• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 21:36 ]

    KyloRen schreef:
    (...)
    Geen idee tbh. :'D
    Niet nadenken, maar gewoon doen haha.


    Damn. Denk niet dat ik dat voor mekaar krijg haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Maar raak je dan niet in de war met alle verhaallijnen? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Maar raak je dan niet in de war met alle verhaallijnen? :'D

    Neuh, op zich kan ik me best goed afsluiten van de verschillende verhaallijnen. Al moet ik wel zeggen dat ik dan gauw kleine details vergeet - maar die schrijf ik vaak ergens op; blabla had haar mobiel in haar jaszak maar deze is nu leeg - dat soort dingen :')

    KyloRen schreef:
    (...)
    Neuh, op zich kan ik me best goed afsluiten van de verschillende verhaallijnen. Al moet ik wel zeggen dat ik dan gauw kleine details vergeet - maar die schrijf ik vaak ergens op; blabla had haar mobiel in haar jaszak maar deze is nu leeg - dat soort dingen :')

    Ahh dus dat is het geheim. Daadwerkelijk nadenken over wat je doet (en opschrijven voor de toekomst dus haha) in plaats van wat aanklooien en hopen op het beste mijn tactiek :'D

    [ bericht aangepast op 26 jan 2018 - 16:13 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ahh dus dat is het geheim. Daadwerkelijk nadenken over wat je doet (en opschrijven voor de toekomst dus haha) in plaats van wat aanklooien en hopen op het beste mijn tactiek :'D

    hahaha nou op zich is 'aanklooien' juist wel chill want dan sta je jezelf niet in de weg met allerlei regels/plannetjes :'D dat helpt wel met de creativiteit

    KyloRen schreef:
    (...)
    hahaha nou op zich is 'aanklooien' juist wel chill want dan sta je jezelf niet in de weg met allerlei regels/plannetjes :'D dat helpt wel met de creativiteit

    Dat is ook weer waar ja. Al helpt het wel om enig idee te hebben waar je heen wil met je verhaal :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben begonnen met schrijven aan soty, ben nu eindelijk een beetje tevreden, maar het staat nog niet op Quizlet. En een beetje chatroom en topics volspammen...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ben erg actief geweest in de topics :Y)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb de afgelopen week geschreven aan verschillende ORPG's (which I love) en ben zeer actief geweest op het forum.


    Oh wat een leuke actie zeg en ook leuk om te lezen wat iedereen zoal gedaan heeft haha.

    Ik ben terug in het land en dus ook weer actief bezig geweest als moderator op Q. *O*


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Laat ik dit keer ook maar eens iets van me laten horen. Tot nu toe heb ik iedere week vergeten om een reactie te plaatsen. *facepalm* ik denk er meestal pas aan rond 22h.

    Deze week heb ik desondanks mijn examens toch mijn tijd proberen te nemen om verder te schrijven aan mijn verhalen en deeltjes online te zetten.
    voor het moment schrijf ik ook behoorlijk aan verhalen die nog niet online staan. In de hoop dat ik dit keer niet vast kom te zitten doordat ik geen deeltjes meer heb om online te zetten.


    There are no strangers in your life, only friends you haven't met yet...

    Opnieuw mijn activiteit in de topics gaan verhogen, lekker meespelen in mijn RPG, en ijverig aan het reageren op de talrijke mooie soty's (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Necessity schreef:
    (...)
    Dat is ook weer waar ja. Al helpt het wel om enig idee te hebben waar je heen wil met je verhaal :'D

    Een tussenweg van die twee opties is misschien wel de ideale oplossing. :Y)

    Sempre schreef:
    Oh wat een leuke actie zeg en ook leuk om te lezen wat iedereen zoal gedaan heeft haha.

    Ik ben terug in het land en dus ook weer actief bezig geweest als moderator op Q. *O*

    Welkom terug ^^

    Ik ben weer bezig geweest met het schrijven aan FOTY, heb veel gelezen en meer eigenlijk niet (:


    all because i liked a girl