• The dark curse

    Wat als er verschillende families waren die al eeuwen lang in een dorpje woonden.
    Twaalf families, die nooit buiten het dorpje waren geweest.
    Twaalf families, die vervloekt zijn.
    Families met heel vele geheimen en mysterie.
    We weten allemaal wat er in de geschiedenis was gebeurd.
    En wie de familieleden uit de stambomen zijn.
    Maar wat als er veel mysterie in een familie afspeelt met zoveel duistere geheimen?

    al voor de onafhankelijkheidsoorlog in Amerika waren er familieleden die in een dorpje van de dertien kolonies woonden. (Dat vroeger Amerika was)
    Sinds die onafhankelijkheidsoorlog veranderde er alles. Twaalf soldaten (Voorvaders) Die tijdens de oorlog tegen elkaar op de vuist waren, maar nog niet wisten dat hun familie voor eeuwig vervloekt werden. Vervloekt door een strijd. Een strijd over een bepaalde voorwerp, die zo mysterieus en tegelijkertijd duisternis met zich meebracht. Maar sinds de twaalf families vervloek waren, konden de twaalf families niet meer de stad uit. En als één van hun toch de stad uit gingen dan zal er iets ergs met een persoon uit de familie gebeuren. Nu is het 230 jaar laten. afstammelingen werden geboren en groeide op in het dorp. Jongeren die in het dorp opgroeide maar nooit buiten de grenzen waren geweest. Alle twaalf krijgen ze te horen dat ze de grens nooit mogen betreden, maar alles kan veranderen.
    Wat als de vloek opgeheft kan worden?Duistere mysterieus komen in het spel. Er worden familie geheimen onthult. En problemen die elk jongvolwassen persoon te maken kan krijgen.


    Wat als jouw familie voor eeuwig vervloekt is?
    Informatie bron
    Beaufort is een klein stad die in de Amerikaanse staat South Carolina bevind.
    Het wordt bestuurlijk gezien in Beaufort County.
    Beaufort bestaat al vanaf 1711 en is oudste stad van South Carolina, op Charleston na.
    De stad groeide eerst aanvankelijk langzaam, onderhevig aan talrijke aanvallen van inheemse Amerikaanse stammen.
    Ergens rond de 20e eeuw, richtte de verdere groei zich op voorheen onontwikkelde gebieden ten noorden en ten westen van het historische district.
    Veel van de groei kan worden toegeschreven aan de toenemende militaire invloed in de jaren 1940 en 1950, waarin de bevolking van Beaufort is verdubbeld door nieuwe militaire medewerkers en gezinnen die naar het gebied verhuizen.
    Deze gebieden zijn sindsdien integrale delen van de stad geworden en vormen vandaag de dag de meerderheid van de inwoners van de stad.
    Beaufort bestaat uit ongeveer 13.000 inwoners. Er is ergens een universiteit. In de kleine stad is er best wel veel te doen zoals sport activiteiten, winkelen en kunst bewonderen. Het schijnt ook dat de Beaufort beschikt tot de beste kunst bronnen uit Amerika.
    De regels

    *De huisregels
    *Gereserveerde personen blijven tot maximaal 48 uur!
    *Perfecte personages bestaat niet!
    *Geen face claim van hele beroemde mensen! De uiterlijk van de personages moeten uit minde bekende mensen bestaan.
    * We blijven vriendelijk tegen elkaar!
    * Relaties, zoals: vriendschappen en verkeringen wordt bij het praattopic overlegt!
    *Je hebt maximaal een week de tijd om iets te posten bij het speel topic. Heb je na drie dagen nog niks gepost dan zorg ik voor een opdracht of je kan een waarschuwing verwachten!
    *Ik ben de degene die topics aanmaakt.
    *Rollen van andere personages overnemen mag niet, tenzij je er toestemming hebt gevraagd.


    Gevangen in een dorp, die aanvoelde als een duistere kooi.
    Een duistere kooi waar ontsnappen onmogelijk was.


    De rollen

    Jongens
    *
    *
    *
    *
    *
    *

    Meiden (Tijdelijk stop bij dames)
    * Violet Amy Good Inky Black door Inktzwart
    * Gereseveerd door caos
    *
    *
    *
    *


    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd: 16 - 21
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Familie:
    Voorvader/Voorouder:
    Relaties:
    Geschiedenis/Biografie:
    Extra's:



    [ bericht aangepast op 18 okt 2017 - 9:24 ]


    Nobody Say It was easy

    Even een vraagje: Die voorouders, moet je die zelf bedenken en alles eromheen? Want ik zie nergens een lijstje staan of iets waar ik uit kan kiezen, maar straks heb ik er overheen gelezen of iets en was er wel iets (':


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Even een vraagje: Die voorouders, moet je die zelf bedenken en alles eromheen? Want ik zie nergens een lijstje staan of iets waar ik uit kan kiezen, maar straks heb ik er overheen gelezen of iets en was er wel iets (':


    Die mag je zelf bedenken. De onafhankelijkheidsoorlog in Amerika was tussen 1775 en 1783 in. Dus ze moeten wel ongeveer twintig of dertig jaar eerder geboren zijn voordat de oorlog/ strijd tussen de voorvaders was plaats gevonden. Dan heb ik het namelijk over de eerste generatie die vervloekt werden.


    Nobody Say It was easy

    VioletInky BlackGood
    ♰      ♰      ♰      ♰      ♰      ♰


    Life is choices, let's start living!
    NAME
    ♰♰♰

    Naam Violet Amy Good, ze zal zich sneller voorstellen als "Inky Black", gezien Violet met haar haarkleur vrij ironisch is.
    Betekenis Violet is een kleur paars, wat het wat ironisch maakt dat ze haar haren rood geverfd heeft. Amy betekent "beeldschoon", en Good betekent uiteraard "Goed".
    Bijnamen De meest gebruikte, die wij ook gaan gebruiken, is Inky Black of Inky. Dit is een grapje tussen haar en haar vrienden, en later uitgelopen tot een "dekmantel" van het feit dat ze vernoemd is naar een kleur paars zonder van paars te houden.

    SOMETIMES I HATE EVERYTHING

    AGE
    ♰♰♰

    Leeftijd Dit springkonijn is zeventien, en vindt dat een prima leeftijd.
    Verjaardag Inky verjaart op 7 november.
    Sterrenbeeld Schorpioen, wat Inky soms vreselijk vindt, en soms geweldig. Het ligt eraan hoe positief de horoscoop die ze leest is of zo, wat ook wel vrij normaal is.

    Well let's see, my three best languages are probably English, French and Sarcasm

    INNER
    ♰♰♰

    Positieve eigenschappen
    --Avontuurlijk
    --Grappig
    --Creatief
    --Slim
    --Empathisch
    --Dapper
    --Filosofisch
    --Rechtvaardig
    Negatieve eigenschappen
    --Emotioneel
    --Onhandig
    --Te nieuwsgierig
    --Onzeker
    --Zelfverwaarlozend
    --Lui
    --Opvliegend
    --Sarcastisch
          Op het eerste gezicht is Inky niet het meest interessante persoon dat je zou kunnen ontmoeten, maar er zijn gelukkig ook wel wat vlakken waar ze minder saai is - of lijkt. Het eerste wat je zal zien, is die ene sarcast, en als je wat beter kijkt, dat meisje dat al haar onzekerheden en problemen onder een laag grappen probeert te verstoppen. Ze staat bekend als "dat rare kind", en ook haar vrienden aarzelen nu niet bepaald om te zeggen dat ze wat vreemd, of vaag is. Het is niet altijd duidelijk of dit een goed of slecht ding is, maar Inky zal meestal lachend zeggen dat het waar is en verder gaan met hetgeen waar ze eerst mee bezig was.
          Maar, dan heb je natuurlijk nog een bepaalde vraag: Waarom staat ze bekend als dat rare kind?
    Dit komt vooral door een aantal karaktereigenschappen, zoals haar dromerigheid en filosofische gedachtegang. Haar fantasieën kunnen soms een soort van bezit nemen van haar en de echte wereld, niet omdat ze gelooft dat deze fantasie echt is, maar gewoon omdat de echte wereld zo ongelooflijk saai is geworden op dat moment, of vaag, dat ze zelf maar wat interessante dingen gaat invullen om maar iets te doen te hebben.
          Zolang als de fantasieën vreemd genoeg zijn om niet serieus genomen te worden, is Inky niet extreem bang om ze aan anderen te vertellen, wat haar wat brutaal kan maken. In haar hoofd is ze vaak nogal sadistisch, vooral als ze boos is. Wanneer ze deze "boze gedachten" uitspreekt, kan het wel eens op worden gevat als een bedreiging, of het is gewoon extreem irritant.
          Gelukkig voor jullie, is Inky uiteraard wel iets meer dan een sarcastische clown. Ze is een grote liefhebber van avontuur, en zelfs al vertelt ze zichzelf meestal dat ze een lafaard is, zou ze soms nog best wel eens erg dappere beslissingen kunnen maken. Ze vertelt zichzelf meestal dat als ze zou moeten vluchten of vechten, ze zou wegrennen als één of andere malloot, maar dat valt wel mee, kijkend naar hoe makkelijk ze boos wordt. Inky is nogal onzeker over dit soort dingen, en als je goed luistert naar haar grapjes, kan je dat ook wel horen.
          Inky houdt niet heel erg van aandacht krijgen. Of tja, natuurlijk houdt ze van aandacht, dat is menselijk, maar als ze het dan eenmaal krijgt, weet ze niet goed hoe ze het moet aannemen en wordt ze er erg nerveus van. Ze is niet zo gewend complimenten te krijgen, gezien ze zelf meestal degene is die aandacht aan anderen geeft. Ze voelt zelf ook wel dat dat niet een hele goede gewoonte is, dingen geven zonder het terug te krijgen, en ook niet laten weten dat je moeite doet, maar ze weet niet hoe ze het moet oplossen. Inky kan erg goed liegen, maar eerlijk of rechtvaardig zal ze wel proberen te zijn, en ze kan erg boos op haarzelf worden wanneer dit niet lukt. Ze haat het gewoon als mensen "vals spelen" op sociaal vlak, in discussies, of je proberen te manipuleren, ze voelt dan ook wel aan als dit het geval is. Op psychologisch vlak, is Inky een erg slim meisje, wel iets boven gemiddeld. Wanneer je naar de cijfers voor school kijkt, is ze echter maar iets slimmer dan gemiddeld en wanneer je druk op haar zet, lijkt ze nogal snel erg dom. Dit komt door haar faalangst en extreme perfectionisme, wat er snel gaat uitzien als luiheid of onverschilligheid. Op sommige momenten is ze inderdaad beiden, op anderen valt dat echter heel erg mee, en durft ze zichzelf gewoon niet te laten zien, bang voor kritiek op wie ze is.
          Maar goed, kort samengevat, Inky is een vreemde, onzekere, stoer doende stuiterbal die pissig wordt zodra er onrecht is.

    INCLUDING YOU


    What about no?


    Those quotes saying "You don't understand" piss me off, since the users of them actually are the ones who don't understand anything



    PAST
    ♰♰♰

    Geschiedenis De meeste van mijn personages hebben een leven vol, je weet wel, drama. Inky daarentegen, is meer een toekijker van anderen hun drama-levens, en wat innerlijke problemen. Dat is tenminste hoe ze het zelf het liefste beschrijft, of nog liever, als een doodgewone jeugd zonder enig probleem. Maar als Inky's schrijfster, kan ik niet liegen hierover, en weet ik dat er een paar dingetjes iets zwaarder gevallen zijn dan ze zelf denkt.
          Ten eerste, zijn Inky's ouders samen gekomen via roleplayen. Je kan je misschien wel voorstellen dat dit voor een iets andere opvoeding gezorgd heeft dan waar je meestal over hoort. In plaats van naar een theepartijtje bij opa en oma, gingen Inky en haar broer mee naar een middag roleplayen, waar ze dan bij de andere kinderen die ook nog te jong waren om mee te doen werden neergezet. In plaats van met zijn allen ganzenborden, mocht Inky vaak een tarotkaart trekken. Zelf beseft ze zich nu pas dat deze opvoeding wat buitengewoon was, maar ze zou niks anders wensen, ze is oprecht blij dat haar ouders haar ook begrepen toen ze interesse kreeg in fantasy en alternatieve dingen.
          Door naar buiten haar opvoeding, want op school werd Inky wel vaker een beetje apart aangekeken voor haar ouders en manier van denken. Ze zat dan ook op een gelovige school, waar magie niet echt heel erg getolereerd wordt, wat Inky nooit heel erg begrepen heeft. Wel heeft het haar nogal de onuitgesproken gedachtegang gegeven dat ze anders was, er niet helemaal bij hoorde. Ook heeft het haar de onzekerheid gegeven of ze wel goed genoeg is, wat vrij vaak voorkomt bij mensen die in een gelovige buurt zijn opgegroeid.
          Door het gevoel dat ze "anders" was (wat op een bepaalde manier ook wel een beetje egocentrisch is, maar hé, dat zijn we allemaal wel eens, right?) is ze ook mensen gaan opzoeken die ook anders zouden zijn. Dit waren meestal degenen met problemen. Waar zie je het eerste mensen met problemen? Juist, degenen die het hardste schreeuwen dat er een probleem is, aandachtszoekers. Laten we dit gedeelte simpel houden: Inky heeft nu nogal de pest aan dat soort mensen gekregen. Ach tja.
          Op het moment heeft ze wel redelijk goede vrienden, en een internetverslaving, maar meer dan wat ik verteld heb, is er niet echt gebeurd in Inky's leven. Ik ben te lui om haar een heel interessant, origineel achtergrondverhaal te geven, misschien krijgt ze een origineler, minder self-insert verhaal als ik het niet in twee dagen hoef te schrijven.


    AND ABOVE ALL: INCLUDING ME


    RELATED
    ♰♰♰

    Pauline Small Vriendelijk, sociaal, maar ook sluw en vrij snel boos. Jep, dat is de dame die Inky als "mam" kent, en ook die ene dame die het vertikt Inky gewoon Inky te noemen in plaats van Violet. Neemt Inky het haar kwalijk? Tja, nou, eigenlijk niet.
    Christopher Henry Good Psychiater, en je weet wel, zo'n persoon dat extreem interessant lijkt, maar als je hem beter leert kennen een idioot met vreemde humor is. Oh, en bovenal, jawel, Inky's vader.
    Emile Charlie Good Natuurlijk heeft een familie vol vreemde mensen, ook nog een idiote broer nodig, of eigenlijk... Laat maar, zo idioot is Emile niet en dat maakt hem weer vreemd in het gezin. Niet dat hij er echt buiten valt hoor, maar je kan zeggen dat hij wat autistische trekjes heeft en alles wil doen "zoals het hoort", waardoor hij wat afwijkt van het extreem alternatieve: Zo hoort het immers niet! Zijn band met Inky is eigenlijk wel goed, en wordt steeds beter naarmate ze ouder worden.
    Jason Good/"Grappenmaker" Dit is Inky's voorvader, hij was in de twintig toen hij als soldaat begon met vechten. Hij was in eerste instantie een zeeman die vol enthousiasme naar Amerika ging, en hier een beetje per ongeluk soldaat is geworden, gezien hij zijn neus niet uit de problemen kon houden. Plus dat de jongeman nogal een sterke mening had over, tja, wat dan ook eigenlijk, en gerust een discussie startte wanneer hij geen gelijk kreeg. De kans is groot dat iedereen in de problemen zit dankzij een paar van zijn acties, Jason of de zogenoemde "Grappenmaker" hield namelijk nogal van onrust stoken en deed het dan ook heel de tijd. Inky weet niet bijster veel over hem, maar wel een beetje, gezien de zweverigheid en drang verhalen te vertellen nu eenmaal in de familie zit.

    I'm just an hypocritical who's trying to hide she's an hypocrytical




    You are calling me an idiotic, inmature weirdo?
    Oh, I see. Another know-it-all who's thinking I'm the mirror.


    I'm o v e r t h i n k i n g again, well, yay!

    A

    T

    T

    E

    N

    T

    I

    O

    N
    APPEARENCE
    ♰♰♰

    Excuses voor dit extreem korte iets, luiheid
    Lengte: 1,64, wat iets korter is dan Inky zelf zou willen.
    Oogkleur: Donkerbruin
    Haarkleur: Rood, geverfd. Het was donkerbruin, ooit.
    Huidskleur: Blank
    Herkenbare eigenschappen: Lichte sproetjes (anders dan de faceclaim dus), wordt snel rood
    Kleding: Alternatieve, zwarte kleding met zo weinig mogelijk rokjes of jurken is hetgeen wat Inky het liefste draagt, hierdoor wordt ze vaak emo of punker genoemd. Het eerste vindt ze heel vervelend, maar punker vindt ze wel leuk om te horen.


    BUT DON'T WORRY! THESE ARE JUST MOMENTS


    SKILLS
    ♰♰♰

    [De maximum is 5 hier, ter verduidelijking. Ik heb hiervoor met dobbelstenen gerold gezien ze ook in gewoon roleplayen is gebruikt, vandaar dat enkele dingen "+1" hebben.]
    Kracht 1
    Behendigheid 3
    Uithoudingsvermogen 1 +1 (2 dus)
    Intelligentie 3
    Wilskracht 1
    Leiderschap 1 +1


    WE ALL HAVE THEM, RIGHT?...


    EXTRA
    ♰♰♰

    Likes Roleplaying, boeken, thee, regen, psychologie, verhalen, alternatieve muziek, sarcasme, wapens, slapen, zichzelf wakker houden (hoezo tegenstrijdig), horror, trollen op het internet, complimenten krijgen
    Dislikes Kaas, sporten, honden, de radio, zichzelf (soms), aandachtszoekers, warmte, complimenten krijgen (nee hoor, niet tegenstrijdig, nooit), domme vragen, de typische "emo-cult", chicklit, perfectie, mainstream
    Lievelingskleur Rood en zwart. Ze houdt niet zo van paars.
    Lievelingsdier Katten, waarschijnlijk, al wisselt dit vrij vaak.
    Aandoeningen Een mengsel tussen ADHD en ADD. (Ja, dit is realistisch, het bestaat.)
    Angsten Faalangst, alleen zijn, onmacht, zwak zijn, verdwalen.
    Verslavingen Internet! Jep, een typische moderne tiener.
    Hobby's Tekenen, schrijven, zingen, dingen afpakken van haar vrienden (schoenen en koekjes dus), discusseren, trollen op het internet, praten, weet ik het. Veel, in elk geval.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2017 - 14:52 ]


    obsessive rage

    Oke ik ga hem nooit op tijd af hebben (ik ben ook al te laat oops) hoe dan ook het probleem is ik heb vandaag ook vrijwel geen tijd dus ik denk dat het het handigste is als ik mijn rol laat vallen.
    Sorry!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Herfst schreef:
    Oke ik ga hem nooit op tijd af hebben (ik ben ook al te laat oops) hoe dan ook het probleem is ik heb vandaag ook vrijwel geen tijd dus ik denk dat het het handigste is als ik mijn rol laat vallen.
    Sorry!


    okee jammer


    Nobody Say It was easy

    Ik denk dat ik me ook uitschrijf,
    sorry.


    ''With all due respect, which is none...''