• Ja, ik doe het gewoon niet anoniem want tja ik heb geen schaamte. I mean, like, wie op Q oordeelt er nou snel? Ja, precies, de mensen die trollen zijn en irritant doen en ruzie zoeken. We maken er weer een feestje van op Q hoor? Hoezo Q dood -> Q heeft best wel veel activiteit weer nu de vakantie is afgelopen is en sommige mensen gewoon een makkelijke studie of veel vrije tijd hebben. Onzin is toch gewoon leuk??

    Dus mijn dingen komen hier ook. Maar dit is een beginpost, ik hou het kort.

    Regels:
    -Niet judgen
    -Gewoon de meest akward dingen neerpleuren
    -Het hoeft niet beschamend te zijn! Grappige dingen of toevallige dingen kunnen ook!
    -Het is voor de lol, neem dingen hier absoluut niet persoonlijk op of serieus
    -Iedereen mag alles zeggen, indien je je beledigt voelt -> PM naar de user en regel het zelf (of mods o.i.d.)

    VOOR ANONIEM:
    -Stuur me je dingen in mijn PM (ja ik zet ze dan hier op, dus je bent geheel anoniem!!!!!!!!) -> Graag even duidelijke titel en kort en krachtig bericht (niet een verhaal van 500 woorden, leuk maar liever max. 10 zinnen)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb voornamelijk scouting fails

    -ik heb een keer een vinger in en uit de kom gehad die zwaar gekneusd was omdat ik een knuffel gaf. Ik mepte hierbij tegen de deurpost.....

    -als kind is mij verteld dat het noorden altijd voor je uit lag. Omdat wij niet veel met kopas doen op scouting dacht ik dat. Op mn 14e zei ik dat eens en werd ik voor lul gezet of course.

    - in een kano met 2 anderen,een spin zien en uit de kano flikkeren in koud water...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha zo herkenbaar deze dingen.

    Nou, ehm, ik ben dus al vaker de mannenwc ingelopen. Ook een keer samen met mn zus.

    Tegen deuren aanlopen

    Deur open trekken omdat er iemand in zit...

    Denken dat je Charlotte ziet (vriendin mama) maar dat het haar niet was vreemd


    Aan niets denken is ook denken.

    Caricia schreef:
    Vanavond is dag twee van een uitgaansweekend, geef me een paar uur en de verhalen komen :Y)



    Hahahaha, zoals flirten met de ex van je ex beste vriendin? Zo'n dingen Cass? (joehoe)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.