• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 sep 2017 - 22:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fuck. Dit is niet oké. Worried af


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wot. U gon be like dis? I gon be like that then. Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten. En jij kan 'm recht in je face verwachten.


    The truth is out there.

    Ben ik super trots op mezelf dat ik bij zoveel vreemden die naar school vragen niet echt in tranen ben uitgebarst, kom ik thuis en stellen mijn ouders precies de vragen die me wel in tranen laten uitbarsten. Yay.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Yellowstone schreef:
    ik ben zonet door het plafond gevallen, twee à drie meter, aye hospital :')


    ??? wat?? hoe val je buiten Disneycartoons om door een plafond? gaat het wel goed daar in denemarken? (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lalalala ik maak me zorgen


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik verveel me nou al. Ik moet snel naar een andere woonplek zoeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh. Zijn we al vier weken verder? Want ik wil super graag weten of we die drie plaatsen hebben in het café.
    Anders moet ik op zoek naar een andere verrassing.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    It's not worth it.


    26 - 02 - '16

    Jemig. Ik viel zowat van de trap ik moet echt meer leren eten oeps

    Gelukkig preken mijn ouders nu wel over hoeveel ik lawaai ik maakte door basically van de trap af te rollen, ik doe het verdorie toch ook niet expres.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2017 - 22:52 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ugh nee, het gaat alles behalve goed, dus houd je mond daarover alsjeblieft, alsjeblieft.


    i wanna die with you once or twice.

    I'm done. I'm out. Fuck this. Het boeit me allemaal geen flikker meer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    (...)

    ??? wat?? hoe val je buiten Disneycartoons om door een plafond? gaat het wel goed daar in denemarken? (no_chears)


    't was in de schuur en plots was er geen grond meer

    volgens mij veel geluk gehad en niks gebroken. mijn enkel doet wel vies veel zeer


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    't was in de schuur en plots was er geen grond meer

    volgens mij veel geluk gehad en niks gebroken. mijn enkel doet wel vies veel zeer

    Het is toch niet dezelfde enkel als de vorige keer, hoop ik? Of was dat een knie?


    Deep inside, I've never felt alive

    De motivatie voor vandaag is -10 ik wil niet opruimen en schoonmaken. Heb er geen zin in meh. En fysio en pasfoto laten maken waar ik sowieso ugly af op ga staan.


    The truth is out there.

    Ik heb vandaag mijn theorie examen van de auto en ik knijp 'm behoorlijk. Bah :/


    26 - 02 - '16