• Uhm hi,
    Ik weet niet of mensen me herkennen of zo, maar ja ik was eventjes een paar maanden inactief. In ieder geval, ik ben dit jaar begonnen aan mijn afstudeer film (ik studeer Audiovisuele Media aan de HKU) en het leek me wel leuk om dit toch hier te delen, omdat de film eigenlijk zijn roots heeft in Quizlet. De film heet "unraveling expectations" en het gaat over twee meiden die elkaar ontmoet hebben via het internet. Al heel snel, worden de twee meiden beste vriendinnen, maar online vrienden zien is heel anders dan in het echt. Als ze elkaar ontmoeten voor de eerste keer is het net alsof ze de film zien van hun favoriete boek. Het is misschien niet slecht, maar het is wel heel anders.

    De korte film zal ongeveer twintig minuten gaan duren en ik ben op dit moment bezig met het scenario. Het voelt echt heel onwerkelijk om af te studeren, maar ik wil dit graag met jullie delen en hopelijk vinden jullie het ook leuk om het wat te volgen. Ik heb een facebook pagina gemaakt (unraveling expectations), maar als je (net zoals ik eigenlijk) niet zo'n fan bent van facebook, dan is er ook een maillijst. (Als je hier op wil kan je me even een pbtje sturen).

    Maar goed, als er enthousiasme voor is, kan ik natuurlijk ook best wat dingen hier op Quizlet posten (:

    Bedankt voor het lezen in ieder geval, elke keer als ik de film weer verder doel voelt het alsof ik mezelf compleet bloot stel. Het is eng, maar ook wel heel erg leuk.

    Ik heb nog een verzoekje en dat is voornamelijk aan degene die hier Belgisch zijn: ik ben opzoek naar mensen die in de stad (of in de buurt van) Luik wonen en naar een actrice (van 17/18) die Frans spreekt, dus als je tips hebt en mensen kent, let me know! (Ik zoek ook nog een Nederlandse actrice van dezelfde leeftijd.)

    Voor contact en zo kan je ook gewoon mailen (unravelingexpectationsfilm@gmail.com) (:

    Lisa


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    AH, LISA, DAAR BEN JE WEER!
    Super tof! Ik ga zeker je Facebook even volgen. Ik ben heel erg benieuwd.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh wat awesome! Ik ben niet heel actief op FB, maar ik heb de pagina alsnog even geliked. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Heyyy Lisa, leuk om je hier weer te zien (:
    Dacht al dat je verloren was in de echte wereld :Y)

    Momenteel voel ik me niet echt goed, dus ik zal later een kijkje nemen. Helaas ken ik ook geen actrices of frans sprekenede belgen wat dat betreft.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Supergaaf! Ik wil die film wel zien!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Welkom terug :Y)
    En succes met je film!!


    It's never gonna happen, Guys.

    Dankjewel voor de reacties en de support (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jij had dat leuke verhaal ^^
    Welcome back!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Welkom terug en succes! ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Heeyy, natuurlijk ken ik je nog!
    Mijn vriend woont in Luik, dus ik zal hem binnenkort eens vragen. Hij is wel rond de 28, dus ik denk niet dat hij veel 17/18 jarigen gaat kennen. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hoi hoi!

    Welkom terug! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Patholoog schreef:
    Heeyy, natuurlijk ken ik je nog!
    Mijn vriend woont in Luik, dus ik zal hem binnenkort eens vragen. Hij is wel rond de 28, dus ik denk niet dat hij veel 17/18 jarigen gaat kennen. :')

    Alleen al wat contacten zou al super fijn zijn, want ik ken er echt niemand.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Er zijn ondertussen weer wat updates over de film, maar deze keer in de vorm van een podcast. Misschien vindt iemand het leuk om wat meer informatie te krijgen, dan kan je deze luisteren (:

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 10:48 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    LISAAAAA hoi :Y)
    Welcome back!


    El Diablo.

    Heyyy, ik ken je nog wel hoor!
    Ik ben wel benieuwd naar je film, en wens je heel veel succes met je film & het afstuderen!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hello, so a bit of a random update, maar de film is bijna af. Wat echt heel raar is en ik leef nog, soort van. Binnenkort komt er een trailer waarschijnlijk en dan is het even kijken naar welke festivals we de film gaan sturen. Ik weet nog niet precies hoe ik de premiere wil doen, maar ik heb wel ideeën dus daar zal deze vakantie wel iets van komen. En daarnaast weet ik als het goed is over een week of ik mijn Bachelor of Design gehaald heb. Which is pretty weird.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.