• Uhm hi,
    Ik weet niet of mensen me herkennen of zo, maar ja ik was eventjes een paar maanden inactief. In ieder geval, ik ben dit jaar begonnen aan mijn afstudeer film (ik studeer Audiovisuele Media aan de HKU) en het leek me wel leuk om dit toch hier te delen, omdat de film eigenlijk zijn roots heeft in Quizlet. De film heet "unraveling expectations" en het gaat over twee meiden die elkaar ontmoet hebben via het internet. Al heel snel, worden de twee meiden beste vriendinnen, maar online vrienden zien is heel anders dan in het echt. Als ze elkaar ontmoeten voor de eerste keer is het net alsof ze de film zien van hun favoriete boek. Het is misschien niet slecht, maar het is wel heel anders.

    De korte film zal ongeveer twintig minuten gaan duren en ik ben op dit moment bezig met het scenario. Het voelt echt heel onwerkelijk om af te studeren, maar ik wil dit graag met jullie delen en hopelijk vinden jullie het ook leuk om het wat te volgen. Ik heb een facebook pagina gemaakt (unraveling expectations), maar als je (net zoals ik eigenlijk) niet zo'n fan bent van facebook, dan is er ook een maillijst. (Als je hier op wil kan je me even een pbtje sturen).

    Maar goed, als er enthousiasme voor is, kan ik natuurlijk ook best wat dingen hier op Quizlet posten (:

    Bedankt voor het lezen in ieder geval, elke keer als ik de film weer verder doel voelt het alsof ik mezelf compleet bloot stel. Het is eng, maar ook wel heel erg leuk.

    Ik heb nog een verzoekje en dat is voornamelijk aan degene die hier Belgisch zijn: ik ben opzoek naar mensen die in de stad (of in de buurt van) Luik wonen en naar een actrice (van 17/18) die Frans spreekt, dus als je tips hebt en mensen kent, let me know! (Ik zoek ook nog een Nederlandse actrice van dezelfde leeftijd.)

    Voor contact en zo kan je ook gewoon mailen (unravelingexpectationsfilm@gmail.com) (:

    Lisa


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    AH, LISA, DAAR BEN JE WEER!