• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 21:36 ]

    Ik ben sinds een week weer op Q na een lange tijd afwezig te zijn geweest. Ook heb ik mij voor het eerst aangemeld voor FOTY (Nooit gedacht dat ik het ooit zou doen) Ik hoop het er beste van te maken en zal mijn best doen om iets moois neer te zetten. ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Deze week heb ik vrij weinig gedaan naast lezen wat in m'n inbox staat en af en toe op het forum kijken. Wel heb ik m'n proloog voor SOTY geactiveerd. Ik hoop daar wat productiever mee te kunnen zijn als alle deadlines voorbij zijn :/


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dissonant schreef:
    Deze week heb ik vrij weinig gedaan naast lezen wat in m'n inbox staat en af en toe op het forum kijken.


    Precies dit :P


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb deze week een beetje topics gestalkt en veder niet echt veel bijzonders xD


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Deze week heb ik geschreven op Quizlet en een hoofdstuk gepost. Ik heb gereageerd op topics en hoofdstukken van andere mensen, mijn inbox nagekeken en mensen geholpen met hun flaptekst. Oh ik heb ook een cover op Quizlet geplaatst en basically het forum wat gestalkt.


    The soul needs autumn.

    *O* De winnaar van week 3; ElijahxNiklaus! *O*
    De 9 credits komen meteen jouw kant op!


    Iedereen bedankt voor alle fijne reacties!
    En vanaf dit moment begint de "verkiezing" weer opnieuw!
    Dus je mag ook laten weten wat je vanavond hebt gedaan.

    Gefeliciteerd!

    Ik heb rpg-posts gemaakt, met mensen gekletst en mijn foty online gezet. Dat was eng :'D en ik moet hoofdstuk 1 eigenlijk online zetten, maar dat ben ik aan het uitstellen want hij gaat vast tegenvallen :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Gefeliciteerd!!

    Vanavond heb ik weer een stukje geschreven aan mijn SOTY, want ik zat vast. Het gaat nu al beter, gelukkig. Verder niet zo veel gedaan ivm tentamens en opdracht, wat helaas de rest van de week ook weer zo zal zijn ):


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb wat door het forum gesnuffeld, en een verhaal gelezen.
    Verder heb ik zelf ook geschreven en op Q gepost en ja dat was het wel weer. :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    WOohoo ik heb vandaag aan drie stories gewerkt *O*

    Ik ben weer actief op t forum geweest, heb spontaan de jarige gefeliciteerd vandaag, een wedstrijd geopend en voor de verassing weer veel ge'orpg't op hoe je het ook wilt schrijven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Okay mijn Quizletbestaan is best saai oeps (‘:
    Ik ehm heb rondgezworven op het forum en wat hoofdstukken gelezen en dat was het zowat.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Nog meer geschreven. En een aantal lijstjes gemaakt. :Y)

    KyloRen schreef:
    WOohoo ik heb vandaag aan drie stories gewerkt *O*


    Hoe doe je dat?!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Schaduwjager schreef:
    (...)

    Hoe doe je dat?!

    Geen idee tbh. :'D
    Niet nadenken, maar gewoon doen haha.