• fuck you guys i was in the right

    [ bericht aangepast op 4 jan 2023 - 19:45 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    En toen was ze opeens inactief? Oh well


    i wanna die with you once or twice.

    maar het gekste vind ik een beetje dat we allemaal dat "soort" mensen kennen en ik denk dat het gros van ons ook wel iets had van "ja jeetje ik word zo moe van je gezeik om aandacht" want het is ook vermoeiend als iemand energie uit je slurpt, maar

    maar

    we zeggen dan ook meteen van "ja die heeft gewoon aandachttekort" alsof dat een persoonlijkheidstrekje is? aandachttekort/aandachttrekker/aandachthoer is geen persoonlijkheidstrek jongens, 9/10 keer heeft deze persoon een tekort aan aandacht. goh. kan die ook niks aan doen. sterker nog, ziet er echt heel erg uit alsof die persoon ACTIEF BEZIG IS om het tekort een beetje in te vullen. instinctief.

    dus kijk ik snap dat het irritant is want holy guacamole ik heb ook teveel eigen issues om de hele tijd al mijn energie te stoppen in mensen die het heel hard nodig hebben dat iemand zoveel aandacht voor ze heeft, maar kunnen we even stoppen met die mensen demoniseren en gewoon erkennen dat ze een tekort van iets hebben. want. tja. je gaat iemand ook niet afzeiken als die een ijzertekort heeft of zo.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit is echt het bekende verhaaltje van "de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet". Je bent nu toch ook zelf aan het zeuren om iets waar je (verder) niets aan kunt doen? Hoe bedoel je hypocriet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil wel dat mensen rekening met me houden als ik ergens moeite mee heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet niet zo goed waarom mensen hier nog op reageren, als de TS inactief is? Sure, je mag je mening zeggen, maar volgens mij wordt hier steeds dezelfde mening herhaald


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Ik weet niet zo goed waarom mensen hier nog op reageren, als de TS inactief is? Sure, je mag je mening zeggen, maar volgens mij wordt hier steeds dezelfde mening herhaald

    Dat is geen crime om ergens op te reageren? Het topic is er niet voor niets. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Salaryman schreef:
    Ik wil wel dat mensen rekening met me houden als ik ergens moeite mee heb.


    Dit. Als anderen rekening houden met mij, houd ik ook rekening met anderen. Zo simpel is het eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Oke schreef:
    Oké, I don't want to be the one, but I'm going to be that one.

    Dit is heel ironisch. Ik vind het daarom echt oprecht heel erg grappig.


    Heaven is a place that we all have

    -> Slotje op aanvraag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.