• Hoi dit wilde ik even kwijt
    Ik voel me eenzaam want ik heb geen vrienden ik bedoel van m'n eigen soort. Ik heb wel een bff maar daar voel ik me niet goed bij. Ik ben op fb een groep tegen gekomen voor emo/Gothic.. Meetings ben zelf emo. Maar daar heb ik het bond gemaakt ik heb veel mensen denk ik gekwetst allemaal dankzij m'n stom gedrag. Ze wilden niet geloven dat dat met m'n autisme te maken had want ze kenden zogezegd genoeg autis... Nu heb ik een paar maanden aan mezelf gewerkt en voel me een stuk beter qua gedrag alleen ze laten me niet meer toe in de groep ik voel me zo kut nu ik wil het graag goed maken en met een nieuwe lei beginnen in die groep. En graag mensen en vrienden maken die ook zo zijn (emo Gothic enzo) weet iemand hoe ik 't goed moet maken en toch vrienden van m'n eigen soort kan maken klinkt Mss stom deze topic maar ik moest 't even kwijt.

    Als je iets fouts heb gedaan, excuses aanbieden en over het algemeen gewoon jezelf blijven. Komt het vanzelf wel goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Muh, dat klinkt inderdaad niet zo leuk. Ik weet niet hoe bont je het gemaakt hebt. Maar als je zeker weet dat je niet meer zo zult doen kun je eventueel een excuusbrief/mail schrijven en sturen naar iemand van die groep met de vraag of die het door wil geven? Misschien geven ze je een tweede kans.

    Dikke knuffel in ieder geval. <3


    Smile. You're beautiful. <3

    Ningyou schreef:
    Als je iets fouts heb gedaan, excuses aanbieden en over het algemeen gewoon jezelf blijven. Komt het vanzelf wel goed.

    Dat ^. Veel meer kan je niet doen. Ik weet niet hoe bont je het hebt gemaakt, dus ik kan ook niet raden hoe ze zullen reageren.

    Ook een eigen ervaring verhaal: Ik heb jaren alternatief rond gelopen (al wordt het nu minder, vanwege volwassen zijn en stage lopen in een ziekenhuis). Ik kan mij heel goed voorstellen dat je met andere mensen wilt praten die ook emo of gothic zijn. Ik ben nooit vrienden geweest met iemand die net zo kleedden als ik. Websites zoals Tumblr hebben wel een soort 'gemeenschap' en daar heb ik wel mensen leren kennen ^^ .


    Seasons will change, but I shall remain

    Zoals hierboven word gezegd: Ik raad je Tumblr aan en het beste wat je kunt doen is je excuses aanbieden.

    Excuses aanbieden, misschien zijn er meer emo fb groepen?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)