• Hey hey iedereen! *O*

    Als je jezelf ooit eens verslikt of je hart stopt met kloppen, dan wil je in mijn buurt zijn. :Y)
    Maar echt serieus! Maandag ging ik naar een opfrissingscursus EHBO voor sportclubs met jeugdleden. Gezien het wel 10 jaar geleden was dat ik mijn brevetten in het jeugd rode kruis heb behaald, vond ik zo'n opfrissing wel interessant. Een reanimatie is er véél gemakkelijker op geworden. Er zijn veel stappen weggevallen. Dus dat vond ik super interessant. En de vormgever zag dat we met enkelen echt wel veel interesse hadden. En toevallig startte er dinsdag een EHBO-cursus van 10 dagen, waarvan 2 examendagen. En hup, wij gingen meedoen!
    Dus ik heb zowel maandag, dinsdag als donderdag lessen gehad. Dinsdag en donderdag waren voornamelijk de uitgebreide versies van maandag, dus veel herhaling. Maar daardoor heb ik wel mijn reanimatietechniek helemaal op punt gezet! Dus ik ben al superblij!

    Ik heb nog 6 lessen & 2 examens te gaan en ik heb er zin in!

    Dus als we ooit op een Q-meeting zijn en er is iets: Erica to the rescue!



    Hebben jullie ooit (jeugd)EHBO-lessen gehad? Kunnen jullie reanimeren? Of zouden jullie het willen leren?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd

    Het zat bij mij in de opleiding kinder ehbo. Ik ben ook op scouting de ehbo'er. Ik heb zaterdag de cursus want door een fout op t werk is ie verlopen.

    Ik heb al best veel mn kennis mogen gebruiken. Hondenbeet, gat in t hoofd al 3x, vingers bijna eraf etc. Op mn werk is het verplicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan