• Hallo, mensjes. Laten we spontaan zeiken en zeuren van het eeuwig single leven. Voor sommige voelt het alsof je een non bent die in een klooster woont. Andere singles genieten van het leven als vrijgezel.

    Maar nu het serieuze verhaal. Sinds die middag drong er iets tot me door. Ik begon opeens twijfels te trekken. Het lijkt alsof veel tieners een serieus relatie hebben. Echt een relatie dat wel heel kleft kan zijn met zoenen, enz.

    Maar ik had in mijn tiener jaren nooit een serieuze relatie gehad.
    Nu jaren later. Is het cringe als je als 20 twintiger nog single bent?



    Ik heb telkens het gevoel dat ik niet geschrikt bent voor een langdurige relatie. Is dat erg?


    Nobody Say It was easy

    Hmm. Ik heb in mijn tienerjaren wel wat relaties gehad, allemaal niet heel lang en maar eentje waar ik echt verliefd op was (en langer mee samen ben geweest). Nadat laatste uit ging (en ik inmiddels 20 ben) ruim een half jaar single geweest maar nu toch weer in een prille relatie. Ik vind single zijn ook echt heel leuk maar ik merk wel van mezelf dat ik steeds meer behoefte heb aan stabilliteit op dat gebied zodat ik me op andere dingen kan focussen. Nu toevallig in een relatie maar mocht dat niks worden neem ik mezelf voor om wel de komende tijd niet actief op zoek te gaan en eerst al het andere op een rijtje te krijgen. c:

    Het is echt niet raar om nog single te zijn. De een is er meer mee bezig dan de ander. De een wordt sneller verliefd, de ander focust liever eerst op studie etc etc. Het is onwijs persoonlijk dus niks is raar, als je begrijpt wat ik bedoel. Het hangt ook af van wat je zelf prettig vind en wil denk ik zelf.


    The truth is out there.

    Ik ben 22 en ik ben nog single met no experience at all, AND I LOVE IT!!! Ik heb al die jaren geleerd alleen te zijn en heb aan mezelf kunnen werken op zoveel levels. Ik denk dat zodra ik dan wel in een relatie kom ik het langer volhoud dan de meeste die van bloem naar bloem gaan en nooit alleen kunnen zijn. Ik heb een vriendin en zij kan níet alleen zijn, dat kan ze gewoon niet. Alsof ze de aandacht nodig heeft om te functioneren en niet in een slutty way, maar echt een relatie nodig hebben. Als ik dat zie dan ben ik zo blij dat ik gewoon weet hoe ik alleen moet zijn.

    Ik date ook niet actief. Ik geloof erin dat als iets er is, dan is het er gewoon. Dat moet je niet opzoeken of forceren met dates. In mijn opzicht werkt dat niet en is het tijdverspilling. Als iets op mijn pad komt, nou hartstikke leuk, komt het niet, dan heb ik ook niks verloren.

    That's how to be single!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik ben 22 en ik ben nog single met no experience at all, AND I LOVE IT!!! Ik heb al die jaren geleerd alleen te zijn en heb aan mezelf kunnen werken op zoveel levels. Ik denk dat zodra ik dan wel in een relatie kom ik het langer volhoud dan de meeste die van bloem naar bloem gaan en nooit alleen kunnen zijn. Ik heb een vriendin en zij kan níet alleen zijn, dat kan ze gewoon niet. Alsof ze de aandacht nodig heeft om te functioneren en niet in een slutty way, maar echt een relatie nodig hebben. Als ik dat zie dan ben ik zo blij dat ik gewoon weet hoe ik alleen moet zijn.

    Ik date ook niet actief. Ik geloof erin dat als iets er is, dan is het er gewoon. Dat moet je niet opzoeken of forceren met dates. In mijn opzicht werkt dat niet en is het tijdverspilling. Als iets op mijn pad komt, nou hartstikke leuk, komt het niet, dan heb ik ook niks verloren.

    That's how to be single!



    Dit.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2017 - 20:01 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Toen ik 14/15 was had ik een relatie. Nu ben ik 25 :W
    Toen ik wat jonger was wilde ik graag een relatie. Nu heb ik er geen tijd voor en geen zin in. Ik word gewoon niet verliefd en zodra iemand verliefd wordt op mij vind ik dat echt vervelend.
    Bovendien wil ik nu een keer m'n leven op orde gaan krijgen.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2017 - 7:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit dus basically.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb in mijn 20jarige leventje ook nog geen relatie gehad, het maakt me ook niets uit. Snap ook nooit waarom mensen er zo'n probleem van maken. Het komt vanzelf wel, en anders niet. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind zelf dat liefde je komt aanwaaien. Als je zelf bewust gaat zoeken om iemand te vinden, lijkt het me dat je niet de leukste persoon ooit gaat vinden.
    Het kan natuurlijk wel, maar het werkt niet bij iedereen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."



    :Y)


    El Diablo.

    Het is niet cringe als je op je 20ste nog single bent. Een relatie komt vanzelf wel. Het is niet iets wat je persee nodig hebt om te overleven ofzo.


    Keep your friends close and your fries closer ;)