• SNOWED IN

    Jarenlang trok een vriendengroep van de middelbare school (Montpelier High), elke kerstvakantie naar de bergen van Vermont. Hier had een van hen een luxe chalet staan die wel even geleend mocht worden van de ouders. Het bleef een zeer hechte groep door de jaren heen en elk jaar dat ze terug kwamen, werd het nog leuker. Met hun diploma op zak gingen ze allemaal hun eigen weg maar de traditie bleef staan, ook die winter zouden ze weer met zijn allen terug keren naar hun eigen paradijsje in de bergen. Nou ja.. Dat was de bedoeling. De een ging toch liever naar familie na een paar hectische maanden, de ander had het veel te druk met de deadlines van de universiteit. Zo kwamen er steeds meer tot werd besloten het dit jaar af te lassen. Vanaf hier groeide de groep steeds verder uit elkaar, allemaal te druk met hun eigen levens waar de anderen simpelweg niet meer thuis hoorden.
    ---- 18 december 2017, Vermont USA
    Het is drie jaar later en degene die elk jaar zijn dierbare vrienden meenam naar de chalet besluit dat het tijd is om elkaar weer eens allemaal te zien. Hoe kan je dit nou beter doen, dan de vakantie te vieren zoals je het jaren geleden ook deed. The good old times. Iedereen weet de week vrij te houden en stuk voor stuk reizen ze af, terug naar de chalet tussen de bergen en bomen. Ze hebben elkaar al drie jaar niet meer gezien en de meesten hebben elkaar zelfs niet eens gesproken in de tussentijd. Time to catch up, maar is iedereen nog wel zoals ze vroeger waren? Oude banden worden afgestoft, kleine spanningen komen naar boven maar ook nieuwe banden worden gecreëerd tussen de oude kameraden. Als dit nog niet genoeg drama geeft merken ze al snel dat ze ook het huis niet meer uit kunnen. Een immense sneeuwval zoals ze het al vele jaren niet meer gezien hebben de oorzaak. Het is onbekend hoe lang ze vast zullen zitten en hoe lang het leven stil staat buiten de chalet. Er valt niemand te bereiken en het is niet te bereiken, je hebt alleen elkaar. Maar hoe ga je daar mee om als je oude vrienden misschien wel heel erg veranderd zijn?

    INVULLEN

    Naam:
    Leeftijd: (3 jaar na slagen dus zo'n beetje tussen 20 en 23)
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: (denk ook aan wat je hebt gedaan na de middelbare school! Waarschijnlijk zijn de meesten gaan studeren maar dit moet niet. Denk ook aan eventuele belangrijke relaties die je bent aangegaan na de middelbare school etc.)
    Extra: (Denk aan likes, dislikes, angsten, studie/werk, eventuele reputatie die je had op school etc.)
    Relaties: (Het is een oude vriendengroep dus iedereen had sowieso wel een band met elkaar, maar je hoeft niet met iedereen een 'speciale' band te hebben)



    ROLLEN
    Naam|Leeftijd|FC]Pagina|Username

    Mannen VOL
    • [R] Santino Juan Reyes|22|Maluma|1.3 - Maluma
    • Esper Julian Méndez|22|Froy Gutierrez|1.3 - Ricciardo
    • [R] Daniel Cayden Hayes|23|Noah Teicher|1.5 - Jowen
    • Augustus Abel Purdy|22|Markel Williams|1.6 - Changements
    • Arthur Yanis Clement|21|Timothee Chalamet|1.4 - GreenIight
    • [R] Alexei Bailey Cordova|20|Kian Lawley|1.5 - Alegayrol
    • [R] Joshua Adams Smith|20|Francisco Lachowski|1.7 -SphinxX
    Vrouwen VOL
    • [R] Monica Everest Ray|21|Svetlana Bilyalova|1.7 - Maluma
    • Odelia "Odie" Alyson Pembrook|21|Haley Wight|1.3 - Obeah
    • Eirene Thindrel|21|Riley Rasmussen|1.4 - Necessity
    • [R] Mabel Kali Sikdar|20|Misthi Rahman|1.1 - Ruelle
    • Elodie Vesper Arthur|21|Adelaide Kane|1.3 - Remiinds
    • Julia Rose Morgan|21|Nicola Peltz|1.8 - lilangel
    • Sloane Lola Berkeley|22|?|1.6 - SIave
    • Camila Olivia Díaz-Williams|21|Kenza Zouiten|1.7 - WrittenWords

    REGELS

    ~ Schrijf minimaal 250 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. | Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC (zoveel mogelijk) in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.
    ~ Als een speel- of praattopic vol is en ik ben niet online mag je een nieuw topic openen. Zet dan een link naar dat topic in het praattopic of anders het speeltopic.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2017 - 21:30 ]


    El Diablo.

    Obeah schreef:
    (...)
    Het is een oude rol die ik hergebruik dus ik heb geen plannen haar om te gooien #sorrynotsorry
    Kunnen ze wel besties geweest zijn :')

    Moet je ook vooral niet doen haha. Het was gewoon een observatie :')
    Ik had haar innerlijk toen ik jouw rol al geschreven, dus ik heb ook niet echt plannen om de boel te veranderen haha. Ik zal eens kijken of ik haar vandaag af kan krijgen en kan plaatsen :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik twijfel, zou er nog een plekje vrij zijn voor mij? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jowen schreef:
    Ik twijfel, zou er nog een plekje vrij zijn voor mij? :')

    Ik had een man gereserveerd waar ik momenteel absoluut geen inspiratie voor heb. Als je wil mag jij die plek wel :-)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)
    Ik had een man gereserveerd waar ik momenteel absoluut geen inspiratie voor heb. Als je wil mag jij die plek wel :-)


    Dat zou wel fijn zijn! :3 you sure?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jowen schreef:
    (...)

    Dat zou wel fijn zijn! :3 you sure?


    Ja doe maar, altijd fijn rpg'en met jou :-)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)

    Ja doe maar, altijd fijn rpg'en met jou :-)


    Hahaha nahw <3 that so sweet c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    EIRENE THINDREL

    Naam
    Eirene –Derived from a word meaning "peace". This was the name of the Greek goddess who personified peace.


    Leeftijd
    Eirene is 21 jaar oud. Ze is jarig op 6 juni.

    We are the granddaughters,

    Innerlijk
    Eirene is altijd de peace-maker geweest. Of haar naam daar al een voorbode van was of dat het toeval was, zal ze zelf geen uitspraak over doen. Ze houdt niet van stress en gedoe om zich heen, dus als mensen een onenigheid hadden of echt ruzie, is zij degene die ze dwingt om het weer goed met elkaar te maken zodat iedereen in rust verder kan.
    Ze heeft een engelengeduld en wordt eigenlijk nooit boos. Wordt ze wel boos op je, dan heb je het ook grondig verpest. Dat zal ook alleen gebeuren bij degenen om wie ze echt geeft, want alleen die hebben de kracht om haar pijn te doen. Als ze dan boos wordt en een keer uitvalt, moet ze er altijd bij huilen. Daar heeft ze zelf een hekel aan, want wie moet er nou om zulke dingen huilen? Haar stem wordt dan ook altijd verstikt door tranen waardoor het nooit zo boos klinkt als ze wil, maar vooral alsof ze er heel erg door wordt aangedaan – wat ze ook wordt.
    Ze heeft een groot hart en ziet altijd het beste in mensen, wat ze er ook uit probeert te halen. Daardoor geeft ze mensen meer kansen dan ze eigenlijk verdienen. Ze zou mensen minder kansen moeten geven en meer liefde voor zichzelf moeten houden, maar zo is ze niet. Ze cijfert zichzelf weg voor anderen.
    Ze is degene op wie je kan terugvallen als je het moeilijk hebt. Ze zal naar je luisteren en je zo goed mogelijk proberen te helpen. In een groep is ze niet degene die het hoogste woord zal voeren, maar eerder degene die rustig toekijkt. Daardoor ziet ze kleine veranderingen in mensen snel en zal ze snel doorhebben dat er iets aan de hand is met mensen. Ze is ook de persoon die dan naar diegene toe gaat om te vragen of het goed gaat.
    Door haar grote hart sluit ze misschien iets te snel mensen in haar hart. Daardoor kan ze ook wat naïef worden, waar mensen wel eens misbruik van willen maken.
    Ze kan niet tegen onrecht en ongelijkheid. Ze is vegetariër en een echte feministe.


    Of the witches,

    Uiterlijk
    Met haar rode haar is Eirene een opvallende verschijning. Dat is ook het enige waardoor ze opvalt. Met haar 1.59m is ze namelijk gewoon ontzettend klein. Op hakken lopen doet ze niet, want dan is ze een gevaar voor haarzelf en iedereen in haar omgeving.
    Ze heeft altijd wel sproeten, maar zeker in de zomer zijn ze erg duidelijk aanwezig. Na jarenlang voor sproetenkop en vuurtoren te zijn uitgemaakt, is ze erg onzeker geworden over haar uiterlijk, al zal ze dat nooit toegeven.
    Ze kleedt zich in kleding waarin ze zich mooi kan voelen. Voor de spiegel is ze dan tevreden, maar wanneer ze dan onder de mensen is, vraagt ze zich toch af of ze wel voor het goede gekozen heeft.


    Geschiedenis
    Eirene is jarenlang gepest. Gelukkig voor haar verhuisde ze naar de andere kant van het land, waar ze een verse start kon maken. Hier vond ze wel aansluiting en heeft ze nog een mooie tijd gehad.
    Na haar afstuderen is ze eerst een jaar gaan reizen. Ze wilde wat van de wereld zien. Ze heeft zes maanden in Kenia gezeten als vrijwilliger bij een kindertehuis en is daarna drie maanden lang de wereld rondgetrokken met Greenpeace, deels als actievoerder en deels om voorlichtingen te geven. Hierbij is ze onder andere in Indonesië, Japan, China, Egypte, Brazilië en Duitsland geweest. Ze heeft daar Matt ontmoet, een van de anderen die met Greenpeace reisden. Er was een connectie tussen de twee en ze hebben een tijdje met elkaar gedatet, maar toen zij ging studeren en hij bleef reizen, bleek een langeafstandsrelatie niet voor ze gemaakt en zijn ze uit elkaar gegaan. Hoewel ze elkaar eigenlijk nooit zien, hebben ze toch contact gehouden en zijn ze nog steeds vrienden. Hij appt haar over zijn avonturen, zij hem over haar studie en ze bespreken veel over hoe ze de wereld willen veranderen.
    Ze studeert momenteel rechten aan Harvard zodat ze de wereld kan veranderen als advocate. Haar einddoel is om de politiek in te gaan.

    They couldn’t burn.

    Loves: Knuffels, vriendschappelijke aanrakingen, thee, winnen.
    'n Hates: Onrecht, ruzie, sneeuw, kietelen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jowen schreef:
    Ik twijfel, zou er nog een plekje vrij zijn voor mij? :')


    Je staat erbij! ^^


    El Diablo.

    Mag ik een jongen??? Of ben ik te laat


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    Mag ik een jongen??? Of ben ik te laat


    Ik kan nog wel een of twee rollen open gooien, no worries (;


    El Diablo.

    Ah super, ik hoop dat ik er inspiratie voor kan vinden!! Vind het echt een leuk idee Deni


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Arthur Yanis Clement

    Name
    Arthur: Origin: Celtic Meaning Bear

    Yanis : Origin: Hebrew Meaning: Gift of god


    Age
    26 december, Capicorn, 21 jaar

    Element: Earth
    Quality: Cardinal
    Color: Brown, Black
    Day: Saturday
    Ruler: Saturn
    Greatest Overall Compatibility: Taurus, Cancer
    Lucky Numbers: 4, 8, 13, 22
    Date range: December 22 - January 19
    'Vers l'infini
    Et au-delà'

    'Sometimes, to stay sane
    you have to go a little crazy'


    Personality
    X Betweter
    X Gedisciplineerd
    X Sociaal
    X Snel afgeleid
    X Ongeduldig
    X Creatief
    X Sportief
    X Eigenwijs
    X Zelverzekerd
    X Aanhankelijk

    Als kind was Arthur altijd al een hyperactief kind, hij rende letterlijk rondjes door de kamer heen voor zijn plezier en omdat hij zijn energie kwijt moest. Al op jonge leeftijd gaven zijn ouders Arthur dan ook op voor allemaal verschillende sporten en activiteiten zodat hij daar zijn energie vrij kon laten. Zo is hij ook op ballet les en in een drama klasje beland, de beste outlet voor al zijn energie en iets wat hij nog altijd doet. Echter door de jaren heen, sinds zijn opleiding, is theater niet enkel meer om zijn energie te veel er in te stoppen. Door zijn zware opleiding zorgt het er tegenwoordig ook voor dat Arthur er echt uitgeput door word, waardoor hij veel minder zijn echt energieke kant aan mensen kan tonen. Als je het vergelijkt met vroeger is Arthur veel rustiger geworden.
    Iets wat hij wel altijd heeft gehouden is zijn communicatie vermogen. Arthur is een erg sociale jongen en wee gesprekken vaak uren lang door te laten gaan, omdat met mensen praten hem echt weet op te wekken. Hij praat over koetjes en kalfjes, maar Arthur is ook wel het soort jongen wat gemakkelijk over zich zelf praat. Hij is erg open over zijn eigen leven en verwacht soms net iets te veel dat anderen dit ook zullen zijn over hun eigen leven. Hij is geïnteresseerd in anderen, maar weet hiermee soms niet waar zijn interesse moet ophouden en hij dus zijn mond moet houden.
    Hoewel Arthur in gesprekken wel goed lijkt te kunnen luisteren is het anders wanneer hij in lessen zit of zelf echt handelingen moet uitvoeren. Hij kan in zulke gevallen nogal snel afgeleid door andere dingen en raakt gewoon erg snel zijn interesse kwijt. Hij kan dan ook erg ongeduldig zijn en is geweldig slecht in wachten op andere mensen. Dat terwijl hij zelf vaak mensen op zich laat wachten, omdat de jongen totaal niet kan opschieten, maar wanneer de rollen dan eens omgekeerd zijn lijkt hij er al snel klaar mee te zijn.
    Verder is Arthur toch wel erg gedisciplineerd als het gaat om de dingen die hij echt leuk vind. Als hij een echt doel voor ogen heeft, dan kan niks hem meer afleiden en gaat hij er ook echt voor. Tot het punt dat hij soms een beetje geobsedeerd dan worden door de dingen die hij wil bereiken en anderen een beetje achterwege kan laten. Hier in trekt hij dan ook erg snel zijn eigen plan en kan hij ook vrij eigenwijs zijn. De opinie van andere mensen lijken er dan niet erg veel meer toe te doen.


    Appearance
    • Haar:
    - Lengte: Half lang
    - Kleur: Donker bruin
    - Stijl: Krullend
    • Gezicht:
    - Ogen: Groen
    - Wenkbrauwen: Vol
    - Lippen: Normaal
    • Lichaam:
    - Lichaamsbouw: Dun/ Slank
    - Huidskleur: Bleek
    - Lengte: 1 meter 85
    • Extra's:
    - Tatoeages: -
    - Piercings: -
    - Kledingstijl: Veel neutrale kleuren, maar wel fashionable.
    Family and history
    Bapiste Franck Clement | Vader | 58 jaar | Architect

    Melissa Felicia Clement | Moeder | 55 jaar | Administratief medewerker

    August Renard Clement | Broertje | 19 jaar | Studeert bedrijfskunde


    Arthur is de zoon van de Franse Bapiste en de Amerikaanse Melissa, Bapiste is op zijn vijfde met zijn ouders naar Amerika geëmigreerd. Hoewel de man zich niet heel veel meer kan herinneren van de tijd dat hij in Frankrijk woonde, heeft hij er wel altijd op gestaan veel van de Franse cultuur op zijn kinderen over te brengen. Zo kan Arthur bijna vloeiend de Franse taal spreken en zijn Franse gerechten ongeveer de enig gerechten die hij kan koken.
    Wat het gezinsleven in de familie Clement betrof, was het een heel hartelijk gezin. Hoewel Arthur zijn ouders beide harde werkers waren wisten ze altijd wel tijd vrij te maken voor hun zoons en stonden ze altijd voor hen klaar. Streng maar rechtvaardig, was wat ze hun opvoed stijl het liefst noemden, hoewel dit rechtvaardige toen nog niet helemaal bij Arthur binnen leek te komen.
    Wat school betrof had Arthur het ook altijd heel goed, doordat de jongen altijd al erg sociaal is geweest had hij veel vrienden. Hij maakte met iedereen in zijn klas altijd wel een praatje en was dan ook erg geliefd. Echter was er toch altijd één plaats waar Arthur het liefste was, het auditorium van de school. Bij elke schoolmusical die er gedaan werd stond Arthur zijn naam weer boven aan de lijst en ook elke keer wist de jongen weer een hoofdrol te bemachtigen. Musical en theater was zijn leven en hij wist dan ook elke keer weer de show te stelen. Het was voor niemand dan ook een verassing dat nadat Arthur geslaagd was hij direct naar New York verhuisde om daar een musical opleiding aan Julliard te volgen.
    Echter was dit voor Arthur anders dan hij had verwacht. Arthur was gewend om de beste acteur van zijn klas te zijn, hij was gewend alle aandacht te krijgen op een podium, maar wanneer je omringd bent met talent word het steeds moeilijker om echt op te vallen. Arthur was goed, maar anderen waren beter. Vandaar dat hij ook in een paar jaar geen hoofdrol meer heeft kunnen bemachtigen in één van de musicals die zijn school produceert. Wanneer hij geluk heeft krijgt hij een mooie bijrol, maar meestal staat hij toch maar weer in het ensemble.
    Inmiddels is Arthur halverwege zijn opleiding en daalt zijn zelfvertrouwen met de dag, hij heeft duidelijk moeite zijn hoofd boven water te houden tussen al het ander talent. Echter is dit niet iets wat zijn oude vrienden snel door zullen hebben, het enige wat ze van hem zien is zijn sociale media, waar hij het perfecte plaatje op houd. Tientallen foto's van het perfecte New York leven staan op zijn profiel, maar in werkelijkheid verlangt hij steeds meer naar thuis en naar alles wat hij vroeger had.

    Relations


    Extra
    •Hobby's:Ballet, Toneel en Zang.
    • Guilty pleasures: Bee movie
    • Verslavingen: Lolly's
    • Likes: Taylor Swift, Dansen, Muziek, Kerst, Filmhuis films, Sneeuw, Het strand, Fast food en Reizen.
    • Tics: Kan zijn dag niet beginnen zonder een glas ijskoud water.
    • Angsten: Zijn droom niet waar kunnen maken, Zijn familie en vrienden verliezen.
    • Dislikes: Spinnen, Arrogantie, Vroeg opstaan, Wachten, LGTBQ+ Haters, Katten en Wortels
    • Talen: Engels en Frans
    •Seksualiteit: Gay
    'Drama is reallife
    With all the boring
    Parts cut out '


    [ bericht aangepast op 17 dec 2017 - 19:58 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    h1gh schreef:
    Mag ik een jongen??? Of ben ik te laat

    (dance)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2017 - 16:26 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)
    (dance)


    Ik ben nu al enthousiast als ik naar jou personage kijk!!!!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Aww thanks hihi.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.