• Hoihoi,

    Ik zou het leuk vinden als jullie mijn sims 3 dagboek zouden willen lezen. Ik speel gewoon, maak screens en schrijf daaromheen.

    Generatie 1
    Dag 1 - Chandelier
    Dag 2 - Aan het werk!
    Dag 3 - Spijbelen!
    Dag 4
    Dag 5
    Dag 6- Stefano
    Dag 7- Zwanger
    Dag 8- echo
    Generatie 2
    Dag 9- de baby komt!
    Dag 10 - een frisse start!
    Dag 11 - de bruiloft
    Dag 12 - verjaardag
    Dag 13 - regen
    Screens door elkaar - recap
    Dag 15 - eropuit
    Dag 16 - sportschool
    Dag 17 - mamadag
    Dag 18 & 19
    Dag 20 & 21
    Dag 22 & 23
    Dag 24& 25
    Dag 26 & 27
    Hoofdstuk 2
    Hoofdstuk 3
    Hoofdstuk 4
    Hoofdstuk 5
    Hoofdstuk 6
    Hoofdstuk 7
    Hoofdstuk 8
    Hoofdstuk 9


    De stamboom van de familie Green

    [ bericht aangepast op 26 aug 2018 - 14:33 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Hoofdstuk 2 en de stamboom

    [ bericht aangepast op 15 juli 2018 - 21:37 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    https://mendes1998.weebly.com/hoofdstuk-3. jullie mogen in dit topic ook ideeën plaatsen voor verhaallijnen ofzo, of wat je leuk zou vinden dat er zou gebeuren. Ik waardeer jullie inbreng heel erg ^^

    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 14:17 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Lezen jullie dit eigenlijk nog? Anders kan ik ook wel stoppen met hier updates te plaatsen.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Voortaan plaats ik in dit topic de updates.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2018 - 7:24 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Wanneer komt er meer?

    filosofie schreef:
    Wanneer komt er meer?

    Ik ben 3 weken op vakantie geweest, dus ik heb 3 weken niets geplaatst. Ook post ik in dit topic geen updates meer omdat ik niet het idee had dat iemand het nog las. Ik zal even bijwerken waar ik nu ben; ik ga zo hoofdstuk 9 publiceren.
    -
    Ik heb net hoofdstuk 4 tot 9 toegevoegd aan de lijst.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2018 - 14:34 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ga zelf ook iets doen met sims 3 ben van plan om sims 3 verhaal lijn te gaan maken. ik heb iets geïnstalleerd waardoor ik meer dan 8 mensen in huis kan hebben.

    filosofie schreef:
    Ga zelf ook iets doen met sims 3 ben van plan om sims 3 verhaal lijn te gaan maken. ik heb iets geïnstalleerd waardoor ik meer dan 8 mensen in huis kan hebben.

    Leuk, veel succes! Ik ben benieuwd.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    DeEilandGodin schreef:
    (...)
    Leuk, veel succes! Ik ben benieuwd.


    Bedankt!