• Hallo allemaal, ik heb jullie hulp nodig.

    Het zit namelijk zo :
    ik heb vandaag een week verkering met mijn vriendje, maar ik merkte gisteren iets vreemds aan hem, hij deed een beetje kortaf enzo, toen ik vroeg wat er is stuurde hij gewoon hartjes, vandaag heb ik maar gevraagd 'Vind je me nog leuk?" Hij zei dat hij het niet zeker weet en twijfelt. We weten allebei niet wat we nu moeten doen om te zorgen dat het weer helemaal goed tussen ons gaat.

    Weten jullie misschien wat we moeten doen?


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Je kan vragen waar het vandaan komt; is het ineens of speelt het langer? Zijn er irritaties? Maak het bespreekbaar met elkaar (:


    26 - 02 - '16

    Bespreek het inderdaad. Sinds wanneer loopt hij ermee? Is het iets wat verandert kan worden? Dan kunnen jullie er samen aan werken en wordt het hopelijk beter.

    Mocht het gevoel er echter gewoon echt niet meer zijn voor hem, dan kun je dat gevoel helaas niet afdwingen.

    Van de laatste situatie gaan we nog niet uit! Eerst lekker praten samen en accepteer geen 'ik weet het niet' als antwoord. (bloos)


    everything, in time

    Mt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik moet eerlijk zeggen, ik denk dat je vriend gewoon niet de juiste is voor je. Bij probeerselrelaties verwateren gevoelens, maar als je echt de juiste partij gevonden hebt, dan twijfel je daar niet over hoor. Dan weet je het gewoon.
    Dit is mijn mening, maar werken aan een relatie heeft volgens mij alleen nut als er ruzies en irritaties zijn terwijl alle liefde nog aanwezig is op hetzelfde moment. Je vindt ze niet meer leuk, maar je houdt nog zielsveel van hen en zou niet meer zonder hun gezelschap kunnen. Dan moet je eraan werken en het uitgepraat krijgen, maar als de gevoelens zelf verdwijnen, dan is het niet het echte en is hij niet op jou verliefd, alleen op het idee van jou. Zodra dat niet meer klopt zwakken de gevoelens af. Ik zou in deze situatie het stopzetten en verder kijken. Deze jongen zijn gevoelens voor je zijn niet gemeend. Mocht hij echte gevoelens hebben dan zou hij ondersteboven van je zijn, deze jongen is lauw dus ik zou het hierbij laten en verder gaan met mijn leven.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2017 - 12:34 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Als dat al na een week op komt weet ik niet of het heel veel doet als je er nog aan gaat werken. Bij een "echte" verliefdheid, van beide kanten, duurt dat vaak een paar maanden tot zelfs een jaar voordat je achter irritaties en ergernissen komt. Je moet eerst in de "omg je bent gewéldig"-fase zitten. Als die na een week al voorbij is, weet ik niet of ik er heel veel moeite in zou stoppen...

    Het is natuurlijk niet leuk om te horen, maar misschien wel beter. Veel succes!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Inderdaad. Er is hier denk ik echt gewoon sprake van een gebrek aan gevoelens. Kijk je hebt ergeren en ergeren. Als je je begint te ergeren/afstotelijk reageert op hoe iemand praat, zijn of haar boterham smeert aan een rare lach aan hoe hun haar zit, met andere woorden als je begint te twijfelen zonder aanleiding of je hem/haar wel leuk of aantrekkelijk vindt na een week - dan ziet hij je gewoon niet graag. Mocht dat wel zijn dan zou hij in de ban zijn van elk banaal detail aan je. Ergernissen en frustraties in goede relaties draaien in eerste instantie om GEDRAG. En niet zozeer ergeren aan details aan de persoon. De ander doet dan eerder iets wat je verschrikkelijk tegen het hoofd stoot zonder dat je daardoor aan je gevoelens voor de persoon zelf twijfelt. Hij zou je nog steeds aantrekkelijk moeten vinden en dat doet hij niet. Daarom dat ik zeg dat je hem los moet laten als hij zegt dat hij je niet meer leuk vindt. Je kunt je gedrag compromitteren en zeggen oké dat zal ik niet meer doen (dat is werken aan een relatie) maar je hoeft nooit je manier van praten of zijn veranderen omdat een jongen dat vervelend aan je vindt. Er is hier gewoon een gebrek aan gevoelens, naar mijn mening.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2017 - 13:14 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Het eerste halfjaar zou inderdaad een fase van 'niet van elkaar af kunnen blijven' zijn.
    Als hij nu al twijfelt dan is dit slechts een fling.

    Dus geniet nog even lekker van het single zijn. Zoek uit wie jij bent en wat jij graag wilt. En dan kom je je prins vanzelf wel tegen. Waarschijnlijk is hij ergens verdwaald en Rusland ofzo.

    M0NA schreef:
    Als dat al na een week op komt weet ik niet of het heel veel doet als je er nog aan gaat werken. Bij een "echte" verliefdheid, van beide kanten, duurt dat vaak een paar maanden tot zelfs een jaar voordat je achter irritaties en ergernissen komt. Je moet eerst in de "omg je bent gewéldig"-fase zitten. Als die na een week al voorbij is, weet ik niet of ik er heel veel moeite in zou stoppen...

    Het is natuurlijk niet leuk om te horen, maar misschien wel beter. Veel succes!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    BlueIvy schreef:
    Het eerste halfjaar zou inderdaad een fase van 'niet van elkaar af kunnen blijven' zijn.
    Als hij nu al twijfelt dan is dit slechts een fling.

    Dus geniet nog even lekker van het single zijn. Zoek uit wie jij bent en wat jij graag wilt. En dan kom je iemand vanzelf wel tegen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.