• Hallo Quizlettertjes

    Om te beginnen: ik geloof niet in geesten, maar damn, wat was ik gisteren bang :') Om even context te geven: Zoals iedere persoon maak ik geregeld wel eens een selfie (met de lage kwaliteit camera van mijn gsm). Gisteren was ik door mijn foto's aan het scrollen en zag ik toch wel iets vreemd. Ik heb er een paar vrienden mee weten bang te maken, maar één van die vrienden zag iets anders in de foto, wat me eigenlijk wel liet lachen haha

    De betreffende foto:


    Foto is aanklikbaar

    Zien jullie het grappige/enge aan deze foto? Hint: het is niet mijn hoofd :')

    Funny story:

    In de linker benedenhoek van het raam zie je het hoofd van het paard. Ik weet precies waar alle kleurschakeringen vandaan komen, maar het is best wel een grappig gezicht.

    Scary story:

    Opnieuw in de linker benedenhoek van het raam zie je iets wat lijkt op het gezicht van een persoon. Ik heb geen idee hoe het licht op zo'n manier gevallen kan zijn dat dat gezicht er gekomen is en ik leef op de eerste verdieping, dus het is ook niet alsof er echt iemand achter dat raam kan staan. Ik geloof niet in geesten, maar als je zoiets merkt om 1u 's nachts... Wel, ik werd toch wel een beetje bang (;

    [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 21:04 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ooooh, he's coming for you. Haha.


    16 - 09 - '17

    Ik moet eerlijk bekennen dat, hoe hard ik ook mijn best doe, ik toch enkel een paardenhoofd kan zien (vrij duidelijk zelfs), maar toch echt geen menselijk gezicht, haha :"D


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Motunui schreef:
    Ik moet eerlijk bekennen dat, hoe hard ik ook mijn best doe, ik toch enkel een paardenhoofd kan zien (vrij duidelijk zelfs), maar toch echt geen menselijk gezicht, haha :"D

    In de manen van het paardenhoofd kun je ook een gezicht zien als je heel goed kijkt XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Áaaaah het lijkt wel een clown :o ik vind 't echt vet eng


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Getverderrie... :s

    Ik zie er ook amper een gezicht in. Wel een klein beetje met overdreven grote ogen misschien, maar eng vind ik hem dan niet.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik zie er niet echt iets engs aan. XD Kan me voorstellen dat het wel even schrikken is. Ik had vroeger ook een selfie gemaakt en je zag duidelijk bij de stopcontact een blauw hoofdje. Die kon je echt goed zien. D:


    One Who Travels A Higher Path.