• Lieve molloten ,



    Het gaat bijna weer beginnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date.
    Op 6 Januari 2018 begint het nieuwe seizoen Wie is de Mol en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 9:23 ]


    Firm believer of all that is magic


    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    mijn favoriete kandidaat is eruit :c

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    ik wil hem terug.
    nu.

    ik ga maandag een kaartje kopen voor Kom Dan.
    Naar Emilio voor €5,- wie wil dat nu niet?

    IK WiL EMILIO TERUG IN WIDM. NU. IK WIL ZO'N OPDRACHT ALS MET RON MAAR DAN DAT EMILIO TERUG KAN KOMEN EN TERUG KOMT.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    mijn favoriete kandidaat is eruit :c

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    ik wil hem terug.
    nu.

    ik ga maandag een kaartje kopen voor Kom Dan.
    Naar Emilio voor €5,- wie wil dat nu niet?

    IK WiL EMILIO TERUG IN WIDM. NU. IK WIL ZO'N OPDRACHT ALS MET RON MAAR DAN DAT EMILIO TERUG KAN KOMEN EN TERUG KOMT.



    Ik denk niet dat dat gaat gebeuren... ik vond hem wel echt een leuke speler btw
    //
    En, ik verdenk loes dus dit is misschien overdreven, maar loes stemde op Emilio en die was het dus niet :0 Als mol kan je er niet uit dus die kiest random iemand, en whow, die vliegt er net uit, jammer. Dus of Emilio heeft de test nog slechter gemaakt dan loes, of loes is de mol. Al is de eerste optie wel wat logischer... you never know!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 22:04 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Misschien waren al die rode kleuren in beeld tijdens opdracht 2 wel om juist de aandacht weg te trekken van de mol die langsliep

    [ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 22:08 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik vond Simone deze aflevering zo verdacht owjerojewojewroje. Daarnaast: ze zei dat ze de mol niet was en 'niets is wat het lijkt' en hoewel dit echt heel obvious lijkt, ben ik toch geneigd de tunnel in te gaan. Daarnaast presenteert ze Met het Oog op Morgen en de aflevering heette Vooruitzicht. But then again:
    ik zit elke aflevering op een ander. Zouden ze niet gewoon elke aflevering een ander hebben dit jaar? :'D


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Ik vond Simone deze aflevering zo verdacht owjerojewojewroje. Daarnaast: ze zei dat ze de mol niet was en 'niets is wat het lijkt' en hoewel dit echt heel obvious lijkt, ben ik toch geneigd de tunnel in te gaan. Daarnaast presenteert ze Met het Oog op Morgen en de aflevering heette Vooruitzicht. But then again:
    ik zit elke aflevering op een ander. Zouden ze niet gewoon elke aflevering een ander hebben dit jaar? :'D


    Dat zou echt een goede stunt zijn :'D


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat dat gaat gebeuren... ik vond hem wel echt een leuke speler btw
    //
    En, ik verdenk loes dus dit is misschien overdreven, maar loes stemde op Emilio en die was het dus niet :0 Als mol kan je er niet uit dus die kiest random iemand, en whow, die vliegt er net uit, jammer. Dus of Emilio heeft de test nog slechter gemaakt dan loes, of loes is de mol. Al is de eerste optie wel wat logischer... you never know!


    Mijn hart brak en ik moest huilen bij het rode scherm van Emilio. Ik was aan het videobellen met iemand dus ik heb bewijs ;'D

    Nee, Emilio spreidde over 4 of 5 mensen en daarnaast verdacht niet alleen Loes Emilio, maar ook Stine en volgens mij Ruben verdachten hem ook. Meh


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Dat zou echt een goede stunt zijn :'D


    IK WEET HET

    ART IS DE MOL


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    IK WEET HET

    ART IS DE MOL


    Dus toch. (cat)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De opdracht heette "niets is wat het lijkt"
    En op het einde zag je een blonde vrouw met een hoed zo sneaky semi half gefilmd lopen. Dus als het niet is wat het lijkt, moet de mol een man met donker haar zijn??? Haha. Ik verdenk Ruben wel een beetje erg. En Stine was echt super stil ofzo de hele aflevering en Jan is té leuk dus hij kan het niet zijn. Simone of Loes kan het ook nog zijn. En Ulgee is echt irritant.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hoewel ik totaal niet het idee heb dat Stine de mol is, vind ik het heel apart dat achter haar in de intro vaag "is de mol" zie, in het spel dat zij volgende week gaan spelen. Vandaag vond ik het opvallend dat iedereen bij het tweede spel van voren werd gefilmd, zodat je erachter kon kijken wie er langs zou lopen, behalve bij Stine.


    Máár, "de mol kwam langs". Dat hoeft dus niet te betekenen dat diegene langsliep, nietwaar? Op het hele bord stond ja/nee, oftewel ja/nee. Ik verdenk alleen ook Jan niet! (x


    Simone loopt alleen wel echt alle kanten uit. Volgens mij verdenk ik helemaal niemand, behalve Art, of zo.


    Trouwens, het huwelijksaanzoek was echt grappig! (':

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 1:03 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    natuurlijk is art de mol. En we hebben bewijs ook. Hij bedenkt veel te moeilijke opdrachten, en houdt zo geld uit de pot. De uitleg van het programma luidt immers: 'de mol houdt geld uit de pot'. Er wordt nooit gezegd dat de mol dat spelend moet doen. Alleen dat de mol dat moet doen, en dus niet op welke manier. En art probeert ook alle spelers het spel uit te krijgen, maar niemand heeft dat door omdat hij niet in de groep zit. En ze vertrouwen hem. Suggestie; hij is de mol!

    En dat huwelijksaanzoek, wat heb ik gemist? Wanneer was dat?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 9:09 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Topic 2 : https://www.quizlet.nl/topic/186276-wie-is-de-mol-2018-nederland-topic-2/


    Firm believer of all that is magic

    Huh wat

    huwelijksaanzoek?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mijn mol zit er nog steeds in, yes.
    Ik ga alleen steeds meer en meer twijfelen, rip. Zo onderhand verdenk ik eigenlijk vooral Stine en Simone, maar Loes eigenlijk ook wel een klein beetje, dus eh, ik weet het niet zo goed. Binnenkort maar even de afleveringen opnieuw kijken, haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zal ik dit topic eens sluiten zonder mijn modpowers te gebruiken? :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury