• Lieve molloten ,



    Het gaat bijna weer beginnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date.
    Op 6 Januari 2018 begint het nieuwe seizoen Wie is de Mol en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 9:23 ]


    Firm believer of all that is magic

    Porg schreef:
    (...)
    heh, hoe dat dan?
    wat was je naam?


    britt_telintelo in de poule en ik logde altijd in via facebook en ineens gaf hij aan dat ik een username moest kiezen....


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Even over het Apple ID, ik kan er wss wel een maken maar ik heb dikke vette schijt aan Apple en Iphones en alles wat er mee te maken heeft. Het is al dikke vette noodzaak dat ik nu dat ding gebruik :')
    Sowieso loop ik nu al achter met mijn punten soooo, not worth it :'d


    You were born original, don't die as a copy.

    Begin steeds meer Ruben te verdenken

    Tyfusapp nou laat maar dan, zo heb ik er ook geen zin meer in.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Tyfusapp nou laat maar dan, zo heb ik er ook geen zin meer in.


    I feel ya :p


    You were born original, don't die as a copy.

    HaIe schreef:
    (...)

    britt_telintelo in de poule en ik logde altijd in via facebook en ineens gaf hij aan dat ik een username moest kiezen....

    je zit er nog steeds in, probeer morgen maar weer anders 🤔


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Porg schreef:
    (...)
    je zit er nog steeds in, probeer morgen maar weer anders 🤔


    Nee want heb al een andere username gekozen, wat dus niet heel slim was en ik heb geen zin om met maar 100 te beginnen op dit moment.
    Dus ik ben helemaal klaar met die app. Dan maar gewoon zo mee doen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Leuk al dat mingeld steeds. (cat)

    Ik weet niet wat ik van Loes' gedrag moet denken..
    En Olcay is 1. erg irritant (sinds het begin al, maar ook echt steeds meer. UGH) en 2. erg verdacht voor mij, maar dat wantrouw ik ook weer. Ruben vertrouw ik ook minder dan de meeste personen in widm nu.

    Awwh, vindt het wel jammer van Bella.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 1:23 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Deze aflevering vond ik vooral Simone heel verdacht, eigenlijk. Dus dat Bella weg moest vond ik niet heel choquerend, aangezien zij een bondje hadden.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Het horloge van Emilio staat alle drie de afleveringen al stil op 14:05. Is dit een soort van hint? Al weet ik niet wat een horloge dat stil staat met een mol te maken heeft. Of misschien heeft het tijdstip er iets mee te maken.
    Of draagt hij bewust een horloge dat stil staat, maar waarom zou iemand dat ooit doen?

    Marveldrake schreef:
    Het horloge van Emilio staat alle drie de afleveringen al stil op 14:05. Is dit een soort van hint? Al weet ik niet wat een horloge dat stil staat met een mol te maken heeft. Of misschien heeft het tijdstip er iets mee te maken.
    Of draagt hij bewust een horloge dat stil staat, maar waarom zou iemand dat ooit doen?


    Omg dit is zo slim. Ik let te weinig op details, whoeps
    Ik heb deze aflevering laat terug gekeken, dus vandaar mijn late reactie.

    Is het iemand opgevallen dat loes tijdens de opdracht met die paaltjes ‘een kwestie van vertrouwen’ zei? Dat is de titel van de opdracht. Alleen art zei dat, en dus Loes (de mol, maybe?). Aangezien de mol van te voren goed geïnformeerd word, en misschien zelf de opdracht al weet? (Het gebeurde op 23:45, aflevering 3)
    En Loes is het redelijk stille type, maakt grapjes, doet niets overdreven, blijft aardig tegen iedereen, en maakt zich erg geliefd in de groep. Dat doet me ook een beetje denken aan Thomas van vorig jaar. Iedereen vertrouwde Thomas toen, hij was het slimme lieve typetje dat erg zijn best deed, en vooral molde in opdrachten die je alleen doet. Ben ik de enige die hier veel overeenkomsten ziet?

    En ik haat/verdenk Olcay. Aan de ene kant loopt ze duidelijk te mollen. Dat kan mollen zijn, dat kan ook dat anderen haar verdenken en die mensen er uit gaan omdat ze het niet is. Dat kan ook. Maar ze doet ook weer overdreven lief, offert een zwarte joker en stuntvliegen op voor vertrouwen. Dat is gewoon absoluut het tegenover gestelde!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Omg dit is zo slim. Ik let te weinig op details, whoeps
    Ik heb deze aflevering laat terug gekeken, dus vandaar mijn late reactie.

    Is het iemand opgevallen dat loes tijdens de opdracht met die paaltjes ‘een kwestie van vertrouwen’ zei? Dat is de titel van de opdracht. Alleen art zei dat, en dus Loes (de mol, maybe?). Aangezien de mol van te voren goed geïnformeerd word, en misschien zelf de opdracht al weet? (Het gebeurde op 23:45, aflevering 3)
    En Loes is het redelijk stille type, maakt grapjes, doet niets overdreven, blijft aardig tegen iedereen, en maakt zich erg geliefd in de groep. Dat doet me ook een beetje denken aan Thomas van vorig jaar. Iedereen vertrouwde Thomas toen, hij was het slimme lieve typetje dat erg zijn best deed, en vooral molde in opdrachten die je alleen doet. Ben ik de enige die hier veel overeenkomsten ziet?

    En ik haat/verdenk Olcay. Aan de ene kant loopt ze duidelijk te mollen. Dat kan mollen zijn, dat kan ook dat anderen haar verdenken en die mensen er uit gaan omdat ze het niet is. Dat kan ook. Maar ze doet ook weer overdreven lief, offert een zwarte joker en stuntvliegen op voor vertrouwen. Dat is gewoon absoluut het tegenover gestelde!



    Ik betwijfel of de producers twee seizoenen op rij voor ‘eenzelfde’ mol(tactiek) zouden gaan


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    (...)


    Ik betwijfel of de producers twee seizoenen op rij voor ‘eenzelfde’ mol(tactiek) zouden gaan


    Daarom zou het juist wel weer een geniale zet zijn, want niemand zou dat verwachten.

    Meh, als je mol bent heb je misschien ook meer geduld, jouw spectaculaire moment komt nog wel. Daarnaast kan een kandidaat wat geven kan geen kwaad. Jokers, vrijstellingen, who cares.
    Misschien zou ik als kandidaat wel een joker weggeven zodat mensen mij verdenken als ik mee zou doen. Ik zou mij wel schuldig voelen als diegene gelijk naar huis gaat dan xD

    Over horloges gesproken, ik heb nog zo een die zonder batterij werkt. Als ik hem niet gebruik, wind ik hem niet op en staat hij daardoor stil. Maar wie weet is het macht der gewoonte en is de batterij van het horloge leeg. Bonus; een neppe hint in het mentale spel tussen de kandidaten


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Jullie denken volgens mij nu echt in omgekeerde-omgekeerde-nog maals omgekeerde psychologie... xD


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.