• Ja, ik weet het. De titel klinkt een tikkeltje dramatisch, maar daar ik een echte drama-queen ben vond ik dat wel gepast. 😅
    Ik heb dus aanstaand weekend een date met iemand die ik via Tinder heb ontmoet, we gaan samen wat eten/drinken in een restaurant/bar bij mij in de buurt.

    Het probleem is echter dat ik vrijwel geen ervaring heb met daten. 🤔 In mijn voorgaande relaties (als je ze zo kunt noemen) ben ik gekwetst, afgedankt en ingeruild voor een ander; al met al niet het beste vergelijkingsmateriaal. Maar daarnaast waren dit mensen die ik via-via al kende, dit waren dus geen "wildvreemden" voor me. Met deze jongens ben ik dan ook nooit op "kennismakingsdates" geweest.

    Daar ik 0 ervaring heb met normaal functionerende liefdesrelaties, wil ik jullie dan ook vragen of jullie tips en tricks/do's and don'ts voor me hebben. 🙂


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Gewoon jezelf blijven, hunnn. ♥️😘


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat knap dat je het durft. Misschien gewoon aangeven dat het je eerste keer is en dat je het spannend vind misschien vind hij dat ook wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wees jezelf, maar probeer wel je beste zelf te zijn. Niet omdat hij enkel die kant moet leren kennen, maar algemeen komt het beter over als je laat zien dat je moeite wil doen voor iemand (:


    Mhm?

    Probeer vooral plezier te hebben, niet te veel verwachten en gewoon uit gaan van een gezellige date. Als het klikt vliegen de uurtjes toch wel voorbij, zo niet weet je ook genoeg. Veel plezier. (:


    The truth is out there.

    Ik heb sinds pas ervaring met Tinder dating en het is op zich heel leuk hoor! Vooral wat gezegd is al, wees je zelf! Kleed je lekker naar waar jij je goed in voelt. En kies het liefste een plek uit waar jij bekend bent. Op zich vloeit het gesprek vanzelf wel als je een klik hebt met degene, zo niet dan doe je een drankje en kap je het af. Wees nooit bang om weg te lopen als het niks is, maar ga er gewoon vanuit dat het leuk wordt! <3

    Succes, en laat weten hoe het was!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gewoon ervan uit gaat dat het een vriendschappelijke kennismaking is. En zoals de rest al zegt, gewoon jezelf zijn en plezier hebben. ^^


    Ik wil een tuin vol egels