• Lieve molloten ,



    Het gaat bijna weer beginnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date.
    Op 6 Januari 2018 begint het nieuwe seizoen Wie is de Mol en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 9:23 ]


    Firm believer of all that is magic

    Plunkett schreef:
    Guysss zet gewoon alles in spoilers.

    Dan kunnen we net zo goed zeggen "kijk niet in het topic tenzij je de aflevering al gezien hebt".
    Voor mij hoeft echt niet alles in spoilers, maar dingen die kunnen verklappen wie er wel of niet in zitten, of plottwisten zoals in aflevering 1 kunnen we er beter wel in zetten. Dus namen en "Ik hoop dat *naam* eruit vliegt" bvb wel.
    Maar wat je hoopt dat nog aan opdrachten komt zoals -lasergamen oid kan wel. En ik denk dat het inmiddels ook veilig is om te zeggen dat dit land een mooie lokatie is.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Wat is DCC?


    Dutch Comic Con.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Todoroki schreef:
    (...)

    Dutch Comic Con.

    Dat is wel de laatste plek waar ik haar zou verwachten. Ik ga dat opzoeken xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Dat is wel de laatste plek waar ik haar zou verwachten. Ik ga dat opzoeken xD


    Yea. xD Ze was er voor rtl boulevard.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    Nou nou een vriend van me is weer met eem gekke theorie gekomen. Komt ie.
    Jean Marc was de mol maar die kon t niet hendelen en daarom zijn ze geswitcht naar een andere mol! De aflevering heette tenslotte wisseltruc.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Even nogmaals aangezien mensen het belangrijk vinden om hun mening te delen over Spoilers of niet.
    Ik heb ervoor gekozen omdat als er iets inhoudelijks over de aflevering dat dit in een spoiler wordt gezet , zo kunnen mensen niet per ongeluk klikken op dit topic en dan al zien wie er uit is gegaan enzovoort.
    Er valt hier niet over te discusseren , dit is al besloten door de maker van dit topic. Dat ben ik!


    Firm believer of all that is magic

    PhiIophobia schreef:

    Nou nou een vriend van me is weer met eem gekke theorie gekomen. Komt ie.
    Jean Marc was de mol maar die kon t niet hendelen en daarom zijn ze geswitcht naar een andere mol! De aflevering heette tenslotte wisseltruc.

    dat zou wel veel verklaren


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    https://m.facebook.com/TotaalNuttelozeWieIsDeMolHints/
    Ik vond dit :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    PhiIophobia schreef:

    Nou nou een vriend van me is weer met eem gekke theorie gekomen. Komt ie.
    Jean Marc was de mol maar die kon t niet hendelen en daarom zijn ze geswitcht naar een andere mol! De aflevering heette tenslotte wisseltruc.

    Dit dacht ik zelf ook, tbh.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Dit dacht ik zelf ook, tbh.

    En nu zit mijn gekke mol-brein weer te denken.
    Wat nu als ie "panisch" werd, omdat er "gegraven" werd?


    However, Bella zegt heel leuk dat Stine nog geen geld in de pot heeft gebracht, maar zij toch ook niet?
    En zij was helemaal in haar element met het graven.


    Zoals Cecile afgelopen zaterdag zo mooi zei: "we krijgen een mol"! (':
    Dat is alles dat ik ook zeker weet.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Denk dat een mol van te voren te goed wordt getest om dit soort dingen te voorkomen.

    Marveldrake schreef:
    Denk dat een mol van te voren te goed wordt getest om dit soort dingen te voorkomen.


    Dit denk ik eerlijk gezegd ook. Ze kunnen het überhaupt niet maken om halverwege het spel de mol te veranderen. Vooral tegenover de andere kandidaten. Er zijn genoeg momenten in de aflevering geweest waarop de titel zou kunnen slaan, dus ik denk eerlijk gezegd niet dat de mol veranderd is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vanavond aflevering 3 !


    Firm believer of all that is magic

    Ben benieuwd of we vandaag het stukje uit de promo gaan zien, anders weten we al op wie we veilig onze punten kunnen inzetten.

    Marveldrake schreef:
    Ben benieuwd of we vandaag het stukje uit de promo gaan zien, anders weten we al op wie we veilig onze punten kunnen inzetten.


    Hoezo?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.