• Hey Q,

    Ik heb een wat raar probleem. Ik maak behoorlijk veel gebruik van de optie om pb's die je hebt geopend weer op ongelezen te zetten. Op dit moment heb ik vier "ongelezen" pb's in mijn inbox staan, omdat ik er nog op moet reageren of er iets anders mee wil. Dan nu het probleem: er zijn maar twee berichten in mijn inbox waar dat gesloten envelopje voor staat dat aangeeft dat het een ongelezen pb is.

    Deze twee berichten staan allebei op de eerste pagina van mijn inbox, en ik weet vrij zeker dat de andere twee ongelezen pb's die er moeten zijn volgens het roze rondje in het uitklapmenu op pagina twee van mijn inbox staan, maar ik kan op die tweede pagina dus niet meer zien wélke berichten dat precies zijn. Ik weet niet precies sinds wanneer dit zo is, maar ik heb het deze week voor het eerst opgemerkt. Ik heb een paar dagen geleden als test een rij wel gelezen berichten op pagina één verwijderd, waardoor pb's van pagina twee terugschoven naar pagina één, en toen stond er opeens wel weer een envelop bij. Het lijkt er dus op dat de ongelezen markering vanaf pagina twee van mijn inbox wordt verstopt, terwijl die berichten nog wel gewoon worden geteld als ongelezen.

    Ik hoop dat dit een beetje begrijpelijk was, haha. Dit is een zeer specifieke, waarschijnlijk voor de meeste mensen niet zo storende bug, maar een beetje irritant is het wel, want nu moet ik maar blind gokken wat die ongelezen pb's waren als ze op pagina twee belanden. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    FollowYourDream schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem heb ik net gemerkt!
    Ik wou net een pb beantwoorden (ik heb hem al gelezen, dus het is geen optie om hem via de ongelezen pb's terug zichtbaar te maken) maar ik vind hem niet meer terug!
    Mijn pagina 1 van mijn pb's eindigt op 8 januari, en mijn pagina 2 begint op 6 januari. En ik weet echt duizend procent zeker dat er tussen nog wat pb's zitten.
    (Ik voel me nu echt paranoia, want ik begon al te twijfelen, maar ik weet gewoon dat er iets tussen die pagina 1 en 2 moet zitten!)

    Edit: als ik de persoon via de zoekfunctie in mijn mailbox zoek, dan vind ik wonderbaarlijk 7 berichten van die persoon op 7 januari...
    Er zit dus wel degelijk een gat in mijn inbox...


    Wow wacht. Misschien heb ik dit probleem ook. Ik wilde iemand antwoorden en toen kon ik het nergens vinden. En toen ik de pagina twee keer refresht had, zag ik het wel. Ik dacht dat ik het over het hoofd zag, maar dit is veel logischer.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 22:12 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik had er net ook last van! Ik zocht naar een PB, tot driemaal toe de laatste drie pagina's doorgekeken en uiteindelijk vond ik hem alleen met de zoekfunctie. Ging om een al gelezen PB.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eyyy, dus ik ben duidelijk toch niet de enige, haha. (nerd) Dat is eigenlijk wel fijn om te horen, al is het jammer dat jullie er ook allemaal last van hebben.

    En mijn eerste theorie klopte inderdaad niet helemaal, want het is een probleem voor zowel gelezen als ongelezen pb's!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Eyyy, dus ik ben duidelijk toch niet de enige, haha. (nerd) Dat is eigenlijk wel fijn om te horen, al is het jammer dat jullie er ook allemaal last van hebben.

    En mijn eerste theorie klopte inderdaad niet helemaal, want het is een probleem voor zowel gelezen als ongelezen pb's!


    Ik hoop dat het snel wordt opgelost.. want ik antwoord soms wel eens later op berichten, en als die zich gaan vermommen dan ga ik wel eens mensen onbeantwoord laten.. :/


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.