• De tijd is gekomen dat ik een topic heb gesloten.

    Ik was de laatste, dus kom maar op met die complimentjes (:


    look at the stars, look how they shine for you;

    Matty — waar moet ik eigenlijk beginnen bij jou? You're just frigging awesome. Hier op Q. ben je áltijd actief en positief en daarom is het altijd zo fijn om jou tegen te komen op het forum omdat je dan eigenlijk meteen al moet glimlachen. Daarnaast ben je natuurlijk een fantastische RPG'er die de meest perfecte rollen weet te bedenken die zó realistisch zijn dat je bijna zit te huilen bij een post omdat het zo zielig is en alles. Dát noemen ze nou talent, love. :Y)


    Mirts — Als ik je zie langskomen, ben ik letterlijk één en al bewondering. Je algemene aesthetic past echt gewoon helemaal in elkaar en niet iedereen kan dat doen, als je weet wat ik bedoel. Als je dan verder kijkt, dan zie je dat je een geweldig mens bent, met een goede smaak in films en boeken en iemand die net the right amount of sass heeft. I love it / you / your existence / your entire being.


    Heaven is a place that we all have

    Jij komt altijd enorm aardig en grappig over. En ik word helemaal vrolijk van je pf!


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik heb jou binnen een korte tijd opeens heel actief zien worden op Q! Echt heel gezellig! ^^ En ik had niet verwacht dat je 13 was, op de manier waarop je dingen verteld (zie het als een compliment!).

    Ik vind je altijd een erg tof lid van Q, erg creatief en vriendelijk ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Jij hebt altijd geweldige initiatieven!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xanthel, je bent mijn maatje en ik hou van je om zo veel redenen, dat ik ze eigenlijk niet allemaal kan opsommen, maar hier zijn er toch een paar:
    Yer amazing
    Je luistert naar anderen en staat voor hen klaar.
    Yer cooking is amazing
    Je geeft niet op, ook al gaat het soms helemaal niet zo goed. Je komt altijd knallend terug en ik ben trots op je!
    Yer hair is amazing
    Je bent gepassioneerd en laat dat zien, maar het is niet dat je het in mensen hun gezicht duwt en dat is mooi om te zien.
    Yer photos are amazing
    En je rollen zijn bae.


    Mhm?

    Ah, Liesje. Je bent gewoon een grote lieverd en je schrijft zo mooi en je bent een schatje met je gerbils en ik vind het altijd zo leuk om even met je te kletsen. EN JE BENT OOK ZO PRETTY I CANT


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je bent zo lekker actief, I love it!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind je gewoon een leuke aanwinst op de site, ook al ken ik je niet zo goed. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ken je niet zo goed, maar je komt altijd ontzettend lief over! En heel erg veel liefde naar je username hehe


    chaos makes the muse

    Ik vind jouw username echt geweldig mooi ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je bent Xantastic


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je lijkt me een heel aardig en enthousiast persoon. En je pizza pyjamabroek is echt amazing. (;

    Je bent een amazing gesprekspartner. Ik ben echt blij dat ik je heb leren kennen, want ik kan met jou toch dingen bespreken die anderen niet echt kunnen begrijpen. :')


    Caution first, always.