• Wat doe je als er een valse, arrogante, achterbakse bitch op school vals en gemeen doet?

    Is het gewoon om die een brief over haar te schrijven vol scheldwoorden en op school te hangen of is dat kinderachtig?
    Is het kinderachtig als je op 17,18,19 jarige leeftijd een haat accound over haar maakt of is dat kinderachtig?
    Of vind je de haat acound zelf een beetje te ver gaan?

    En heb jij zelf een pitch op school en wens je zelf het ergste of wil jij je ei kwijt laat hier dan een reactie achter.


    Nobody Say It was easy

    Ik moet toegeven dat ik een beetje teleurgesteld ben dat mensen hier zelf aangeven zich niet te willen verlagen van niveau, maar het vervolgens wel doen :/ Als dit topic je stoort, dan meldt je het best en laat je het vervolgens rusten, want deze reacties helpen niemand verder.


    Mhm?

    Laleah schreef:
    (...)




    ^Ik ging echt stuk toen ik dit zag!^

    Mensen waarom denken jullie nog steeds dat ik problemen heb met een bitch? Het was bedoelt als een experiment dit moet je als een korreltje zout nemen. Straks denken jullie nog dat ik een psychopaat ben! 😓


    Nobody Say It was easy

    Bitchcraft schreef:
    (...)


    ^Ik ging echt stuk toen ik dit zag!^



    Ik dacht even lol hebben met een schrijffoutje xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ik dacht even lol hebben met een schrijffoutje xD


    Dat is je gelukt, kill, echt een goeie, fatoe, kill


    Nobody Say It was easy

    --> Slotje op aanvraag.


    Take me to wonderland