• Hey Q,

    Ik heb een wat raar probleem. Ik maak behoorlijk veel gebruik van de optie om pb's die je hebt geopend weer op ongelezen te zetten. Op dit moment heb ik vier "ongelezen" pb's in mijn inbox staan, omdat ik er nog op moet reageren of er iets anders mee wil. Dan nu het probleem: er zijn maar twee berichten in mijn inbox waar dat gesloten envelopje voor staat dat aangeeft dat het een ongelezen pb is.

    Deze twee berichten staan allebei op de eerste pagina van mijn inbox, en ik weet vrij zeker dat de andere twee ongelezen pb's die er moeten zijn volgens het roze rondje in het uitklapmenu op pagina twee van mijn inbox staan, maar ik kan op die tweede pagina dus niet meer zien wélke berichten dat precies zijn. Ik weet niet precies sinds wanneer dit zo is, maar ik heb het deze week voor het eerst opgemerkt. Ik heb een paar dagen geleden als test een rij wel gelezen berichten op pagina één verwijderd, waardoor pb's van pagina twee terugschoven naar pagina één, en toen stond er opeens wel weer een envelop bij. Het lijkt er dus op dat de ongelezen markering vanaf pagina twee van mijn inbox wordt verstopt, terwijl die berichten nog wel gewoon worden geteld als ongelezen.

    Ik hoop dat dit een beetje begrijpelijk was, haha. Dit is een zeer specifieke, waarschijnlijk voor de meeste mensen niet zo storende bug, maar een beetje irritant is het wel, want nu moet ik maar blind gokken wat die ongelezen pb's waren als ze op pagina twee belanden. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik begrijp je helemaal. Omdat dit hetzelfde probleem was met iets anders in de inbox dat intussen gemaakt is, haha.

    Ik dacht dat de problemen met de inbox opgelost waren, maar blijkbaar toch niet helemaal. De inbox is naar het schijnt een moeilijk script en Rutger heeft 2 weken geleden iets moeten veranderen omdat er opgemerkt was dat er iets niet meer werkte (wat een lange zin!). Maar door eraan te werken, werkte opeens andere dingetjes niet meer. Ik dacht dat hij de volgende dagen alles gefixt had, maar dat dan blijkbaar nog niet. Dit zal hij niet geweten hebben.
    We zullen het doorgeven, maar natuurlijk hebben Rutger en Tristan ook vakantie. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oké, update/edit: Ik heb zojuist weer alle berichten die ik nog kon verwijderen op de eerste pagina weggegooid, en nu kan ik drie ongelezen pb's op pagina één zien, maar het bericht dat nu weer is opgedoken is er eentje dat net helemaal niet op pagina twee te zien was. Het is een pb van 10 december, en daarnet was het laatste bericht op pagina één van 11 december en het eerste op pagina twee kwam van 9 december. Blijkbaar miste het dus gewoon compleet? Het was niet een bericht dat op pagina twee stond en geen envelopje had, maar een bericht dat echt totaal was verstopt?

    Dat maakt het wel nog wat lastiger, want het betekent dat ongeopende pb's mogelijk gewoon helemaal nergens meer te vinden zijn als ze niet op de allereerste pagina staan, want daarna verdwijnen ze. Of zit er gewoon een pb-gat tussen pagina één en twee waarbij het niet uitmaakt of ze ongeopend zijn of niet?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scandal schreef:
    Ik begrijp je helemaal. Omdat dit hetzelfde probleem was met iets anders in de inbox dat intussen gemaakt is, haha.

    Ik dacht dat de problemen met de inbox opgelost waren, maar blijkbaar toch niet helemaal. De inbox is naar het schijnt een moeilijk script en Rutger heeft 2 weken geleden iets moeten veranderen omdat er opgemerkt was dat er iets niet meer werkte (wat een lange zin!). Maar door eraan te werken, werkte opeens andere dingetjes niet meer. Ik dacht dat hij de volgende dagen alles gefixt had, maar dat dan blijkbaar nog niet. Dit zal hij niet geweten hebben.
    We zullen het doorgeven, maar natuurlijk hebben Rutger en Tristan ook vakantie. =)


    Oké, fijn dat het duidelijk overkwam, haha. Ook goed om te weten dat dit niet helemaal uit het niets komt! En vakantie gaat uiteraard voor, want er is ook geen haast bij, maar ik vind het vooral een beetje raar. Het maakt mijn inbox navigeren wat avontuurlijker dan ik zou willen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tweede update: Ik denk inmiddels dat het niet echt iets met ongelezen pb's te maken heeft, maar er zijn gewoon wat pb's (ook geopende) tussen pagina één en twee die nergens zichtbaar zijn, op een of andere manier. Ze zijn er nog wel, want ze verschijnen weer als het geheel een beetje opschuift omdat er pb's bij komen of af gaan op pagina één, maar ze zitten ergens tussen de eerste en tweede pagina verstopt op een plek waar ik ze niet kan zien. Q denkt dat het al Pasen is. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je hebt ook de knop: alle ongelezen pb’s bekijken, zie je ze daar wel alle 4?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Square schreef:
    Tweede update: Ik denk inmiddels dat het niet echt iets met ongelezen pb's te maken heeft, maar er zijn gewoon wat pb's (ook geopende) tussen pagina één en twee die nergens zichtbaar zijn, op een of andere manier. Ze zijn er nog wel, want ze verschijnen weer als het geheel een beetje opschuift omdat er pb's bij komen of af gaan op pagina één, maar ze zitten ergens tussen de eerste en tweede pagina verstopt op een plek waar ik ze niet kan zien. Q denkt dat het al Pasen is. (krul)

    Oh maar daar heb ik geen last van. Als ik naar de datum van de laatste pb op de eerste pagina bekijk en de datum van de eerste pb op de 2e pagina, dan loopt dat gewoon door.

    Dus misschien is het een probleem waar enkel jij last van hebt? (Dat kan natuurlijk hé.)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ristridin schreef:
    Je hebt ook de knop: alle ongelezen pb’s bekijken, zie je ze daar wel alle 4?


    Oh hemel, Mare, je bent een genie. Ik vergeet altijd dat die knop bestaat, maar het werkt inderdaad. Wat echt een uitkomst is, want nu weet ik tenminste ook weer zeker wat die vierde pb überhaupt was, gosh. Dank je! :'D

    @ Erica: Ik ben blij dat het voor jou wel gewoon werkt, haha, al zou ik het heel mysterieus vinden als ik de enige was bij wie het misloopt. Maar wie weet, misschien doe ik wel iets fout? Ik heb dan alleen werkelijk geen flauw idee wat. (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ristridin schreef:
    Je hebt ook de knop: alle ongelezen pb’s bekijken, zie je ze daar wel alle 4?


    Haha, ik wilde het net al voorstellen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Haha, ik wilde het net al voorstellen.


    Er zitten allemaal slimme mensen op Q. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Er zitten allemaal slimme mensen op Q. :Y)


    Ja! En jij bent daar een voorbeeld van! (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Square schreef:
    (...)

    Oh hemel, Mare, je bent een genie. Ik vergeet altijd dat die knop bestaat, maar het werkt inderdaad. Wat echt een uitkomst is, want nu weet ik tenminste ook weer zeker wat die vierde pb überhaupt was, gosh. Dank je! :'D

    @ Erica: Ik ben blij dat het voor jou wel gewoon werkt, haha, al zou ik het heel mysterieus vinden als ik de enige was bij wie het misloopt. Maar wie weet, misschien doe ik wel iets fout? Ik heb dan alleen werkelijk geen flauw idee wat. (fish)

    Maar het gebeurt wel hoor. Dat er echt iets random fout loopt net bij jouw profiel. Niet per se jouw schuld. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb hetzelfde probleem heb ik net gemerkt!
    Ik wou net een pb beantwoorden (ik heb hem al gelezen, dus het is geen optie om hem via de ongelezen pb's terug zichtbaar te maken) maar ik vind hem niet meer terug!
    Mijn pagina 1 van mijn pb's eindigt op 8 januari, en mijn pagina 2 begint op 6 januari. En ik weet echt duizend procent zeker dat er tussen nog wat pb's zitten.
    (Ik voel me nu echt paranoia, want ik begon al te twijfelen, maar ik weet gewoon dat er iets tussen die pagina 1 en 2 moet zitten!)

    Edit: als ik de persoon via de zoekfunctie in mijn mailbox zoek, dan vind ik wonderbaarlijk 7 berichten van die persoon op 7 januari...
    Er zit dus wel degelijk een gat in mijn inbox...

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 18:06 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    FollowYourDream schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem heb ik net gemerkt!
    Ik wou net een pb beantwoorden (ik heb hem al gelezen, dus het is geen optie om hem via de ongelezen pb's terug zichtbaar te maken) maar ik vind hem niet meer terug!
    Mijn pagina 1 van mijn pb's eindigt op 8 januari, en mijn pagina 2 begint op 6 januari. En ik weet echt duizend procent zeker dat er tussen nog wat pb's zitten.
    (Ik voel me nu echt paranoia, want ik begon al te twijfelen, maar ik weet gewoon dat er iets tussen die pagina 1 en 2 moet zitten!)

    Edit: als ik de persoon via de zoekfunctie in mijn mailbox zoek, dan vind ik wonderbaarlijk 7 berichten van die persoon op 7 januari...
    Er zit dus wel degelijk een gat in mijn inbox...


    Ja, dat is inderdaad echt precies hetzelfde als mijn probleem! (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat is inderdaad echt precies hetzelfde als mijn probleem! (krul)


    Het lijkt me echt raar dat enkel wij tweeën dit probleem hebben :/
    Maar ik ben allang blij dat ik niet de enige ben haha


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Oei, dan moet ik met m'n 235 (echt ongelezen) pb's maar niet op zoek gaan naar waar ze allemaal staan als ik het zo hoor :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly