• Hoihoi!
    Ik ga zo dadelijk naar de stad om mijn 3e gaatjes te laten schieten! Na eindelijk mijn moeder over te hebben gehaald hahaha
    Maaaaaar ik weet niet zo goed waar, lucardi vind ik een beetje mwah. Een meisje uit mijn klas werkt daar en die mocht gewoon schieten zonder t ooit gedaan te hebben, dus toen ik dat hoorde dacht ik nope.
    Weet iemand een goede plek in Nijmegen om je 3e oorbellen te laten schieten?

    UPDATE:
    Ik heb mijn 3e gaatje (die zit niet in het kraakbeen, had nog ruimte genoeg) laten schieten bij een juwelier in mijn dorp, in nijmegen deden veel juweliers het niet

    [ bericht aangepast op 21 okt 2017 - 18:38 ]

    Claire's


    I was an angel living in the garden of evil

    Eerlijk gezegd zou ik naar een juwelier gaan.


    26 - 02 - '16

    Een juwelier lijkt mij ook de veiligste optie. Zeker omdat je met een derde gaatje wel kans loopt op problemen met je kraakbeen als het niet goed gebeurt (:


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    Een juwelier lijkt mij ook de veiligste optie. Zeker omdat je met een derde gaatje wel kans loopt op problemen met je kraakbeen als het niet goed gebeurt (:
    Ja of een piercer (als je dat zo schrijft), want met 3e gaatjes loop je wel wat risico


    And then we'll see it.

    Sowieso naar een piercer en niet laten schieten!


    The truth is out there.

    Herald schreef:
    Sowieso naar een piercer en niet laten schieten!


    Oorbellen kan je gewoon laten schieten, tenzij ze door kraakbeen gezet moeten worden dan sowieso naar een piercingshop!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Oorbellen kan je gewoon laten schieten, tenzij ze door kraakbeen gezet moeten worden dan sowieso naar een piercingshop!


    Derde gaatje is in kraakbeen of er heel dicht bij. Veel meer risico als je laat schieten. Sowieso is schieten veel risicovoller dan piercen.


    The truth is out there.

    Nijmegen? lol dat is best dicht in de buurt bij mij. Maar zoals veel mensen hier zeggen ik zou naar een juwelier gaan. Daar weet je zeker dat het goed komt


    Keep your friends close and your fries closer ;)

    Herald schreef:
    (...)

    Derde gaatje is in kraakbeen of er heel dicht bij. Veel meer risico als je laat schieten. Sowieso is schieten veel risicovoller dan piercen.


    Oorbellen kan je rustig laten schieten (gewoon in de oorlel) maar zodra het door kraakbeen gaat of het echt als piercing wordt beschouwd ALTIJD laten piercen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Oorbellen kan je rustig laten schieten (gewoon in de oorlel) maar zodra het door kraakbeen gaat of het echt als piercing wordt beschouwd ALTIJD laten piercen.


    Het kan ook zeker (ik heb het destijds ook gedaan) maar de trauma aan je oor is veel groter want je forceert een gat met brute force en een stomp voorwerp dus meer kans op ontsteking/bloemkooloor/slechte genezing etc. Vandaar. Als ik nu opnieuw moest laten zetten zou ik laten piercen om die reden, veel minder invasive.


    The truth is out there.

    kwa hygiëne betreft kan je sowieso welk gaatje dan ook altijd beter laten piercen. Dit komt omdat piercing naalden veel hygiënischer zijn. Deze worden namelijk niet hergebruikt en zo'n schietpistool wel.
    Wat kraakbeen betreft en in de beurt daar van is het ook beter om te laten piercen. De kans op schuurtjes is hierbij veel kleiner. Het is niks voor niks dat dingen zoals een helix niet meer geschoten mogen worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''