• Ik weet nog dat we vroeger in groep 8 (voor mij al zo'n 11/12 jaar geleden) met z'n allen Runescape speelden. Geweldige tijden waren dat en door de jaren heen ben ik af en toe nog eens teruggekeerd. Momenteel zitten mijn vriend en ik alweer een week non-stop te spelen op RS3. :Y)
    Zijn er nog mensen die dit vroeger ook speelden of misschien nog steeds?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ja omg ik was verslaafd.

    Jaaa haha! Ik had echt nog wel een goed account voor zo'n ukkie te zijn hehe.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja. No life dom doorgaan voor een skillcape en bijna geband worden doordat het leek alsof ik aan het botten was. Dat waren nog eens tijden <3


    26 - 02 - '16

    Jahh ik was er echt verslaafd aan haha


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik ken het niet maar lijkt me gaaf haha (:


    And then we'll see it.

    Omgomgomg sinds een paar maanden speel ik weer OSRS =D
    Nu ook voor het eerst membership gekocht :p


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Omg ja. ik heb serieus 2 jaar geleden weer een periode gehad waarin ik helemaal verslaafd was. Het was zelfs zo erg dat ik gewoon membership heb gekocht, terwijl ik aan mezelf had beloofd zoiets nooit te doen voor een stom spelletje. Na een maand membership ben ik toch weer gestopt, omdat het zonder, ziek saai is en ik geen geld over had voor nog een maand. Dus misschien maar beter ook. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Omg ja. ik heb serieus 2 jaar geleden weer een periode gehad waarin ik helemaal verslaafd was. Het was zelfs zo erg dat ik gewoon membership heb gekocht, terwijl ik aan mezelf had beloofd zoiets nooit te doen voor een stom spelletje. Na een maand membership ben ik toch weer gestopt, omdat het zonder, ziek saai is en ik geen geld over had voor nog een maand. Dus misschien maar beter ook. ;x

    Vanaf hogere levels kan je sneller geld verdienen, en voor 3mil ofzo kan je dan bonds kopen.
    Hallo gratis membership :Y)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    DIt was zo geweldig

    Vooral omdat ik er niks van snapte maar wel goede dingen haalde schijnbaar?


    --

    Haha iedereen uit de groep 8 van ons deed dat ook.
    Grappig dat je het nog steeds kan spelen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb nu gewoon €71 euro betaald voor een heel jaar membership, met allemaal leuke extra's. Wil proberen om in 2018 te maxen. Mijn vriend heeft inmiddels alles 99 (jaloers). Daarnaast ga ik nu weer op OSRS beginnen en heb ik nog een hardcore ironman account waar ik wat dingetjes mee wil doen, dus heb het druk zat :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Ik heb nu gewoon €71 euro betaald voor een heel jaar membership, met allemaal leuke extra's. Wil proberen om in 2018 te maxen. Mijn vriend heeft inmiddels alles 99 (jaloers). Daarnaast ga ik nu weer op OSRS beginnen en heb ik nog een hardcore ironman account waar ik wat dingetjes mee wil doen, dus heb het druk zat :')


    Waa add me
    Ik heet Kleine Haas op osrs :Y)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    HAHA Oh mijn God, alle jongens uit mijn klas speelden dat ook, in groep 4 of 5 ofzo. Fantastisch. Heb het zelf toen ook een keer geprobeerd. Het enige wat me ervan bijstaat, is dat je reusachtige ratten moest neerslaan. Heel veel ratten.


    ars moriendi

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Waa add me
    Ik heet Kleine Haas op osrs :Y)


    Ik heb je op m'n osrs toegevoegd (IronSparkle) en m'n RS3 main (zwadderaar) (:
    Wat zijn je stats ongeveer?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"