• (Geen idee of dit de goede plek is, maar goed, wat ik wilde zeggen)

    Zoals misschien gemerkt is Lilly of Stormfly sinds een dag inactief. Ze vroeg mij of ik dat wilde melden en omdat ik dat niet echt kan verwoorden zet ik maar gewoon neer wat ze stuurde.

    Hoi Mirthe,
    Ik zit er al heel lang mee maar ik heb nu echt besloten om afstand te nemen van Q. Of nou ja van echt de wedstrijden, RPG’s etc. Het begint namelijk echt als een verplichting te voelen en niet iets voor de lol. Alleen in vind het nu nogal moeilijk om weer een topic aan te maken, want Q betekend nog wel veel voor me en vooral jij en mijn andere vriendinnen op Q. Dus ik wilde vragen of je alsjeblieft een topic wil maken om alles uit te leggen?

    Alvast bedankt,
    Love you 😘,

    Lilly

    Ik vind het ontzettend jammer dat ze weggaat, maar als het beter voor haar is, tja. Dat dus.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2017 - 13:11 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Oh dat is natuurlijk ontzettend jammer, maar ik snap wel dat sommige mensen zo nu en dan afstand moeten nemen. Maar maak je geen zorgen, de meeste van ons komen uiteindelijk wel weer terug, because Quizlet is our home <3
    En zo niet, dan bestaat er gelukkig altijd nog zoiets als Facebook e.d :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Jammer :-(


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)