat fancy details op zitten hoe dan ook ik ben uitermate teleurgesteld door deze sokken, vooral omdat ik een die hard fan ben van de primark sokken ze zijn zo creatief en warm en gewoon een grote liefde. Dan mijn grootste irritatie van vandaag, de onesies!! Dit heb ik al gemeld geloof ik maar waar the hell are they. Mijn lievelingsproduct van de primark staat niet op de site en ja hierdoor kan ik eigenlijk vanbinnen wel janken XD

    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 23:06 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Herfst schreef:
    Okay I'm dyin' de primark heeft zelf unicorn kruikjes like hell yeah o.O
    Okayyy sorry Avie zal niet je topic vol spammen dus pleur wel al mijn fandom in dit bericht onder de spoiler :)


    OMGG wie wordt hier niet vrolijk van, ze hebben echt alles. Net ook een zwemband en een sleutelhanger maar die zijn bij mij meteen kapot dus tja ik koop ze wel als ze in de sale zijn ofzo XD


    Okee stiekem hoop ik dat Ads in dit topic meekijkt en deze pugeenhoorn ziet want hoe cute is die?!


    Ies, maak een eigen topic hiervoor :'D


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Ies, maak een eigen topic hiervoor :'D


    Ja whoops sorry XD
    Nu is het probleem opgelost want de site heeft me in de steek gelaten en laadt niet meer haha. Of kun jij nu tegenwoordig ook al hacken en probeer je me op die manier te stoppen XD
    No just kidding ik stop al :x

    Trouwens om dit bericht toch nog nuttig te maken je schrijft die naam van Jessie anders al weet denk iedereen zo ook wel wie je bedoelt hihi


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Herfst schreef:
    (...)

    Ja whoops sorry XD
    Nu is het probleem opgelost want de site heeft me in de steek gelaten en laadt niet meer haha. Of kun jij nu tegenwoordig ook al hacken en probeer je me op die manier te stoppen XD
    No just kidding ik stop al :x

    Trouwens om dit bericht toch nog nuttig te maken je schrijft die naam van Jessie anders al weet denk iedereen zo ook wel wie je bedoelt hihi


    Zag ik, maar ik ben lui (': Pas het morgen aan

    Ja nou eigenlijk kan ik hacken ja, ik heb mijn naam ook veranderd naar Ben en ik ben een verdronken jongen stiekem


    obsessive rage

    Zou ik een jongen mogen reserveren?


    How far is far

    Mater schreef:
    Zou ik een jongen mogen reserveren?


    Ja, ik zet je erbij


    obsessive rage

    Zou ik ook nog een jongen kunnen reserveren?


    http://paradigm-shift.actieforum.com/ Gezellige, actieve slice of life RPG

    Ja, ik zet je erbij


    obsessive rage


    RAINE
    Jackey       Calyce       Evermore


    NAME
    Jackey 'Raine' Calyce Evermore
    Jackey | Raine haar 'echte' naam is Jackey. Raine weet wel wat Jacky betekent [god is verzoend] maar niet wat Jackey betekent. Dat komt ook goed uit want ze verteld niemand dat ze echt Jackey heet.
    Raine | Raine heeft zichzelf zo genoemd omdat ze het liefste haar hele verleden wil vergeten. Raine betekent Koning en is een Engelse meisjesnaam.
    Calyce | Calyce is een Latijnse meisjesnaam, het betekent mytische moeder van Cycnus. Raine gebruikt deze naam zelden dus ook deze naam maakt niet uit.
    Evermore | Evermore betekent in het Engels Altijd. Het is een familienaam, die ze nog steeds bij zich draagt. Raine heeft deze naam geërfd van haar Vader.



    AGE
    Raine is op 3 december geboren wat haar een Boogschutter maakt. Het doet haar niet zoveel wat mensen over dit 'sterrenbeeld karakter' zeggen. Het karakter wat bij haar sterrenbeeld weet ze niet, en dat wil Raine ook niet weten, wat als ze dan niet als dat karakter is en zich verplicht voelt om zich ernaar aan te passen?
    Raine ziet eruit als haar eigen leeftijd, 14 of 15 jaar oud. Raine is op dit moment 14 jaar.



    SKILLS

    Fysiek
          - Raine is redelijk sterk. Ze kan een paar karate sprongen en is goed in free running. Ze kan goed klimmen wanneer dat nodig is en vindt het geweldig om klimmend en springend door de straten te rennen.
    Toch zou ze een gevecht, één op één, niet winnen. Ze kan beter ontwijken en weg komen dan echt het gevecht aan gaan. Dat zou ze dus ook niet snel doen.
    Mentaal
          - Raine is redelijk realistisch en kan dromen met werkelijkheid goed onderscheiden. Het is moeilijk om haar te breken als je haast niets van haar weet. Je zult diep moeten graven om bij haar zwakheden te kunnen komen, ze zou het ook niet snel aan je vertellen.
    Raine heeft vaak een sarcastisch antwoord als je haar probeert pijn te doen, ook zou ze naar jou zwakheden graven als je dat probeert bij haar te doen.
    Tastbaar
          - Raine vindt het niet erg leuk om met wapens te vechten of met stokken. Ook dat zou ze vermijden. Ze vind het oneerlijk en raakt er nerveus van. Ze houdt niet van die pijn. Maar als ze dan toch echt moet heeft ze het liefst een pistool.

    "When I Say Stop, I Mean Stop, So Don't Think You Know Better!"

    PERSONALITY

    Positief
    - Nieuwsgierig
    - Behendig
    - Apart
    - Realistisch
    - Uitdagend
    - Snel
    - Doorzettend
    - Slim

    Negatief
    - Brutaal
    - Sluw
    - Wraakzuchtig
    - Rebels
    - Ongeduldig
    - Ongeremd
    - Sadistisch
    - Kort lontje


          - Raine is redelijk snel, in rennen maar ook in leren. Dat betekent niet dat ze slim of wijs is. Ze heeft nooit haar best gedaan om te leren. Ze heeft nooit geprobeerd om iets van school te onthouden. Dat kwam omdat ze geen concentratie heeft en daarom opletten in de les enorm lastig vond. Wat de meesten dan vaak deden was naar buiten kijken, tekeningetjes maken of iets schrijven. Toch deed Raine dat niet. Iets weerhield haar om in haar fantasiewereld te stappen. Daarom had ze altijd een stuiterbal mee naar school om die heen en weer te rollen op haar tafel. Op die manier kwam ze in een soort hypnose en was ze de hele dag rustig. Door dit gedrag werd Raine gepest, niet alleen gepest door haar klasgenoten, maar ook de docenten lachten haar uit.
          Omdat Raine is gepest heeft ze veel negatieve eigenschappen opgelopen, ten eerste is ze enorm wraak zuchtig geworden. Wie haar op deze leeftijd iets aan doet, krijgt het terug. Ze laat het niet meer over zich heen komen, ze gaat op het persoon af, karma, noemt ze dat. Toch gaat haar 'karma' soms net iets te ver waardoor ze alleen nog maar meer ruzies krijgt. Raine heeft vooral vijanden gemaakt in haar leven. Als je haar zou vragen of ze vrienden heeft zou ze je aankijken en vragen wat vrienden zijn.
          Toch blijkt Raine niet 100% vriendloos te zijn, er gaan mensen met haar om, al ziet ze die mensen niet als vrienden. Ze heeft een groep kinderen die haar 'steunen'. Raine wil niets van ze weten, wat moet je met mensen die er alleen zijn om te roken?




    PAST
    Raine werd geboren onder de naam Jackey Calyce Evermore, in een familie van 3, ze werd de vierde. Ze had een vader, een moeder en een broer. Ze woonden in een hoge toren in het bos. Het kon precies. Raine en haar twee jaar oudere broer, Cliff, konden goed met elkaar opschieten. Cliff was de 'beschermer' van Raine. Dat was nodig wanneer hun ouders, Myles Evermore en Sally Evermore, naar werk gingen.
    En dan was het eindelijk tijd, Raine mocht ook naar school, net zoals Cliff. Maar bijna meteen kwam ze erachter dat ze school helemaal niet leuk vond. Raine had grote moeite met de concentratie behouden. Altijd had ze weer iets anders om mee te prutsen, dan weer een stukje papier en de andere keer een schaar. Docenten vonden het uitermate vervelend waardoor ze ook vaak straf kreeg. Ook wou niemand vrienden met haar worden.
    Een jaar later kwam eruit dat Raine ADD had. Ze zou zich moeilijk kunnen concentreren. Ze werd meteen als 'raar' gezien in de klas waar ze in zat. Omdat Raine nog maar 5 jaar was had ze het niet helemaal door. De drie jaren die volgden werden steeds onoverzichtelijker. Raine begon tegen dingen te praten. Nu Raine in groep 4 zat begon het pesten, de kinderen begonnen haar uit te schelden voor 'Geest' en 'Monster'. Ze zeiden dat ze lelijk was en compleet gestoord acteerde. Dat ze alleen aandacht zocht. Ook de docenten gingen erin door, in de klas noemden ze haar Aansteller, waar Raine opkeek en de klas in een deuk lag. De docenten zetten haar voor gek en vertelden haar dat ze het niveau wat ze had niet zou halen. De leerlingen vertelden haar dat haar ouders niet meer van haar hielden en haar broer over haar roddelde.
    In groep 5 werd er bekend dat Raine geen ADD had maar met geesten kon praten en ze kon zien. Dat maakte de situatie niet beter want het gepest van docent en leerling werd alleen maar meer. Na een tijd geloofde Raine de kinderen en docenten, ze kon niets, niemand hield van haar. In diezelfde tijd werd haar broer gek. Daarin werd Raine het slachtoffer. Bijna elke avond stond hij naast haar bed en zei dat ze geen geluid mocht maken. Hij vertelde haar enge verhalen en vertelde negatieve dingen over de familie en haarzelf. De volgende dag kwam ze onder de sneeën en blauwe plekken op school, je kan wel zelf bedenken wat er nog meer gebeurde.
    Toen ze 11 was deed ze het, ze ging naar huis en stak het huis met haar ouders en Cliff in brand. Haar ouders kwamen om in de brand. Raine vluchtte voordat iemand haar kon oppakken. Het enige wat ze nog mee nam van huis was haar knuffel, met daarin haar stuiterbal. Ze is alles vergeten van haar verleden.




    "Don't Cry Little Queen..."

    APPEARANCE

    Gezicht
          Raine heeft een hele lichte huidskleur maar haar uitstraling blijft duister door haar redelijk donkere ogen. Ze heeft een rond, kinderlijk hoofd. Haar lippen zijn een normale dikte. Ze heeft geen sproeten, niet in de winter en in de zomer. Ze heeft een schattige lach en witte tanden die, zonder beugel, goed staan. Ook heeft ze geen pukkels, waar ze mee boft op deze leeftijd, en is redelijk zeker dat ze niet lelijk is.

    Haar
          Raine heeft kort, zwart haar. Een kleine pony over haar voorhoofd maar dat is niet lang genoeg om over haar zwarte wenkbrauwen of ogen heen te komen. Het haar valt stijl naar onder, er zit geen krul in. Wanneer ze het langer laat groeien komen er wat slagen in maar Raine wil kort haar houden en hoopt ook dat haar haar voor altijd zwart zal blijven.

    Lichaam
          Raine is redelijk dun en vind het helemaal niet erg om zo dun te zijn. Ze heeft niet veel eten nodig waardoor ze makkelijk kan overleven. Mensen onderschatten haar vaak, zeggen dat ze niet sterk etc is, maar dat valt mee. Ze is iets langer dan de meeste kinderen van haar leeftijd, 1 cm groter. Dat valt wel mee maar ze heeft het wel door. Haar benen zijn lang waardoor ze dunner lijkt.

    Overig
          Raine heeft haar armen en zij vol met littekens, dat komt door de sneeën die Cliff in haar had gemaakt maar ook die ze zelf in zich heeft gekerfd. Ook draagt Raine altijd zwarte kleding, geen rokjes, maar vaak een korte broek met een panty. Ze heeft eigenlijk geen shirt aan met lange mouwen, gewoonweg omdat die het niet lang volhouden totdat die mouwen scheuren door een tak of iets. Daarom kan je de littekens van Raine goed zien. Het maakt haar niets meer uit, ze was zo gebroken. Toch, als je het op de juiste manier zegt, kan je haar breken door te praten over de littekens. Al komt dat niet vaak meer voor want ze heeft geleerd zich af te sluiten.

    "I Don't Know Why They Call Me Monster... Am I One?"


    FEARS
    Leeftijdsgenoten / Volwassenen
          Dat zal waarschijnlijk nooit over gaan. Het gepest zit nog vers in het geheugen van dit meisje. Ze is bang voor leeftijdsgenoten, hun meningen en wat ze gaan doen. Raine weet dat het eigenlijk Bullshit is, maar toch zit dat knagende gevoel diep in haar verscholen. Ze weet wel dat de angst voor volwassenen wat logischer is. Omdat ze ook is uitgelachen en vernederd door docenten en dat harder aan kwam dan door de kinderen zelf.

    Water
          Raine weet niet waarom ze nou zo verschrikkelijk bang is voor dit vloeibare spul, maar een ding weet ze wel, ze wil hier liever niet mee in contact komen. Misschien komt het door Evi, een geest, die verdronken is, de leerlingen haar bijna hebben laten stikken in een wc, of omdat het licht uit spoelt. Maar Raine vindt dit goedje verschrikkelijk stom en houdt ook niet van regen als ze buiten is.

    Vertrouwen
          Raine vertrouwde één iemand, Cliff, hij heeft haar keihard laten vallen. Hij heeft haar fysiek, maar ook mentaal pijn gedaan. Hij zei dat hij haar beschermde, elke snee zou een blok zijn voor de muur die al het pijn tegen zou houden.


    FAMILY

    Myles Evermore | Father †
          Raine heeft nooit echt iets positiefs aan hem gezien. Hij kwam nooit voor haar op en was eigenlijk altijd weg. Toch lijkt Raine kwa uiterlijk redelijk veel op hem (Hij heeft in het echt ook zwart haar maar ik kon niemand cool vinden, shhh). Raine wou daar niets van weten, hij gaf haar een overbodig gevoel.

    Sally Evermore | Mother †
          Met haar moeder had Raine een betere relatie, maar op een of andere manier wou ze niet met haar moeder omgaan omdat ze haar eng vond. Alles van haar moeder was zo wit, er zat geen pigment in, geen emotie.

    Clifford Evermore | Brother
          Raine had een goede relatie met haar broer. Ze konden het goed met elkaar vinden, veel dingen gelijk. Hij gaf haar een veilig gevoel, dat gevoel van een deken, dat niemand je iets aan kan doen als je onder je deken bent. Maar toen hij haar pijn begon te doen verpeste Cliff alles en werd Raine bang voor hem.





    "I Can See People, They Can't See Them... Am I Weird? Stupid?"


    EXTRA
    Aandoeningen | Raine kan geesten zien en kan ook met ze communiceren. Ze vindt dit helemaal niet zo leuk want het lijd haar af en lang niet alle geesten zijn aardig voor haar. Ze maken haar in de war. Maar ze heeft een goede vriendin Evi, die er vaak voor haar was.
    Lievelingskleur | Zwart / grijs
    Belangrijkste eigendom | Knuffelkonijn / Stuiterbal
    Talenten | Rennen - Freerunning - Klimmen

    "Please Stop! It Hurts! Cliff Please!"
    "I Said, No Sound..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:

    RAINE
    Jackey       Calyce       Evermore


    NAME
    Jackey 'Raine' Calyce Evermore
    Jackey | Raine haar 'echte' naam is Jackey. Raine weet wel wat Jacky betekent [god is verzoend] maar niet wat Jackey betekent. Dat komt ook goed uit want ze verteld niemand dat ze echt Jackey heet.
    Raine | Raine heeft zichzelf zo genoemd omdat ze het liefste haar hele verleden wil vergeten. Raine betekent Koning en is een Engelse meisjesnaam.
    Calyce | Calyce is een Latijnse meisjesnaam, het betekent mytische moeder van Cycnus. Raine gebruikt deze naam zelden dus ook deze naam maakt niet uit.
    Evermore | Evermore betekent in het Engels Altijd. Het is een familienaam, die ze nog steeds bij zich draagt. Raine heeft deze naam geërfd van haar Vader.



    AGE
    Raine is op 3 december geboren wat haar een Boogschutter maakt. Het doet haar niet zoveel wat mensen over dit 'sterrenbeeld karakter' zeggen. Het karakter wat bij haar sterrenbeeld weet ze niet, en dat wil Raine ook niet weten, wat als ze dan niet als dat karakter is en zich verplicht voelt om zich ernaar aan te passen?
    Raine ziet eruit als haar eigen leeftijd, 14 of 15 jaar oud. Raine is op dit moment 14 jaar.



    SKILLS

    Fysiek
          - Raine is redelijk sterk. Ze kan een paar karate sprongen en is goed in free running. Ze kan goed klimmen wanneer dat nodig is en vindt het geweldig om klimmend en springend door de straten te rennen.
    Toch zou ze een gevecht, één op één, niet winnen. Ze kan beter ontwijken en weg komen dan echt het gevecht aan gaan. Dat zou ze dus ook niet snel doen.
    Mentaal
          - Raine is redelijk realistisch en kan dromen met werkelijkheid goed onderscheiden. Het is moeilijk om haar te breken als je haast niets van haar weet. Je zult diep moeten graven om bij haar zwakheden te kunnen komen, ze zou het ook niet snel aan je vertellen.
    Raine heeft vaak een sarcastisch antwoord als je haar probeert pijn te doen, ook zou ze naar jou zwakheden graven als je dat probeert bij haar te doen.
    Tastbaar
          - Raine vindt het niet erg leuk om met wapens te vechten of met stokken. Ook dat zou ze vermijden. Ze vind het oneerlijk en raakt er nerveus van. Ze houdt niet van die pijn. Maar als ze dan toch echt moet heeft ze het liefst een pistool.

    "When I Say Stop, I Mean Stop, So Don't Think You Know Better!"

    PERSONALITY

    Positief
    - Nieuwsgierig
    - Behendig
    - Apart
    - Realistisch
    - Uitdagend
    - Snel
    - Doorzettend
    - Slim

    Negatief
    - Brutaal
    - Sluw
    - Wraakzuchtig
    - Rebels
    - Ongeduldig
    - Ongeremd
    - Sadistisch
    - Kort lontje


          - Raine is redelijk snel, in rennen maar ook in leren. Dat betekent niet dat ze slim of wijs is. Ze heeft nooit haar best gedaan om te leren. Ze heeft nooit geprobeerd om iets van school te onthouden. Dat kwam omdat ze geen concentratie heeft en daarom opletten in de les enorm lastig vond. Wat de meesten dan vaak deden was naar buiten kijken, tekeningetjes maken of iets schrijven. Toch deed Raine dat niet. Iets weerhield haar om in haar fantasiewereld te stappen. Daarom had ze altijd een stuiterbal mee naar school om die heen en weer te rollen op haar tafel. Op die manier kwam ze in een soort hypnose en was ze de hele dag rustig. Door dit gedrag werd Raine gepest, niet alleen gepest door haar klasgenoten, maar ook de docenten lachten haar uit.
          Omdat Raine is gepest heeft ze veel negatieve eigenschappen opgelopen, ten eerste is ze enorm wraak zuchtig geworden. Wie haar op deze leeftijd iets aan doet, krijgt het terug. Ze laat het niet meer over zich heen komen, ze gaat op het persoon af, karma, noemt ze dat. Toch gaat haar 'karma' soms net iets te ver waardoor ze alleen nog maar meer ruzies krijgt. Raine heeft vooral vijanden gemaakt in haar leven. Als je haar zou vragen of ze vrienden heeft zou ze je aankijken en vragen wat vrienden zijn.
          Toch blijkt Raine niet 100% vriendloos te zijn, er gaan mensen met haar om, al ziet ze die mensen niet als vrienden. Ze heeft een groep kinderen die haar 'steunen'. Raine wil niets van ze weten, wat moet je met mensen die er alleen zijn om te roken?




    PAST
    Raine werd geboren onder de naam Jackey Calyce Evermore, in een familie van 3, ze werd de vierde. Ze had een vader, een moeder en een broer. Ze woonden in een hoge toren in het bos. Het kon precies. Raine en haar twee jaar oudere broer, Cliff, konden goed met elkaar opschieten. Cliff was de 'beschermer' van Raine. Dat was nodig wanneer hun ouders, Myles Evermore en Sally Evermore, naar werk gingen.
    En dan was het eindelijk tijd, Raine mocht ook naar school, net zoals Cliff. Maar bijna meteen kwam ze erachter dat ze school helemaal niet leuk vond. Raine had grote moeite met de concentratie behouden. Altijd had ze weer iets anders om mee te prutsen, dan weer een stukje papier en de andere keer een schaar. Docenten vonden het uitermate vervelend waardoor ze ook vaak straf kreeg. Ook wou niemand vrienden met haar worden.
    Een jaar later kwam eruit dat Raine ADD had. Ze zou zich moeilijk kunnen concentreren. Ze werd meteen als 'raar' gezien in de klas waar ze in zat. Omdat Raine nog maar 5 jaar was had ze het niet helemaal door. De drie jaren die volgden werden steeds onoverzichtelijker. Raine begon tegen dingen te praten. Nu Raine in groep 4 zat begon het pesten, de kinderen begonnen haar uit te schelden voor 'Geest' en 'Monster'. Ze zeiden dat ze lelijk was en compleet gestoord acteerde. Dat ze alleen aandacht zocht. Ook de docenten gingen erin door, in de klas noemden ze haar Aansteller, waar Raine opkeek en de klas in een deuk lag. De docenten zetten haar voor gek en vertelden haar dat ze het niveau wat ze had niet zou halen. De leerlingen vertelden haar dat haar ouders niet meer van haar hielden en haar broer over haar roddelde.
    In groep 5 werd er bekend dat Raine geen ADD had maar met geesten kon praten en ze kon zien. Dat maakte de situatie niet beter want het gepest van docent en leerling werd alleen maar meer. Na een tijd geloofde Raine de kinderen en docenten, ze kon niets, niemand hield van haar. In diezelfde tijd werd haar broer gek. Daarin werd Raine het slachtoffer. Bijna elke avond stond hij naast haar bed en zei dat ze geen geluid mocht maken. Hij vertelde haar enge verhalen en vertelde negatieve dingen over de familie en haarzelf. De volgende dag kwam ze onder de sneeën en blauwe plekken op school, je kan wel zelf bedenken wat er nog meer gebeurde.
    Toen ze 11 was deed ze het, ze ging naar huis en stak het huis met haar ouders en Cliff in brand. Haar ouders kwamen om in de brand. Raine vluchtte voordat iemand haar kon oppakken. Het enige wat ze nog mee nam van huis was haar knuffel, met daarin haar stuiterbal. Ze is alles vergeten van haar verleden.




    "Don't Cry Little Queen..."

    APPEARANCE

    Gezicht
          Raine heeft een hele lichte huidskleur maar haar uitstraling blijft duister door haar redelijk donkere ogen. Ze heeft een rond, kinderlijk hoofd. Haar lippen zijn een normale dikte. Ze heeft geen sproeten, niet in de winter en in de zomer. Ze heeft een schattige lach en witte tanden die, zonder beugel, goed staan. Ook heeft ze geen pukkels, waar ze mee boft op deze leeftijd, en is redelijk zeker dat ze niet lelijk is.

    Haar
          Raine heeft kort, zwart haar. Een kleine pony over haar voorhoofd maar dat is niet lang genoeg om over haar zwarte wenkbrauwen of ogen heen te komen. Het haar valt stijl naar onder, er zit geen krul in. Wanneer ze het langer laat groeien komen er wat slagen in maar Raine wil kort haar houden en hoopt ook dat haar haar voor altijd zwart zal blijven.

    Lichaam
          Raine is redelijk dun en vind het helemaal niet erg om zo dun te zijn. Ze heeft niet veel eten nodig waardoor ze makkelijk kan overleven. Mensen onderschatten haar vaak, zeggen dat ze niet sterk etc is, maar dat valt mee. Ze is iets langer dan de meeste kinderen van haar leeftijd, 1 cm groter. Dat valt wel mee maar ze heeft het wel door. Haar benen zijn lang waardoor ze dunner lijkt.

    Overig
          Raine heeft haar armen en zij vol met littekens, dat komt door de sneeën die Cliff in haar had gemaakt maar ook die ze zelf in zich heeft gekerfd. Ook draagt Raine altijd zwarte kleding, geen rokjes, maar vaak een korte broek met een panty. Ze heeft eigenlijk geen shirt aan met lange mouwen, gewoonweg omdat die het niet lang volhouden totdat die mouwen scheuren door een tak of iets. Daarom kan je de littekens van Raine goed zien. Het maakt haar niets meer uit, ze was zo gebroken. Toch, als je het op de juiste manier zegt, kan je haar breken door te praten over de littekens. Al komt dat niet vaak meer voor want ze heeft geleerd zich af te sluiten.

    "I Don't Know Why They Call Me Monster... Am I One?"


    FEARS
    Leeftijdsgenoten / Volwassenen
          Dat zal waarschijnlijk nooit over gaan. Het gepest zit nog vers in het geheugen van dit meisje. Ze is bang voor leeftijdsgenoten, hun meningen en wat ze gaan doen. Raine weet dat het eigenlijk Bullshit is, maar toch zit dat knagende gevoel diep in haar verscholen. Ze weet wel dat de angst voor volwassenen wat logischer is. Omdat ze ook is uitgelachen en vernederd door docenten en dat harder aan kwam dan door de kinderen zelf.

    Water
          Raine weet niet waarom ze nou zo verschrikkelijk bang is voor dit vloeibare spul, maar een ding weet ze wel, ze wil hier liever niet mee in contact komen. Misschien komt het door Evi, een geest, die verdronken is, de leerlingen haar bijna hebben laten stikken in een wc, of omdat het licht uit spoelt. Maar Raine vindt dit goedje verschrikkelijk stom en houdt ook niet van regen als ze buiten is.

    Vertrouwen
          Raine vertrouwde één iemand, Cliff, hij heeft haar keihard laten vallen. Hij heeft haar fysiek, maar ook mentaal pijn gedaan. Hij zei dat hij haar beschermde, elke snee zou een blok zijn voor de muur die al het pijn tegen zou houden.


    FAMILY

    Myles Evermore | Father †
          Raine heeft nooit echt iets positiefs aan hem gezien. Hij kwam nooit voor haar op en was eigenlijk altijd weg. Toch lijkt Raine kwa uiterlijk redelijk veel op hem (Hij heeft in het echt ook zwart haar maar ik kon niemand cool vinden, shhh). Raine wou daar niets van weten, hij gaf haar een overbodig gevoel.

    Sally Evermore | Mother †
          Met haar moeder had Raine een betere relatie, maar op een of andere manier wou ze niet met haar moeder omgaan omdat ze haar eng vond. Alles van haar moeder was zo wit, er zat geen pigment in, geen emotie.

    Clifford Evermore | Brother
          Raine had een goede relatie met haar broer. Ze konden het goed met elkaar vinden, veel dingen gelijk. Hij gaf haar een veilig gevoel, dat gevoel van een deken, dat niemand je iets aan kan doen als je onder je deken bent. Maar toen hij haar pijn begon te doen verpeste Cliff alles en werd Raine bang voor hem.





    "I Can See People, They Can't See Them... Am I Weird? Stupid?"


    EXTRA
    Aandoeningen | Raine kan geesten zien en kan ook met ze communiceren. Ze vindt dit helemaal niet zo leuk want het lijd haar af en lang niet alle geesten zijn aardig voor haar. Ze maken haar in de war. Maar ze heeft een goede vriendin Evi, die er vaak voor haar was.
    Lievelingskleur | Zwart / grijs
    Belangrijkste eigendom | Knuffelkonijn / Stuiterbal
    Talenten | Rennen - Freerunning - Klimmen

    "Please Stop! It Hurts! Cliff Please!"
    "I Said, No Sound..."



    Claim (cat)


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Claim (cat)


    Whaha Gosh dat gaat snel Yay ;P


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    (...)

    Whaha Gosh dat gaat snel Yay ;P


    Hehe, ik zeg alleen nog niet door wie want misschien wordt ze wel door twee mensen geclaimd

    Het praattopic


    obsessive rage

    STALKINGALESE TUCKERMAN
    AND YOU'RE SO CYNICAL, NARCISSISTIC CANNIBAL


    V


    I


    C


    T


    I


    M
    Name
          → Alese || Nobel, vriendelijk || Engels
    De betekenis van Aleses naam is niet echt heel toepasselijk, maar ook weer niet ontoepasselijk. Niet dat het haar veel uitmaakt: Een naam is slechts een naam en de betekenis is niet zo heel belangrijk. De enige verkorting van deze naam die wel eens gebruikt wordt, is "Lesa". Dit is geen officiële naam voor zover Alese weet, maar het klinkt wel grappig.
          → Tuckerman || "Opbergman" || Engels
    Oké, even serieus, opbergman? Alese heeft de pesthekel aan deze achternaam. Het is vreselijk ordinair vindt ze, of tja, dit vond ze een hele lange tijd. Later vond ze een erg cool horror personage met deze achternaam, en toen vond ze het een prima naam.
          → Stalking Alese
    Ze heeft het niet zelf bedacht, maar ze zal niet lang kunnen ontkennen dat het bij haar past. Alese is nu eenmaal een stalker, en het is moeilijk te zeggen dat dit onzin is. Ze is extreem nieuwsgierig en dit gaat makkelijk over op een inbreuk van iemands privéleven, ach tja... Ze bedreigt anderen negen van de tien keer niet en meestal is het op een grappig niveau.


    Age
          → 15 jaar oud
    De dame mag er dan wel wat ouder uitzien, als een negentienjarige bijvoorbeeld, maar ze is toch echt maar vijftien, bijna zestien. Ze zou graag ietsjes ouder zijn, zodat ze niet onterecht als een volwassene aangesproken zou worden, of er gewoon jonger uit willen zien. Lot heeft haar geen van beiden gegund. Zonder make-up ziet ze er wel meer naar haar leeftijd uit.
          → 30 september
    Geweldig, september. Deze datum maakt Alese weegschaal, dit vindt ze prima, al zal ze niet zo snel toegeven dat ze inderdaad heel de tijd aan het wikken en wegen is.

    I'm normal, please date me! I won't call you half as much as you call me

    Inner
    Positieve eigenschappen
    → Slim
    → Creatief
    → Dapper
    → Energiek
    → Zelfverzekerd
    → Sociaal
    → Charmant
    Negatieve eigenschappen
    → Opvliegend
    → Onhandig
    → Opportunistisch
    → Druk
    → Doet enkel iets als ze er zin in heeft
    → Vreemd
    → Te nieuwsgierig
          Moest je Alese niet via je klas, uit de buurt, of van een feestje kennen, is dat waarschijnlijk omdat ze je ooit op straat gezien heeft en besloten heeft te achtervolgen. Slechte eerste indrukken maken, daar is het meisje erg goed in. Een beetje jammer dat deze slechte eerste indruk, een stalker, ook precies is wat ze is. Niks meer, niks minder, geen excuses op dat vlak. Alese is door haar eigenschappen een rasechte stalker en dat is ze ook altijd geweest.
          Laten we beginnen met de oorzaak hiervan: Wat krijg je als je een brok nieuwsgierigheid, verveling en brutaliteit bij elkaar gooit? Dan krijg je Alese. Stalking Alese Tuckerman. Zoals al gezegd, is Alese een bom van nieuwsgierigheid en het liefste wil ze alles te weten komen, of tja, alles wat met mensen te maken heeft. Het was dat persoon dat wel naar school ging, maar meer om alle geheimen van de docenten en kinderen uit te pluizen, en niet zozeer om iets te leren. Het meisje heeft nooit enig berouw voor dit gedrag gevoeld, behalve als ze betrapt werd misschien, omdat ze niet onopvallend genoeg was.
          Ehm tja ik ga vanmiddag verder haha


    L E T ' S      P L A Y


    That kind of isolation, inspires me, inspires me



    I'm a quite boring person, you know. I've nothing to tell about only about the people I watched, so you don't have to ask. Just tell me more about yourself, you look interesting!

    I know something about opening doors and windows...

    Appearence
    Lengte tekst
    Ogen tekst
    Bril of lenzen tekst
    Wenkbrauwen tekst
    Lippen tekst
    Huidskleur tekst
    Haarkleur tekst
    Haarstijl tekst
    Stem tekst
    Handicaps tekst
    Kledingstijl tekst
    Tatoeages tekst
    Piercings tekst
    Sieraden tekst
    Littekens tekst

          tekst


    I don't watch television. I watch people

    R
    E
    C
    K
    L
    E
    S
    S
    Past
          Tekst

    Quote


    Extra
    Voorwerp
    Angsten
    Likes
    Dislikes
    Aandoeningen





    D O L L      L I T T L E
    AND THE OBSESSION WITH DEATH BECOMES A WAY OF LIFE


    V


    I


    C


    T


    I


    M
    Name
          → Doll || A kind of toy || English
    → Little || Small || English
    Doll is the owner of a rather odd sounding name, and thus it is generally assumed to be a nickname of some sort. People have often asked them whether their full name is Dorothy, Dorcas, Dolly, or anything in that direction, but the answer to that would be no. Their legal caretaker never quite viewed Doll as human enough for a normal sounding name. Doll doesn't know if they have an opinion on this, though they could accept Dorcas to be used as their name instead by close friends, as a sign of affection, in the sense of assurance that they're perceived as equal to them.


    Age
          → 17 years old
    Doll tends to feel much younger than they are, yet they come off as very mature for their age. Both of these are results of severe childhood trauma.
          → Gemini Sun, Scorpio Moon, Capricorn Rising
    Doll likes astrology and at times is better at remembering their signs than their actual age. The combination of their signs all very much have to do with the underworld, which is rather contrasting with their doll-like appearance.

    We put her down in a shallow grave
    She wears a dress like a body bag, every day

    Personality
    Positieve eigenschappen
    → Intelligent
    → Imaginative
    → Cunning
    → Analytical
    → Charming
    → Empathic
    → Perceptive
    Negatieve eigenschappen
    → Anxious
    → Detached
    → Cynical
    → People-pleasing
    → Meek
    → Manipulative
    → Disorganized
          Doll is an... Interesting person, if you are a psychiatrist. It is a bit difficult to say who they are exactly (and they probably don't really know themself), for they tend to present themself in the way that they believe is most desired. Masks upon masks upon masks, usually obedient and quiet, only speaking when spoken to and apologizing often - though they can also be talkative and witty if that seems to be the required attitude. Doll is... Observing. They tend to very carefully analyze what the people around them want and then give them such. They are anxious and distrusting, expecting punishment from any little thing they'd do. Most of the time, Doll is so stuck on surviving that they are detached from everything around them, causing them to feel very muted emotions and not build any relationships with those around them. This perpetual dissociation often makes Doll feel like they may not have a personality at all. Their self esteem is low and they may struggle making independent decisions due to the fear of angering others. Doll themself is usually angry, too. They are often angry and feel very out of control in their life - this feeling is, of course, perpetuated by their difficulty ignoring other people's opinions, because in Doll's eyes, these opinions are genuine threats. Whenever Doll would be a bit more honest around others, this will show in cynicism and dark humor. Doll can be rather funny in this way even if their humor is rather bitter and a tad morbid. Doll is intelligent whenever they have room to think and great at deduction. They are sneaky and never take a direct approach to things, even when it seems like they do, their actions are polished and sugarcoated.


    D--I--S--G--U--S--T--I--N--G
    G      I      R      L


    That kind of isolation, inspires me, inspires me


    They stare. Everything feels unreal. They feel like they are floating. Like everything else, the toilet, the sink, might detach from the floor and start floating too. Like the ceiling might be shrinking in on itself, the room becoming smaller, until the walls can’t bear the strain and detach from the floor, and everything might start floating, attached to nothing.

    What if none of this is real? What if I'm going mad?

    Appearance
    Height: 166 cm
    Eye color: Brown
    Glasses / Contact lenses: N/A
    Skintone: White, pale
    Hair color: Dark brown
    Physical disabilities: N/A
    Tattoos: N/A
    Piercings: N/A
    Scars: Several of unusual cuts on their upper body and thighs

          Doll is about 166 cm/5'6" ft tall and of petite frame. They are somewhat underweight. Doll is extremely pale due to never coming outside and has visible eyebags that never seem to truly fade. They have large brown eyes that tend to be either empty or frightened, a small nose, somewhat plump lips, and the vaguest hints of freckles spread across their cheeks. Doll's hair is brown, wavy, and reaches to about their mid-back. Whenever they go to sleep it is braided, otherwise, the hairstyle depends on Doll's nanny. Doll cuts it off at the house during a mental breakdown, a friend fixes it and turns it into a shaggy wolfcut that reaches Doll's shoulders. Doll is made to wear traditionally feminine, doll like clothing, mostly containing dresses with stockings.
    During their stay at the house, Doll takes a liking to denim jeans and white shirts.


    I didn't even know you killed me at first

    C
    O
    M
    P
    L
    I
    A
    N
    T
    Past
          Doll's past is not much like that of most other people in District 9. They were adopted as a baby by a dollmaker and cult leader, Hansen Little. He was rich, but not particularly a caretaker one might wish to have. He lives in a house where he (and his cult) raise children to be human dolls - obedient, pretty, and mindless, most likely for sex trafficking at some point, though Doll isn't too sure on this (they don't quite want to know either once they realize just how much is wrong with their upbringing). Doll was exposed to severe abuse very early in the name of discipline and brainwashing, which could include being locked up in cupboards, starvation, sleep deprivation, and actual waterboarding. Usually these treatments were as punishments, and often over minor mistakes or things their abusers didn't like - though there were also instances where there was no reason at all. Doll learned to do only as told without protest or anything that could be perceived as impolite or unwanted. There is not much I can specify on this. Doll didn't form any close relationships with anyone aside from their few nannies nor did they have much space to develop themself as a person. They sometimes went to school, but never befriended anyone, and were left mostly alone by others as well. Doll was allowed to read and learn things that wouldn't inconvenience the cult, so they spent most of their free time alone with that, though they don't have much of it.

    I want you to abuse me, use me, shut up and do me
    Cause everybody wants something from me


    Extra
    Object: A balljointed doll that looks just like them.
    Fears: Failure, punishment, adults, water (because of waterboarding - this mostly shows itself in a fear for showering), medical treatments, abandonment, close relationships, being treated respectfully (because they are afraid to disappoint).
    Interests: Language, story telling, music (they can sing rather well), psychology (once introduced to the concept),.
    Mental health: If ever sent to a psychiatrist, Doll would likely be diagnosed with C-PTSD (complex post traumatic stress disorder), OSDD-3 (other specified dissociative disorder type 3), autism, ADD, chronic depression, and a social anxiety disorder.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2021 - 10:35 ]


    obsessive rage

    YADA DIAZONI CINDER

    ,, HE. IS. MINE. DON'T YOU DARE TO TOUCH HIM! ''

                                                   


    NAME
    Naam Haar echte naam is Yada, Yada Diazoni, maar dat vindt ze niet heel erg mooi of bijzonder dus ze heeft een bijnaam voor zichzelf bedacht. Haar ouders irriteren zich hier heel erg aan -- zij wilden een eventuele dochter al Yada noemden sinds ze verloofd waren.
    Betekenis 'Yada' betekent 'groene nobelsteen'.
    Bijnamen Het meisje laat zichzelf heel graag 'Cinder' noemen (alleen omdat ze het cool vindt klinken). Het betekent 'as'.


    SHE'S JUST A TEMPTRESS, DON'T YOU KNOW?


    AGE
    Leeftijd Cinder is zestien jaar oud, wat ze zelf een prima leeftijd vindt. Aan ouder worden heeft ze eigenlijk ook geen behoefte -- ze is veel te ijdel -- maar ze weet dat het onvermijdelijk. Waarschijnlijk is ze later zo'n persoon dat anti-rimpel crème koopt of zo.
    Geboortedatum 19 april.
    Sterrenbeeld Ram, wat op zich wel bij haar past al geloven velen dat niet echt aangezien ze een schijnheilig kreng is.

    Without you my life means nothing, so just say you'll love me tonight... And if you lie this poor girl wil have to die!

    ROLE
    Rol Eén van de onschuldige kinderen, al is Cinder lang niet zo onschuldig als ze lijkt...
    Voorwerp Een armband met twee bedeltjes, een felrood oog (duidelijk uit anime) en vlammen. Het rode oog is een verwijzing naar de anime Tokyo Ghoul (Cinder is een enorme fan van anime, en met name van horror. Haar favoriet is Tokyo Ghoul) al komt ze daar waarschijnlijk niet gauw achter. De vlammen zijn een verwijzing naar haar favoriete bijnaam -- Cinder. Deze armband heeft ze zelf gekocht. Voornamelijk naar het bedeltje van het oog heeft ze lang moeten zoeken.
          Bij de vlammen zal ze zich wel meteen weer haar bijnaam herinneren, en zich zodoende ook voorstellen -- behalve aan haar... crush.
    Nationaliteit Cinders ouders komen uit Italië, dat hoor je ook aan haar lichte accent en haar achternaam. Hier heeft ze verder geen problemen mee.
    Geslacht Vrouwelijk.


    SHE'LL SAY SHE LOVES YOU EVEN THOUGH...


    SKILLS
    Wapens Áls ze een wapen zou hebben zou het waarschijnlijk zo'n bedrieglijk ding als een boemerang of een wurgdraad zijn. Een boemerang kan ze namelijk voor meerdere doelen gebruiken, als het zo'n scherp ding is als in Avatar; The Last Airbender. Tja, anime (en wat daar verder op lijkt) brengt Cinder op een hoop ideeën.
          Zoals gezegd zouden wurgdraden haar ook prima bevallen. Daarvoor heeft ze ook gewoon niet echt vaardigheden nodig, ze hoeft alleen iemand van achteren te besluipen en dan, duh, wurgen. Dat zou ze eventueel met haar armband kunnen doen, aangezien dat gewoon een veter is die een paar keer om haar pols is gewikkeld, met op willekeurige plekken de bedeltjes.
          Tot slot zou ze keukenmessen ook wel grappig vinden, maar alleen omdat het zo cruel is.
    Lichaam Cinder is niet bijzonder lang of sterk of lenig of zoiets, het enige wat ze met haar lichaam kan uithalen is rennen, heel hard rennen. Oh, en ze kent één teakwondo trap, die je heel hard in je maag kan raken.
    Theorie Ook hier blinkt Cinder niet echt in uit, aangezien ze niet bijzonder subtiel is. Haar enige tactiek is verstoppen en dan bij verrassing aanvallen. Zo doet ze dat altijd, zonder uitzondering.
    Gebreken Zoals gezegd is ze niet bijzonder subtiel en totaal niet aan verandering toe, en daarom nogal voorspelbaar. Ook is ze niet heel sterk, en als je haar voet grijpt terwijl ze trapt gaat ze onderuit en heb je haar, meestal. Ook is ze vrij opvliegend.



    I don't want someone to see only the good in me. I want someone who sees the bad and still wants me.


    Can I show you the true meaning of fear?
    INNER
    Wil je Cinder in één woord omschrijven? Goed, dan zou je bezitterig, bemoeial of heks kunnen kiezen, maar hetgeen haar het best omschrijft is yandere. Dit is een Japanse term:
    Yandere (ヤンデレ) is a Japanese term for a person who is initially very loving and gentle to someone (or at least innocent) before their devotion becomes destructive in nature, often through violence and/or brutality.

    Ze weet van zichzelf dat ze zo is -- maar eigenlijk heeft ze daar niet echt problemen mee, het sluit wel aan op haar al wat sadistische persoonlijkheid, maar het maakt haar niet volledig een psycho- of sociopaat. Met pijn heeft ze geen problemen, maar ze voelt geen behoefte om het echt te veroorzaken, niet bij willekeurige personen in ieder geval.
          De situatie verandert echter als je aan haar crush/senpai komt. Dan wordt ze een moorddadig monster, en niets weerhoudt haar er dan van om je te vermoorden.
          Wat Cinder zo gevaarlijk maakt, is het feit dat ze er meestal uitziet of ze geen vlieg kwaad kan doen, en ze tegen de meeste mensen ook gewoon veel te aardig en lief doet (wat vaak betekent dat ze je haat).
          Hoe anderen haar zien? Waarschijnlijk als een aardig, lief meisje, een soort perfecte persoon die alles kan. Dat is natuurlijk niet zo, maar Cinder is een uitstekende actrice die weet wat ze wil. Op haar eigen manier is ze ook nieuwsgierig -- maar wat ze wil weten ontfutselt ze heel subtiel, haast zonder dat je het doorhebt. Dat is over het algemeen zo met al haar mindere eigenschappen. Bemoeizuchtig is ze ook, maar dat merk je ook niet echt, eigenlijk.

    Ik faal hierin, dus om duidelijk te zijn: voor degene die ze leuk vindt zoekt ze eerst uit waar hij of zij op valt en dan gedraagt ze zich zo. De hele tijd. Alles aan Cinder is een leugen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2017 - 17:21 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mt!

    Moet ik vrouw of man doen btw???


    Aan niets denken is ook denken.