• Lieve users,
    Jullie hebben het waarschijnlijk al gemerkt aan de vlaggetjes, maar Quizlet is jarig! We blazen vandaag dertien kaarsjes uit! *O*
    Om deze bijzondere dag te vieren, geven wij 25 credits weg.

    Hoe maak je kans?
    Er zijn dit jaar twee mogelijkheden:
    1) Op onze officiële Facebookpagina hebben wij een bericht gedeeld over onze verjaardag. Als je dat bericht liket én deelt, maak je kans.
    2) We hebben eveneens een Twitterpagina. Als je hier ons recentste tweet liket én retweet, maak je ook kans op de 25 credits.

    Als je dit allebei doet, maak je dubbel zoveel kans! De actie loopt tot 3 november 23u59.

    Opgelet!
    Door privacyinstellingen van Facebook en Twitter kan het zijn dat wij niet iedereen terug kunnen vinden. Stuur daarom ook een printscreen van jullie gedeelde/geretweete bericht naar mij via privébericht.

    Veel succes!
    De mods


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd Q!!! :D


    ~Reading is dreaming with open eyes~

    Stiekem heb ik de vlaggetjes best gemist. Ziet er veel vrolijker uit! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    How rude dat ik het vergeet, maar happy birthday, Quizlet!


    16 - 09 - '17

    Lysippe schreef:


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Gefeliciteerd!


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd, Quizlet!

    Ik behoor nog steeds tot die club mensen die liever haar schoenen opeet dan al mijn vage internetkennissen laat weten dat ik hier veel te veel rondhang, maar succes aan iedereen die ervoor gaat!!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eon schreef:
    Ja, gelukkige verjaardag Q c:

    Jammer dat ik als socialmedialoos mens niet mee kan doen aan de actie, veel succes aan iedereen die mee gaat doen tho (:


    Hetzelfde :") Waarom nemen ze mijn naam nou niet aan.
    Gefeliciteerd!


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”




    Credendo Vides

    Wiarda schreef:
    Gefeliciteerd, Quizlet!

    Ik behoor nog steeds tot die club mensen die liever haar schoenen opeet dan al mijn vage internetkennissen laat weten dat ik hier veel te veel rondhang, maar succes aan iedereen die ervoor gaat!!


    Haha same, Quizlet is als thuis en zij mogen deze plaats niet komen trashen.

    Gefeliciteerd Q!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gefeliciteerd Q

    Ik heb gedeeld via twitter!


    Just doing what I can

    Jullie kunnen nog tot vanavond meedoen! (:

    En nog een oproep aan de Facebookdelers: de mensen die nog geen printscreen doorgestuurd hebben, gelieve dit wel nog te doen! Zoals gevreesd is niet iedereen zichtbaar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd Q

    Nog een paar uur!


    Ik wil een tuin vol egels