• Goede avond lieve mensen,

    Ik zal direct ter zake komen: Ik heb iemand nodig die mij kan helpen aan feedback.
    Drie jaar geleden ben ik begonnen met een verhaal en dat wil ik nu gaan herschrijven. Destijds ben ik tot hoofdstuk 34 gekomen.
    Nu ben ik op zoek naar iemand die me als soort beta-reader wil begeleiden. Nu heb ik natuurlijk geen echte beta-reader nodig, maar ik wil wel graag iemand die de spellingsregels en grammatica-shizzles een beetje op een rijtje heeft en die af en toe een hoofdstukje van me kan lezen.
    De hoofdstukjes die ik drie jaar geleden heb geschreven, hebben een gemiddelde lengte van 700 woorden en ik denk dat dat nu niet veel zal veranderen. Het zal dus niet heel veel tijd kosten om mij uit de brand te helpen. (Hoop ik dan.)
    Oh, well. Is er iemand die me verder wil helpen als wannabe-schrijver? Ik hoop het.

    Kussies,
    Anna de polarbear.

    Natuurlijk wil ik je met alle liefde iets teruggeven. Koekjes, eeuwige vriendschap, credits als ik een wereldberoemde schrijver ben? Je hoeft het maar te zeggen. ;')


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik weet niet of je veel aan mij kan hebben, maar ik wil het wel proberen?


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    Ik weet niet of je veel aan mij kan hebben, maar ik wil het wel proberen?


    Hetzelfde geldt voor mij. Mocht je iemand nodig hebben om iets na te lezen, stuur me maar een berichtje!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik bied me aan! Ik heb je eeuwige vriendschap toch al? :)


    --

    Oh, wat lief!
    Vinden jullie het goed als ik je toevoeg als co-auteurs?


    Ja, Jack, je hebt mijn eeuwige vriendschap. Want Rose is nooit gestopt met van Jach te houden. (Aw cute)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Polar schreef:
    Oh, wat lief!
    Vinden jullie het goed als ik je toevoeg als co-auteurs?


    Ja, Jack, je hebt mijn eeuwige vriendschap. Want Rose is nooit gestopt met van Jach te houden. (Aw cute)


    Zoveel hartjes voor jou Rose


    --

    Ja, prima.


    16 - 09 - '17

    Sure!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Done!

    Albast heel erg bedankt!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Goedenavond kinders. Morgen begint mijn vrije week en ik ben van plan heel veel te gaan schrijven, dus ik kan wel wat feedback gebruiken ^^

    Liefde aan jullie,

    kuskus enzo.

    En een leuk liedje erbij, natuurlijk.


    look at the stars, look how they shine for you;