• The Selection
    In een paleis vol rivalen
    Kan er maar één zijn hart winnen


    Voor 35 meisjes is de Selectie dé kans op een beter leven. Deelname biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te wedijveren om het hart van prins Ambrose. Zo kunnen ze ontsnappen aan het armoedige kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour, avondjurken en mooie juwelen.
    ~ In deze roleplay hebben Koning Clarkson en Koningin Amberly twee zonen omdat de miskraam voor de geboorte van Prins Maxon nooit heeft plaatsgevonden.
    ~ Deze RPG is gebaseerd op de Selectie-trilogie van Kiera Cass en Koning Clarkson, Koningn Amberly, Prins Maxon en natuurlijk de verhaallijn behoren haar toe.

    ROLLEN
    Selectiedeelneemsters II Lijfwachten II Dienstmeisjes
    INVULLIJST SELECTIEDEELNEEMSTERS
    ~ Kylie Mal Verdi ♕ Kaste: 2 ♕ Dakota ♕ FC: Dove Cameron ♕ Ohanaa ♕ 1.2
    ~ Hayden Isabelle Turner ♕ Kaste: 7 ♕ Belcourt ♕ FC: ? ♕ Herfst ♕ 1.1
    ~ Abigail Thorpe ♕ Kaste: 3 ♕ Angeles ♕ FC: Daria Sidorchuk ♕ spideyman ♕ 1.2
    ~ Shayra Bennet ♕ Kaste: 3 ♕ Carolina ♕ FC: Lydia Graham. ♕ caos ♕ 1.3
    ~ Rosemary 'Rose' Mcenroe ♕ Kaste: 2 ♕ Welke Provincie ♕ FC: Troian Bellisaro ♕ caos ♕ 1.4
    ~ Hailie Jade Scott Mathers ♕ Kaste: 2 ♕ Fennly ♕ FC: Aliya Galyautdinova ♕ Herfst ♕ 1.5
    ~ Pernilla Catara Eaves ♕ Kaste: 5 ♕ St. George ♕ FC: Taylor Hill ♕ caos ♕ 1.5
    ~ Gereserveerd door Stormfly
    ~ Gereserveerd door Bitchcraft
    Naam:
    Leeftijd:
          Tussen de zestien en de twintig
    Kaste + beroep:
          Note: probeer een zo groot mogelijke scala aan kasten de creëren en het liefst geen achten.
    Innerlijk:
    Uiterlijk + Faceclaim:
    Relaties:
    Geschiedenis:
    Provincie:
    Extra:

    INVULLIJSTJE LIJFWACHTEN
    ~ Gereserveerd door MurderUpstairs
    ~ Gereserveerd door Aniketos
    Naam:
    Leeftijd:
    Kaste + beroep:
          Graag je oude kaste invullen voordat je in het leger kwam en een twee werd.
    Innerlijk:
    Uiterlijk + Faceclaim:
    Relaties:
    Geschiedenis:
    Extra:

    INVULLIJSTJE DIENSMEISJES
    ~ Deveny Mira Mitchell ♕Kaste: 6 ♕ FC: Nejla Hadzick ♕ Herfst
    ~ Elizabeth Jade Jones ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Lily James ♕ Pua
    ~ Cecealia ''Cecile'' Cooper ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Bridget Satterlee ♕ caos
    ~ Cotton South ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Elle Fanning ♕ caos
    Naam:
    Leeftijd:
    Kaste: 6
    Relaties:
    Toegewezen Deelneemster:
    Geschiedenis:
          Hier graag aangeven hoe je in het paleis bent komen werken.
    Extra:




    ☞ Belangrijk!!! ☜
    Graag even doorlezen

    PROVINCIES VAN ILLEA
    ~Hansport
    ~ Waverly
    ~ Zuni
    ~ Paloma
    ~ Clermont
    ~ Tammins
    ~ Sonage
    ~ Dakota II Ohanaa
    ~ Columbia
    ~ Sota
    ~ Allens
    ~ Likely
    ~ Atlin
    ~ Hundson
    ~ Honduragua
    ~ Sumner
    ~ Labrador
    ~ Fennley
    ~ Bankston
    ~ Whites
    ~ Bonita
    ~ Angeles II FITZHERBERT
    ~ Midston
    ~ Belcourt II Herfst
    ~ St. George
    ~ Panama
    ~ Denbeigh
    ~ Calgary
    ~ Baffin
    ~ Ottaro
    ~ Lakedon
    ~ Yukon
    ~ Kent
    ~ Dominca
    ~ Carolina II Windvlaag
    Doorstreept betekent bezet
    Blauw betekent gereserveerd
    KASTEOVERZICHT
    Dit overzicht is bedoeld om je een globale indruk te geven.
    Een: leden van het koninklijk huis en de geestelijkheid.
    Twee: alle celebrity’s, bijvoorbeeld artiesten die je op MTV ziet, beroepsatleten, acteurs en modellen. Ook politici en alle officieren van diensten waarvoor in Illea dienstplicht bestaat, zoals politie, leger, brandweer en beveiliging, worden in deze kaste ingedeeld.
    Drie: alle typen onderwijzers, filosofen, wetenschappers op alle gebieden, artsen, dierenartsen, tandartsen, architecten, bibliothecarissen, ingenieurs, therapeuten en psychologen, filmregisseurs, muziekproducenten en advocaten.
    Vier: agrariërs met een eigen bedrijf, juweliers, makelaars, assurantiemakelaars, chef-koks, projectmanagers in de bouw en eigenaren van bedrijven/panden zoals restaurants, winkels en hotels.
    Vijf: klassiek geschoolde musici en zangers, alle kunstenaars, theateracteurs, dansers en alle soorten circusartiesten.
    Zes: secretarissen, bedienend personeel, naaisters, huishoudsters, winkelpersoneel, koks en chauffeurs.
    Zeven: hoveniers, bouwvakkers, landarbeiders, reinigers van goten en zwembaden, vrijwel iedereen die in de openlucht werkt.
    Acht: geestelijk of lichamelijk zieke mensen (vooral als ze niemand hebben die voor hen kan zorgen), verslaafden, weglopers en daklozen.
    KORTE REGELS VAN DE SELECTIE
    ~ Je mag het paleis niet uit eigen beweging verlaten. Daarvoor zal je de prins persoonlijk om toestemming moeten vragen. zelfs de koning en de koningin kunnen je niet dwingen het paleis te verlaten. Ze mogen de prins laten weten of ze je afwijzen, maar hij is degene die beslist of je mag blijven of vertrekken.
    ~ Je bepaalt niet zelf wanneer je contact hebt met de prins. Hij zal degene zijn die je uitnodigt voor een afspraak als hij daar behoefte toe voelt.
    ~ Je mag alleen een romantische relatie aangaan met prins Ambrose. Als je wordt betrapt op het schrijven van liefdesbrieven aan het thuisfront of op een relatie met een andere persoon binnen het paleis, wordt dat beschouwd als verraad en bestraft met de doodstraf.
    ~ Handgemeen en sabotage is verboden. Als je wordt betrapt terwijl je een andere deelnemer kwaad doet, stress bezorgt, besteelt, of wat dan ook doet om haar persoonlijke relatie met de prins te schaden, dan is het aan hem om te bepalen of hij je naar huis wilt sturen.
    ~ Verder zal je elke vrijdag aanwezig zijn bij de uitzending van het IRT-nieuws. Van tijd tot tijd, maar altijd met aankondiging vooraf, zullen er camera’s of fotografen in het paleis zijn, die je beleeft dient te bejegenen en die je zult toestaan je relatie met de prins vast te leggen.
    ~ Mocht je doordringen tot de top tien, dan treed je toe tot de Elite. Zodra je die status bereikt, word je geacht dat je de dagelijkse gang van zaken en verplichtingen aan het hof eigen maakt. Het is niet toegestaan je daarin te verdiepen voor het zover is.
    ~ Als je de eindstreep haalt, dan trouw je met prins Ambrose en word je de gekroonde prinses van Illea.

    ”Break my heart.
    Break it a thousand times if you like.
    It was only ever yours to break anyway.”



    TOPICS
    Praattopic
    Speeltopic
    Achter de schermen topic

    REGELS RPG
    ♕ Het gaat er natuurlijk om wie er als laatste overblijft en met de prins mag trouwen.
    ♕ Net als in het boek mag alleen de prins contact met je zoeken. Als hij besluit om je uit te nodigen voor een afspraakje, doet hij dat via een bericht die je dienstmeisje bij je aflevert.
    ♕ Dates gaan over het algemeen via pb’s. Zo hou je het toch spannend en kan je personage zelf beslissen of ze haar relatie geheim wil houden of ontzettend overdrijven.
    ♕ De prins wordt uitsluitend door mij gespeeld, hetzelfde geldt voor de koning en koningin, die ik vaak bestuur als NPC.
    ♕ Probeer de dienstmeisjes en Selectiedeelneemsters een beetje gelijk op te laten lopen.
    ♕ Topics worden alleen door mij, Nikita, aangemaakt.
    ♕ Evenementen worden om de zoveel tijd georganiseerd waarna er meestal een afvalronde volgt. En als jullie ergens vastlopen, stuur dan gewoon een bericht naar mij, ik sta te popelen om je te helpen.
    ♕ Geen ruzie, behalve in het RPG zelf.
    ♕ Als je twee weken niet reageert, dan stuur ik een bericht in je gastenboek. Als ik één week daarna nog niets van je gehoord heb, dan moet ik helaas je personage naar huis sturen. Tenzij je een goede reden hebt, natuurlijk!
    ♕ Er is geen minimaal aantal woorden omdat ik er begrip voor heb als je het een keertje te druk hebt, maar toch moet reageren.
    ♕ Ik maak een aparte topic aan voor dienstmeisjes en lijfwachten onder elkaar. Daar mogen geen Selectiedeelneemsters een abo op nemen. Tenzij je een dienstmeisje/lijfwacht en Selectiedeelneemster bent.
    ♕ Maximaal 3 personages.
    ♕ Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    ♕ Je mag maar één Selectiedeelneemster spelen.
    ♕ Graag bij een reservatie van een deelneemster, de stad van je keuze vermelden!
    ♕ Vooral veel plezier! ^^

    [ bericht aangepast op 9 okt 2017 - 12:13 ]


    I have seen my own sun darkened

    x

    [ bericht aangepast op 23 sep 2017 - 19:19 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    @Windvlaag Dus je hebt alleen je selectiedeelneemster en niet het dienstmeisje?
    @Ohanaa, Natuurlijk! Zodra je je rol afheb, zet ik hem er meteenbij! ^^


    I have seen my own sun darkened

    K•Y•L•I•E       M•A•L       V•E•R•D•I



    I TRUSTED YOU AND YOU MADE A FOOL OUT OF ME


    Name
    Kylie Mal Verdi.
          De twee voornamen die zijn gekozen, komen uit Kylies familie. Kylie heeft een grootmoeder die ook de naam Kylie droeg. Ze heeft een tante met de naam Mal. Haar achternaam komt van haar vaders kant.
    De jongedame is niet zo van de bijnamen, maar als je haar toch anders gaat noemen, noem haar dan Kyle. Wie bijvoorbeeld Lie of Kyky, Mallie zegt, is nog lang niet jarig.

    Kylie ♕ Straight, narrow channel ♕ English girls name
    [Kai × lie]
    Mal ♕ Leader ♕ Irish girls name
    [Mel]
    Verdi ♕ Green ♕ Japanese name ♕ Family name
    [Ver × die]


    Age
          Op negenentwintig december werd Kylie geboren. Dit maakt haar sterrenbeeld dus een Steenbok.


    Who's the baddest of them all? I guess we're finding out tonight!



    K[/size=4]aste + beroep[/size]
                Kaste Twee
          Kylie is, net als haar moeder, een model. Hoewel Kylie misschien de laatste is waarvan je verwacht dat ze model is. Haar echte passie is acteren, maar haar moeder en vader eisen dat ze een model blijft. Ze heeft hierdoor wel eens stiekem meegedaan aan een auditie. Ze heeft toen een grote rol gekregen, niet de hoofdrol. Nadat de film uitkwam, waren haar ouders furieus, maar ook trots omdat hun dochter beter kon acteren dan gedacht.

    Inner


    Look + FC
    [FC: Dove Cameron]

    Relations


    History


    Provincie


    Extra


    I lied when I said I was fine.


    Even een beginnetje (:

    [ bericht aangepast op 7 okt 2017 - 14:11 ]


    all because i liked a girl

    Aniketos schreef:
    @Windvlaag Dus je hebt alleen je selectiedeelneemster en niet het dienstmeisje?
    @Ohanaa, Natuurlijk! Zodra je je rol afheb, zet ik hem er meteenbij! ^^

    Nee, beide. ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    Mag ik mijn oude dienstmeisje en selectiekanditaat weer?

    Edit: en mag mijn selectiekanditade een andere faceclaim hebben? (Selena Gomez)
    Edit 2: ik ga ze wel wat veranderen en uitbreiden als dat mag

    [ bericht aangepast op 21 sep 2017 - 17:43 ]

    Natuurlijk, Stormfly! Ik zal je er morgen bij zetten! Dan heb ik mijn laptop weer bij de hand ;)

    Mededeling!
    Pas als er ongeveer 8 selectiekandidaten aanwezig zijn, kan het speeltopic geopend worden. Dit houdt in dat we er nu nog 3 nodig hebben om aan het echte spel te beginnen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2017 - 8:13 ]


    I have seen my own sun darkened


    `` We humans are so tortured by not properly guessing what will make us happy. ``
          I N N E R
    • Sociaal
    • Behulpzaam
    • Charmant
    • Slim
    • Zorgzaam
    • Respectvol
    • Eigenwijs
    • Koppig
    • Impulsief
    • Druk
    • Sarcastisch
    • Spottend
          Deveny is een sociaal meisje, ze maakt gemakkelijk vrienden en hoeft er ook geen moeite voor te doen om deze te behouden. Zodra ze je dan eenmaal in haar hart heeft geaccepteerd is ze bereid veel voor je toen. Ze is heel behulpzaam en zal geen seconde twijfelen om je te helpen als je hulp nodig hebt. Zo vindt ze het dan ook niet erg om een keertje extra te werken voor iemand anders, ze is graag bezig en stilzitten is niets van haar. Toch is ze niet alleen een harde werker ze is namelijk ook erg charmant en slim. Ze weet heel goed wat ze moet zeggen en doen om haar charme naar voren te laten komen en naar jaren van oefenen is ze hier een pro in geworden. Ze kan mannen gemakkelijk om haar vinger winden maar ook bij vrouwen weet ze wel hoe ze dit het beste kan doen. Mensen ervaren haar dan ook vaak wel als slim, omdat ze weet hoe ze bepaalde dingen het beste aan kan pakken. Ook op lastige vraagstukken heeft ze vaak wel een goed antwoord of een idee hoe ze het op kan lossen. Het meisje is heel zorgzaam en de mensen waarvan ze houdt kunnen gemakkelijk een plekje in haar hart vinden. Toch is ze niet alleen zorgzaam voor mensen die ze kent maar ook onbekende biedt ze altijd een helpende hand. Ze kan simpelweg niemand aan hun lot overlaten. Dan is ze nog erg respectvol en zal ze anderen altijd in hen waarde laten.
          De keerzijde van het innerlijk van deze jongedame is dan ook niet perse heel kleurijk en best zwart op wit. Ze is namelijk nogal druk en nu is dit niet perse op een negatieve manier maar ze kan gewoon niet stilzitten, ze beweegt altijd. Als ze zit wiebelt haar voet of zit ze met haar nagels op de tafel te tikken. Nu weet ze dat dit heel irritant kan zijn en daarom blijft ze vaak ook bezig of staan. Het meisje is een echte wijsneus en denkt vaak dat ze gelijk heeft maar stel het tegendeel wordt bewezen heeft ze ook wel genoeg lef om te zeggen dat een ander gelijk had. Ondanks haar immense koppigheid als ze een idee heeft is ze dus niet zo koppig om aan te houden aan haar gelijk. Ze is vooral koppig als het gaat om iemand van een slecht idee afpraten gaat of als ze gewoon 100% zeker weet dat ze gelijk heeft. Dan is ze erg impulsief en heeft ze dus ook zelf wel iemand nodig die haar van slechte ideeën afpraat. Als er eenmaal iets in haar hoofd zit van wat ze wil gaan doen dan zal ze dit zonder enige twijfel meteen in werking brengen en haar impulsieve ideeën zijn zeker niet de beste ideeën. Dan kan ze ook niet heel goed tegen domme opmerkingen en kan ze hier heel sarcastisch over doen. Haar humor bestaat niet uit grappen maar sarcastische en spottende opmerkingen. Een eigenschap waarvan veel mensen vaak onzekerder worden en dus niet echt kunnen waarderen. Ze is dan ook aan deze eigenschap aan het werken maar dat gaat nog niet heel erg lekker.

          P A S T
          Deveny heeft een gemakkelijk verleden gehad, of nou ja het had makkelijk kunnen zijn, ze kwam uit een rijke familie en haar hart kreeg alles wat het graag wou hebben. Ze hoefde nooit te stofzuigen of haar bed op te maken. Het enige wat daar tegenover stond was wel twee veeleisende ouders die beiden nooit thuis waren. Zo groeide Deveny op met weinig liefde en het gevoel overal bij moeten winnen. Op haar veertiende begon ze dit idee dan ook af te stoten en de rebelse kant in haar kwam omhoog. School was niet meer haar numero een bezigheid en vrienden, uitgaan en werken kregen allemaal meer prioriteit in haar leven. Ze stak zelf haar handen uit de mouwen en probeerde zo min mogelijk thuis te zijn. Vanuit school ging ze werken en in de avonden sprak ze of met vrienden af of ging een avondje stappen met een vriendin. Van het meisje dat ze vroeger was deed ze steeds meer afstand ze ging laat naar bed en stond weer vroeg op. Hier is dan ook haar probleem met stilzitten uitvoort omdat ze van 's avonds laat bezig was en iedere ochten toch weer om zes uur langs haar bed stond had ze van haar saaie leventje een drukke boel gemaakt. Ze beklom de sociale ladder en haar kledingstijl verandere. Al snel werden haar sociale contacten beter en leerde ze hoe je het beste op anderen kon inspelen. De nieuwe variant van Deveny kwam opzetten en daarbij kwam haar tweede naam te kijken. Zelf vond zij Deveny namelijk een nogal tuttige naam en daarom begon ze zich aan onbekende als Mira voor te stellen. Vanaf haar zestiende veranderde het leventje van de jongedame pas echt en haar dag en nachtindeling was geheel volgepland. In de ochtend zou ze het huiswerk van die dag maken dan omkleden en naar school toe. Vanuit school ging ze bij de supermarkt werken en dan sprak ze even met wat vrienden af. Dit was na tienen dan ook wel weer gedaan en dan vloog ze door naar de kroegen, daar had ze tenslotte een baantje gekregen. Ze stond dan vaak tot drie uur achter de bar en kwam dan pas thuis. Ook daar leerde ze nieuwe mensen kennen inclusief haar vriend Rowen. Doordat Mira zo weinig slaap pakte had ze het op een gegeven moment niet meer "nodig". Hierdoor heeft ze een slaapprobleem gecreërd en moet ze nu iedere avond slaappillen slikken om in slaap te vallen. Nu heeft ze niet perse slaap nodig en kan ze goed zonder slaap, maar als ze te vaak te laat slaapt is ze vaak iets 'ziekeriger' zo geeft ze dan vaak over en in deze periodes valt ze dan ook val af.


    `` She didn't want love, she wanted to be loved and that was a entirely different. ``

          E X T R A
    • Talenten; Deveny is goed met kinderen en mensen op hun gemak stellen, ze zingt ook wel aardig.
    • Seksualiteit; ze valt op jongens
    • Spreekt; Engels, Frans en Spaans
    • Allergieën; geen
    • Angst; Kleine ruimtes, alleen zijn.
    • Likes; Muziek, Zingen, Aardbeien en Milkshakes
    • Dislikes; Angsten, bloed en kiwi's
    W

    H

    A

    T


    D

    O


    Y

    O

    U


    N

    E

    E

    D
          Deveny       Mira       Mitchell


          N A M E
    Deveny • lieveling, vriend • Voornaam
    Mira • voortvarend • Tweede naam
    Mitchell • die als god is • Achternaam

          Hoewel Deveny zelf zeker niet iemand is die namen snel onthoud hecht ze er wel veel waarde aan. Zo vindt ze wel dat namen een bepaalde indruk geven. De betekenis zegt wat over de persoon en daarom doet ze erg haar best andere namen ook te onthouden.
          Deveny heeft niet echt problemen met namen die ze krijgt. Ze luistert naar haast alles, toch noemen de meeste mensen haar vrij simpel Dev of bij haar tweede naam Mira.

          A G E
          Deveny is achtien jaren oud wat haar dus een volwassenen maakt. Ze verjaart op 13 januari en is ironisch genoeg op een vrijdag geboren. Haar sterrenbeeld is een steenbok.

          R O L E
         

          R E L A T I O N S
          Wie wil?


    `` You were so beautiful to me then, your soul of light, your wraith-like figure. It was as though I could pass my hand through you, untouched, unreacable... like that of a spirit. But still your essence pressed to mine, tethered to me, as though I could turn it in my fingers, as though it was so much my own. ``



          A P P E R A N C E
    Faceclaim= Nejla Hadzic
    • Grootte • 1.70
    • Lichaamstype • smal
    • Gewicht • 53 kilo
    • Figuur • Zandloper
    • Dik of dun • dun
    • Verhouding • normaal
    • Huidskleur • licht gekleurd
    • Gezichtsvorm • vierkant
    • Sproeten • ja
    • Expressief gezicht • ja
    • Wenkbrauwen. • geborsteld
    • Oren • klein
    • Oogkleur • groenbruin
    • Wimpers • lang en dik
    • Bril of lenzen • geen
    • Neus • breed
    • Lippen • volle en roze
    • Haarkleur • rossig
    • Haartype • slag
    • Haarstijl • los of in een knot
    • Scheiding • geen
    • Los of vast • los
    • Stem • Hoog en luid
    • Accent • Engels
    • Kledingstijl • stijlvol
    • Favoriet kledingstuk • Oversized spijkerjasje
    • Schoenen • pumps of gympen
    • Accessoires • kettinkjes
    • Tatoeages • geen
    • Littekens • geen
    • Piercings • oorbellen
    • Extra • niets

          R E P U T A T I O N
         


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik weet niet of de rol al geheel klopt maar dan is het vast iets ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Kan ik een lijfwacht reserveren?


    http://paradigm-shift.actieforum.com/ Gezellige, actieve slice of life RPG

    @MurderUpstairs, natuurlijk! En ik zal zelf ook een Lijfwacht reserveren ;)
    @Herfst, ik zal hem zo helemaal nalezen!! (flower)

    Ik zie trouwen dat ik een rekenfoutje heb gemaakt, we hebben al 5 selectiedeelneemsters die gereserveerd staan en eentje daarvan is helemaal af.


    I have seen my own sun darkened

    Top, zal ik dit weekend m'n rol even maken.


    http://paradigm-shift.actieforum.com/ Gezellige, actieve slice of life RPG

    Oké, ik ga in één keer mijn dienstmeid maken.


    ''With all due respect, which is none...''

    Windvlaag schreef:
    Oké, ik ga in één keer mijn dienstmeid maken.


    Haha, top, ik heb vertrouwen in je! xD

    Ik zal aankomende maandag het praattopic proberen te plaatsen!


    I have seen my own sun darkened

    CECEALIA ''CECILE'' COOPER

    ''Sometimes people
    run away to be alone,
    but sometimes they
    run away to see
    if you care enough to follow them...''


    Naam
    Cecealia Cooper

    Leeftijd
    19 • 26th, June.

    Kaste
    Cecile is kaste 6, beniedend personeel. Ze bedient de selectie deelnemers, en wijkt geen moment van hun zijde.

    Toegewezen Deelneemster
    Heeft ze nog niet.








    ''DIENSTMEID''
    I'd rather stay quiet than explain my problems to people who are just curious and don't really care.

    Innerlijk
    Positive
    Zorgzaam
    Loyaal
    Behulpzaam
    Trouw
    Eerlijk
    Intelligent
    Negative
    Naïef
    Onzeker
    Geen grote prater
    Iets té verantwoordelijk
    Licht koppig

    Cecile is een meisje waarvan je meteen weet wanneer ze liegt over haar emoties. Je kan het aan haar gedrag merken, aan haar houding, maar ook aan haar woordkeus. Als ze vrolijker is dan anders spreekt ze sneller, en klinken haar woorden fijner. Ze is geen prater, eerder een luisteraar. Je kan je problemen breed uit aan haar voorleggen, ze luistert met twee open oren. Mensen zien haar vaak niet als een dienstmeid, ze zien haar als een vriendin. Een mede mens. Ook al geeft haar kaste het tegendeel weer. Cecile leeft voor verhalen, ook al is ze zelf misschien niet zo fantasierijk. Cecile is een meisje die enorm intelligent is, ze is nooit zo maar op haar kont gevallen ook al maakt haar verlegenheid haar naïef. Ze is onzeker over zichzelf, daarom neemt ze nooit de moeite om haar ideeën te vertellen. Ze luistert naar anderen. Je kan Cecile blij maken met rust, want dit is ze zelf ook. Ze straalt kalmheid uit en hier kunnen velen van genieten. Cecile kan jaren een geheim bewaren, ze gaat het graf in met vele geheimen die ze heeft beloofd te houden. Hiermee kan je haar betrouwbaar noemen, en dit is ze zeker weter. Ze is loyaal en zou nooit van je zijde wijken, daarom paste een dienstmeid eigenlijk ook bij haar. Ze is niet van het goud en zilver, ze is van het hart en liefde. Toch heeft ook Cecile haar slechte kant. Ze gaat meer naar de stille kant, naar de ''ja meesteres'' en doet wat haar opgedragen wordt, ook al is het meestal niet het slimste. Dit zou ze zeggen, het enige wat ze durft. Cecile durft dingen niet als ze zeker weet dat het veilig is, ze laat weinig van haar zelf zien behalve als het echt nodig is. Verder is de jongedame een echte moeder Therese, ze is behulpzaam en vol leven. Op het eerste moment zou ze erg verlegen blijven, op de achtergrond je helpen en dingen doen zonder dat je die gevraagd hebt. Maar waarvan je weet dat je die toch wel wil hebben. Ze zou je vragen naar je emoties, en daar is ze niet bang voor. Het enige waar ze niet bang voor is is vragen hoe je je voelt, hoe het met je die dag gaat. Ze is zorgzaam, en misschien toch té veel.
    All clever men are birds of prey.

    Geschiedenis
    Pandora Alistair Cooper • Mother • Death (Should be 50)
    William Cooper • Father • 52
    Emily Cooper • Sister • 13


    Cecile is geboren in Dakota, als dochter van Pandora en William. Beide behoorden ze tot kaste drie, artsen met een goed leven. Ze wilde dit ook aan beide kinderen geven. Emily en Cecealia groeide zonder problemen op. Men vond de zusjes Cooper perfect, aardig en genoeg geld in de portemonnee. Natuurlijk was niet alles in hun kinderleventjes perfect, hun moeder werd geteisterd door een ziekte. Een onbekende ziekte die haar lam had gemaakt en al snel was dehoop vervaren. Pandora behoorde vanaf toen bij kaste 8. William had een drukke baan en Emily had iemand nodig die voor haar zou kunnen zorgen. Op vroege leeftijd nam ze de zorg van Emily over en hielp ze iedere dag, als de zus of broer van haar moeder er niet was, haar moeder. Al snel werd Cecile gedwongen te werken. De jongedame had geen tijd voor studeren en klopte op zestienjarige leeftijd al bij het kasteel aan. Ze werd aangenomen en ergens werden het meisje en de prins bevriend. De jongedame en de heer werden snel beste vrienden en Cecile werd de betrouwbaarste dienstmeid aan het hof. Toen haar moeder twee jaar geleden overleed bleef Cecile in het kasteel werken. Dag en nacht. Ze wist dat haar zusje en vader het thuis alleen wel aankonden, Emily en Cecealia schreven elkaar, zo weet ze dat Emily juf wil gaan worden.

    They think I'm stupid because I'm not saying anything. Actually I have the loudest mind of all.

    Relaties
    Extra
    Likes • Familie, vrienden, verhalen, leuke mensen, lachende mensen, koken, werken, haar zusje, dansen.
    Dislikes • Liegen, mensen die anderen pijn doen, bloed, de dood, mensen verliezen, huilende mensen, op de voorgrond treden, vallen, verschillende groenten.
    Talenten • Koken, waarheid vertellen, praten met mensen en mensen aan het lachen krijgen.
    Seksualiteit • Ze valt op mannen.
    Vervoer • Ze heeft geen vervoer, ze heeft alleen leren fietsen.
    Talen • Nederlands, Engels, Frans en Duits.
    Toppunten • Ze kan goed koken, en ze liegt nooit.
    Faal-momenten • Ze kan lichtjes niet tegen haar verlies.
    Verslavingen • Ze is nergens verslaafd aan.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2017 - 11:44 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Abigail Thorpe
    I remember that dreamlike candlelight
    like a dream you can't quite place


    Innerlijk:
    - Vriendelijk
    - Ambitieus
    - Slim
    - Onafhankelijk
    - Dromerig
    - Afwezig
    - Opent zich niet snel
    - Eigenwijs
    - Kwetsbaar

          Abigail is op het eerste gezicht vooral heel aardig en open naar mensen. Ze zal haar best doen om te zorgen dat iedereen op zijn gemak is en besteed soms meer aandacht aan hoe het met andere mensen gaat dan met zichzelf. Toch zal ze zich niet snel openen naar mensen die ze niet honderd procent vertrouwd. Ze is met haar eigen gevoelens wat meer op haar hoede en moet eerst een inschatting hebben gemaakt van iemand voor ze diegene vertrouwd met haar gevoelens.
          Wat snel te merken is aan Abigail is dat ze erg ambitieus is, ze is eigenlijk bijna altijd bezig met kijken hoe ze meer kan leren of verder kan komen, en ze zal dan ook altijd nieuwe dingen uitproberen om te groeien. Ze is hiernaast ook erg dromerig en kan soms wat verdwalen in haar eigen wereld, dit maakt haar meteen soms wat afwezig. Dit doet ze niet uit onbeleefdheid maar soms is het voor haar wat lastiger haar gedachten er bij te houden.
          Hoewel het dromerige en afwezige soms wat stom kan overkomen is Abigail alles behalve dom. Ze is juist erg slim en heeft veel potentie in haar. Dit weet ze, maar het maakt haar niet arrogant. Het maakt haar eerder eigenwijs, als ze overtuigd is dat iets op haar manier beter gaat dan zal ze het ook zo doen, maakt niet uit wat er word gezegd. Wel staat ze altijd open voor feedback maar ze vind het soms wat moeilijk hier ook echt wat mee te doen.




    ❝We start with stars in our eyes. We start believing that we belong. ❞
    Geschiedenis

          Abigail groeide op als enigst kind van een hardwerkend koppel. Haar ouders waren jong getrouwd en hebben zich daarna op een carrière gefocust. De kleine dame bracht veel tijd door met een oppas of buitenschoolse activiteiten en als ze thuis was met haar ouders ging het gesprek vaak over dingen waar ze op haar jonge leeftijd niet over mee kon praten. Toch houdt ze veel van haar ouders en kunnen ze het goed vinden.
          Op jonge leeftijd maakte Abi al veel vriendinnen en met een paar bleef ze door de jaren goed bevriend. Met haar beste vriendin Eliza ging ze naar de lerarenopleiding en ze werken nu beide op dezelfde school.
          De dame koos na haar standaard onderwijs voor de lerarenopleiding na commentaar van haar ouders op haar plan om schrijfster te worden. Hoewel het een beroep bij haar kaste is vonden ze dat het onbetrouwbaar werk was en wilde dat ze ging studeren voor iets waar ze gegarandeerd werk mee zou hebben.
          Abigail was nooit van plan zich op te geven voor de selectie maar haar vriendinnen hadden haar overgehaald. Ze deed meer mee als grapje en was er ook niet van uitgegaan dat ze gekozen zou worden.

    Extra

    [justify]- Talenten: Schrijven, verhalen verzinnen, haar adem lang inhouden
    - Angsten: Zicht verliezen, opgesloten worden, alleen zijn
    - Talen: Engels, Spaans, Frans en Chinees
    - Likes: Het strand, zonsondergang, herfst, sweaters, viooltjes, onweer
    - Dislikes: Sneeuw, leugens, buitengesloten worden


    Naam:

    - Abigail
          "My father is joy"
    - Thorpe
          "Village"

         
    Abigail is erg tevreden over haar eigen naam. Ookal heeft ze liever dat het word afgekort naar Abi. Hoewel ze zelf liever haar naam afkort doet ze dat niet gauw bij andere mensen, tenzij deze aangeven dat ze het geen probleem vinden. Ze heeft naast de afgekorte versie van haar naam geen bijnamen.


    Leeftijd:

          Abigail is geboren op 12 juni, op een mooie zomerse dag, dit maakt haar een tweeling van sterrenbeeld. Ze is nu twintig jaar oud. Abigail is zelf erg blij met een zomerse verjaardag en geniet ook elk jaar op het strand op deze dag.


    Kaste en Beroep

          Abigail maakt deel uit van kaste 3. Ze werkt als lerares op een basisschool, sinds kort, en vind dit een erg fijne baan. Haar ouders zijn beide dokters. Hoewel Abigail juf is wilt ze het liefst schrijven en besteed zo ook haar vrije tijd.



    ❝Look around, at how lucky we are to be alive right now❞



    ❝What is a legacy? It's planting seeds in a garden you never get to see❞

    Uiterlijk

    - Grootte - 1.65 meter
    - Lichaamstype - Smal
    - Gewicht - 55 kilo
    - Figuur - Peer
    - Huidskleur - Vrij bleek
    - Gezichtsvorm - Hartvorming
    - Sproeten - Ja, veel
    - Oogkleur - Bruin groen
    - Wimpers - Lang
    - Lippen - Roze en vol
    - Haarkleur- Donker rood
    - Haartype - Slag/krullen
    - Stem - Hoog
    - Kledingstijl - Comfortabel maar stijlvol
    - Schoenen - Hakken


    Relaties

          Abigail is enigst kind. Haar ouders zijn doktoren en ze heeft een goede band met ze. Ze zijn geen close gezin, het typische: ouders werken veel verhaal. Abigail probeert er zich zo weinig mogelijk van aan te trekken en brengt daarom veel tijd door met vriendinnen, met wie ze wel close is.



    [ bericht aangepast op 23 sep 2017 - 23:35 ]


    --