• Lieve molloten ,



    Het gaat bijna weer beginnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date.
    Op 6 Januari 2018 begint het nieuwe seizoen Wie is de Mol en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 9:23 ]


    Firm believer of all that is magic

    Voordat het seizoen begon was er een promo uitgezonden waarin Art aan een aantal kandidaten vraagt of ze een vrijstelling voor de finale willen, en dat is nog niet in een uitzending geweest en zo lang dat niet is weet je zeker dat die kandidaten doorgaan.

    Hoe weet je dat het precies aan hen werd gevraagd? Dat kunnen ze heel makkelijk omzeilen door alles bij elkaar te plakken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Hoe weet je dat het precies aan hen werd gevraagd? Dat kunnen ze heel makkelijk omzeilen door alles bij elkaar te plakken.


    Goed punt! Maar het lijkt wel op dezelfde locatie te zijn en het is niet heel wie is de mol om 2 verschillende dingen op dezelfde plek te hebben.


    Firm believer of all that is magic

    Ik vertrouw er nooit op, haha. Dan maken ze het ons wel heel makkelijk om erachter te komen wie de Mol is, lol. Bij trailers van films plakken ze immers ook allemaal dingen achter elkaar, terwijl het in de film (of serie) ineens anders loopt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zit er weer klaar voor. Heb m'n punten voor nu ingezet, weet niet of dat zo blijft gedurende de aflevering. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    alle punten op olcay, kan me niks meer verreken lolll
    als zij het niet is pech, maar ze is ontzettend aan het mollen en alles wijst erop dat zij het js


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nu was er weer zon rare silhouet te zien, maar nu na Bella. Exit Bella?

    OEh, kans dat er een vrijstelling in het spel komt. Gebeurt dat dan meteen alle punten op die persoon (';

    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 20:54 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Er ligt ook een zwarte vrijstelling

    fucking hell hahaha


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dus... Olcay geeft de zwarte vrijstelling zonder enig probleem aan Stine...
    Olcay de mol want ze gaat toch niet naar huis??


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Dus... Olcay geeft de zwarte vrijstelling zonder enig probleem aan Stine...
    Olcay de mol want ze gaat toch niet naar huis??

    vorige week had je dat ene spel op de markt, right?
    er was een envelop met twéé briefjes van 500.
    olcay pakte er maar één. later merkte iemand dat op, en olcay liep glimlachend weg zonder wat te zeggen/doen alsof er niks aan de hand is. later zijn anderen dat andere briefje gaan halen.
    en in een eerder seizoen heb je ook een mol gehad met hetzelfde gedrag. zich dom en vervelend voor doen etc. ook al heb ik geen idee wie olcay voor de rest is of hoe ze zich gedraagt.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ligt het aan mij of is Olcay echt keivaak aan het woord bij die tussenstukjes. Ugb.


    She's imperfect but she tries

    maar ik vrees dat mijn verdachte er weer uit gaat, en mijn theorie weer bullshit is HAHA. elk seizoen weer


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Tad schreef:
    Ligt het aan mij of is Olcay echt keivaak aan het woord bij die tussenstukjes. Ugb.


    ja dat viel mij dus ook al op.
    dus ik ben heel erg benieuwd.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO