• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 sep 2017 - 22:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat doe ik hier nog? Als ik hier al niet eens mezelf kan zijn, kan ik beter weggaan. Ik ben hier juist om de ellende even te vergeten, niet om keihard op mijn ziel getrapt te worden.


    26 - 02 - '16

    Broughton schreef:
    Wat doe ik hier nog? Als ik hier al niet eens mezelf kan zijn, kan ik beter weggaan. Ik ben hier juist om de ellende even te vergeten, niet om keihard op mijn ziel getrapt te worden.

    I will miss you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Broughton schreef:
    Wat doe ik hier nog? Als ik hier al niet eens mezelf kan zijn, kan ik beter weggaan. Ik ben hier juist om de ellende even te vergeten, niet om keihard op mijn ziel getrapt te worden.

    <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh yeah. Ze zijn er bijna! ^^ #partytime


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hyunju schreef:
    (...)
    I will miss you.


    Statesman schreef:
    (...)
    <3


    Ik ga echt niet zomaar weg, no worries (:
    Het is alleen dat ik door dit soort dingen na ga denken over wat ik wil..


    26 - 02 - '16

    Broughton schreef:
    (...)

    Ik ga echt niet zomaar weg, no worries (:
    Het is alleen dat ik door dit soort dingen na ga denken over wat ik wil..

    Dat begrijp ik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    altijd leuk om te horen dat mensen hun grootste zorg op het moment is dat ze niet weten welke fucking telefoon ze willen terwijl ik mezelf elke dag moet pushen om mezelf niet af te maken omdat niks in mijn leven ook maar een beetje sense maakt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Okay, ik ben weer gelukkig, want ik heb sushi, wijn, chocola en een Historia :Y)


    Stenenlikker

    Volgens mij heb ik mijn gehemelte echt veel te hard verbrand. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Verdorie waarom verpest ik alles ehm


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Godver ik ben mijn sleutels kwijt, ik kan ze nergens vinden en ik heb ze echt nodig rip


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Muh ik mis je. En mn rug doet zeer en ik wil die sweater echt hellup life hellup.


    The truth is out there.

    Shit, ben vergeten chocola te kopen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Eigenlijk weet ik niet zo goed of ik dit wel echt wil en of het wel wat voor mij is... ik ga nog wel gewoon door om er zeker van te zijn. Maar jezus wat ontzettend vervelend dat ik continu met zo'n grote onzekerheid leef. Waarom kan ik nou niet gewoon weten wat ik wil doen met mijn leven? Ja leuk schrijver worden of filmrecensent, beide dingen die niet bepaald haalbaar zijn behalve als leuk extraatje.

    Als het aan mij lag had ik echt een tussenjaar genomen... even niets aan mijn hoofd en gewoon goed kijken wat ik nou écht wil. Maar nee, dat werd niet gesteund door mijn ouders en daarom zit ik nu best ellendig op school met deze studie omdat ik er zelf niet eens 100% achter sta.

    Ik begin me echt een lui schepsel te voelen omdat ik blijkbaar gewoon niet weet wat ik wil met mijn leven.

    Ik haat dit gevoel zo erg...


    Caution first, always.