• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 21:36 ]

    Ik heb vandaag niet veel gedaan. Ben namelijk vrij onverwachts geopereerd dus naast rpgen niks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik hou het forum voor het eerst sinds 2 jaar echt goed bij ^^


    What worries you, masters you.

    Edit: Oeps verkeerd tabblad geopend /topic.

    Gestemd op de poll van POTM. (nerd)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 14:40 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb een gedicht geschreven die ik nog moet activeren :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb een topic aangemaakt! :Y)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb me aangemeld om Mod te worden en voor de rest wat ik altijd doe op Quizlet


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Omdat ik aan zwaardere medicatie zit kijk ik voornamelijk serie maar ben nu in alle topics die actief zijn aan het reageren gewoon om de tijd de doden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb deze week iets gedaan met de soty, heb het gastenboek van mijn maatje Snapple volgespamt😇, heb wat in topics rongesnuffeld (helaas was het forum deze week een beetje levenloos), hoofdstukjes gelezen die in mijn postvak stonden, 2 topics geopend (en op beide werd gewoon niet geregeerd (huil)), eindelijk het verhaal afgelezen waarvan de laatste 5 hoofdstukken al ongeveer 2 weken in mijn pb's stonden, maar ik eerder simpelweg te lui was om ze te lezen, en iemand geholpen met een cover. En ik heb vooral heel veel niet gedaan wat ik eigenlijk wel had willen doen....

    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 22:43 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ben mega aan t spammen op het forum voor afleiding en verveling. Ben mega fanatiek het record rechts tellen te verbreken XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik heb niet zo veel gedaan deze week, of iig niet meer dan normaal. Vandaag heb ik wel weer een beetje geschreven aan SOTY


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb veel in Snapple haar Gastenboek gezeten :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    _TARDIS_ schreef:
    Ik heb veel in Snapple haar Gastenboek gezeten :3

    Hmpf


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Snapple schreef:
    (...)
    Hmpf


    Ik zou ook iedereen willen uitnodigen om haar een leuk berichtje achter te laten.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    IrishNialler schreef:
    Ik ben mega aan t spammen op het forum voor afleiding en verveling. Ben mega fanatiek het record rechts tellen te verbreken XD



    Hahahaha, dat is echt waar ik heel de week voor op Q heb gezeten :Y)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hm. Ik heb heb veel op het Forum gezeten, geschreven en die gepost. Met twee trailers bezig geweest voor twee van mijn verhalen en met covers bezig geweest. c: *O*


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus