• ~ Writer's ID van Rewritten ~
    _____________________________________________

    Ik ben Suzanne, ik ben 20 jaar oud en ik woon in Nederland. Ik ben al acht jaar actief op Quizlet, maar de laatste tijd ben ik meer actief in de chat en op het forum. Momenteel werk ik als pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf en naschoolse opvang in Amsterdam. Door mijn werk heb ik niet meer zo heel veel tijd voor verhalen, maar daar wil ik graag verandering in brengen. Op het moment ben ik bezig mijn writersblock te doorbreken en ben ik weer begonnen met schrijven.
    Hieronder vindt je een verhaal waar ik momenteel mee bezig ben en een aantal afgeronde verhalen. Mijn uiteindelijke doel is om deze lijst meer op te vullen met meerdere verhalen.
    Kijk gerust even rond!


    Lopende stories



    Secrets {Historische OP}

    Link~ Onbekende personen ~ Romantiek ~ Historisch ~ Wordt samen geschreven met XHeroes
    Wanneer Eilish in een kringloopwinkel een oud dagboek vindt, begint ze direct met lezen. In het dagboek wordt geschreven over een object dat ontzettend belangrijk is, maar er staat nergens beschreven waar het object ligt. Eilish kan haar nieuwsgierigheid en de drang om het object te vinden niet bedwingen en reist af naar Schotland. Ze belandt in een avontuur waar ze niet makkelijk uitkomt


    Tijdelijk gepauzeerd

    Wish you were here - Harry Styles

    Link ~ Fanfiction ~ Romantiek ~ Vervolg op Last Christmas
    Sephora en Harry zijn heel gelukkig samen en werken hard aan een carrière in de muziek. Als het Harry lukt, is Sephora natuurlijk ontzettend blij voor hem. Uiteindelijk krijgt ook Sephora haar kans. Nu ze allebei druk bezig zijn met hun muziekcarrière, blijft er nog vrij weinig tijd over voor elkaar. Ze zijn op flinke afstand van elkaar en ontmoeten nieuwe mensen. Overleefd hun relatie dit?



    Afgerond

    Last christmas - Harry Styles

    Link ~ Fanfiction ~ Onderbekende Personen ~ Romantiek
    Vorig jaar kerst was een verschrikking voor sephora. Haar vriend waarmee ze al een aantal jaren samen was, betrapt ze met een ander. Dit jaar kerst is het een jaar geleden dat ze hun relatie hebben verbroken en Sephora het idee heeft dat ze dit jaar kerst alleen viert. Daarnaast wil ze ook helemaal niks meer weten van de liefde aangezien dat toch alleen maar pijn doet.
    Dit is haar gedachtegang totdat ze Harry Styles ontmoet. Harry laat haar zien dat het ook anders kan en geeft Sephora de kerst die ze zo graag wou.

    Summer forever - Louis Tomlinson

    Link ~ Fanfiction ~ Romantiek
    Delaina werkt als receptioniste in een prachtig resort. Dan komt het nieuws naar buiten dat One Direction een nieuwe clip gaat opnemen in het resort en dat er figuraten worden gezocht. Ook het personeel mag een kans wagen. Delaina ziet het in eerste instantie niet zitten, maar na wat aanmoediging waagt ze toch een kans. Als ze word uitgekozen, ontstaat er een vlam tussen haar en Louis. Heeft Delaina door haar werk toch een zomerliefde kunnen spotten?

    What if - Louis Tomlinson {16+}

    Link ~ Fanfiction ~ Romantiek ~ Vervolg op Summer love in Paris{16+}
    Cecile is inmiddels 25 jaar en gelukkig getrouwd met Benjamin. Als ze een kans krijgt om in Engeland aan de bak te gaan voor haar bedrijf, grijpt ze deze kans. Samen met haar man verhuist ze naar Engeland en begint vol goede moed aan haar nieuwe baan. Haar goede moed zakt al snel in haar schoenen als ze erachter komt dat haar nieuwe baas, haar oude zomerliefde is.

    Summer love in Paris - Louis Tomlinson {16+}

    Link ~ Fanfiction~ Romantiek
    Cecile is zojuist afgestudeerd en krijgt als cadeau een zomervakantie in Parijs samen met haar beste vriendin Xenia. De meiden hebben de tijd van hun leven, zeker als Xenia's vriend overkomt en Cecile Louis Tomlinson als zomerliefde in haar hart sluit.
    Helaas heeft deze vakantie voor de meiden ook een donker randje.

    So this is christmas - Liam James Payne

    Link ~ Fanfiction ~ Romantiek
    Naila heeft nooit een kerst gehad zoals andere kinderen. Haar familie had niet echt het geld voor cadeautjes of een boom. Helaas werd ze afgelopen kerst uit huis geplaatst. Nu woont ze bij een familie in waar ze zicht totaal niet op haar gemak voelt en vreest dat dit weer een kerst is waar ze flink tegenop zit.
    Ze word door een vriendin uitgenodigd voor een kerstfeest bij haar thuis en ontmoet daar Liam Payne. Hij weet haar een kerst te bezorgen ze Naila nooit zal vergeten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 18:53 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Update: Er staat een nieuw hoofdstuk online van Secrets.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face