•       Ava's      draws     
    gewoon omdat het kan, of zo

          Lang saai verhaal wat korter:
    Ik had in mijn tijd als Q-beginner ooit een topic waar ik mijn toentertijd, zeer slechte tekeningen postte (al waren ze voor een elfjarige wel oké.) Ik ben nu nog steeds geen professional, ik weet dat de stijl niet geheel realistisch is, maar hé, ik ben 14 en best trots haha
          Ik verveelde me, en wilde jullie sparen van het gespam met mijn tekeningen in het Tekeningen dump-topic, dus waarom geen eigen topic waar ik mijn digitale, en misschien een enkele keer normale, probeersels kan posten? Here it is. Misschien ook een beetje een individueel topic omdat ik alle aandacht naar mij wil, maar hé, dat doen we allemaal wel eens, right? (A)
          Dus hier mijn individuele tekeningen dump. (De plaatjes - op de divider na of course - in deze post zijn uiteraard ook al door mij)


    [ bericht aangepast op 11 sep 2017 - 19:18 ]


    obsessive rage

    MTTT!!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mooi gedaan! ik Mt dit even ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik kom weer stalken enzo yay


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Dit wil ik volgen, mt (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bedankt voor alle lieve reacties! ^^




    Beiden zijn wel van een week geleden of zo (en aanklikbaar), maar laten zien kan altijd, haha
    (Het watermerk staat erop omdat ik op DeviantArt Yunimu heet)


    obsessive rage

    Ik heb al een tijdje niet echt gereageerd hierop, terwijl het toch wel zeker zeven tekeningen verder is, oeps. Ik zal er hier twee laten zien haha

    Dit was een soort van zelfportret, maar dan in een niet geheel realistische stijl, de make-up is toevallig wel echt wat ik op had op de foto die ik als voorbeeld gebruikte, haha.



    En ik had laatst een gif gemaakt. Dat heb ik wel eens eerder geprobeerd, maar dit was de enige waar ik blij mee was, al is het de simpelste:


    obsessive rage

    Niet goed? Ben je gek , dit is prachtig! Ik blijf dit ook volgen :))


    Firm believer of all that is magic

    Inktzwart schreef:
    Ik heb al een tijdje niet echt gereageerd hierop, terwijl het toch wel zeker zeven tekeningen verder is, oeps. Ik zal er hier twee laten zien haha

    Dit was een soort van zelfportret, maar dan in een niet geheel realistische stijl, de make-up is toevallig wel echt wat ik op had op de foto die ik als voorbeeld gebruikte, haha.



    En ik had laatst een gif gemaakt. Dat heb ik wel eens eerder geprobeerd, maar dit was de enige waar ik blij mee was, al is het de simpelste:



    Omggg die gif Avie I love itttt!
    How did you do it?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."