• Want OMG wat is Amadeus een geweldig restaurant! :9~

    Vorige week was ik drie dagen in Gent en daar zit dat restaurant onder andere, en iemand had me al een tip gegeven om er te eten en ik ben die persoon ook voor eeuwig dankbaar hehe. Het is een restaurant die bekend staat om z'n spareribs - ONBEPERKT SPARERIBS ETEN. En er wordt een gepofte aardappel bij geserveerd en zelfs die kun je zo vaak "bijvullen" als je wilt, want ze komen langs met dienbladen om te vragen of je er nog één wilt!
    En de sfeer van dat restaurant... alsof je bij oma aan tafel zit. Zó gezellig. Als ik in de buurt zou wonen... nou dan wist ik het wel hoor. :'D

    Zijn hier meer mensen bekend met het restaurant? ^^

    Ze zouden ook in Antwerpen zitten. Ik wil mijn vriend er eens graag naar toe nemen. Hij is zo zwaar fan van spareribs!

    Ik ben er zelf dus nog nooit geweest, maar ik heb wel veel lovende verhalen gehoord. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ze zouden ook in Antwerpen zitten. Ik wil mijn vriend er eens graag naar toe nemen. Hij is zo zwaar fan van spareribs!

    Ik ben er zelf dus nog nooit geweest, maar ik heb wel veel lovende verhalen gehoord. ^^

    Ja, ik kan hem je nu ook zeker aanraden na mijn bezoekje haha. ^^
    Ik ben ook even in Antwerpen geweest vorige week en mijn ouders willen daar graag nog een keer heen dus wie weet... zit ik binnenkort weer bij dat restaurant. *O*

    CLICKBAIT


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    CLICKBAIT

    Jaaaaa, al verschillende keren geweest in Gent. Echt super. Al zeggen sommigen dat de Gekroonde Hoofden beter zou zijn, maar ik ben daar nog niet geweest. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pssssst Laura, aardappel die je bent......die aardappelen bieden ze alleen non-stop aan omdat dat véél goedkoper is dan als jij meer spareribs dan aardappelen eet (krul) Marketing trucs :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ledecky schreef:
    Jaaaaa, al verschillende keren geweest in Gent. Echt super. Al zeggen sommigen dat de Gekroonde Hoofden beter zou zijn, maar ik ben daar nog niet geweest. (:

    Die ken ik niet! Is dat ook alleen een belgisch dingetje?

    SPECS schreef:
    Pssssst Laura, aardappel die je bent......die aardappelen bieden ze alleen non-stop aan omdat dat véél goedkoper is dan als jij meer spareribs dan aardappelen eet (krul) Marketing trucs :'D

    Ja, dat zal ook best wel haha! Maar ze zijn verdomd lekker! Dus het is niet alsof je een gevoel hebt alsof je iets mist of te veel hebt betaald hehe

    Nee.. eigenlijk niet 🤔


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SPECS schreef:
    Pssssst Laura, aardappel die je bent......die aardappelen bieden ze alleen non-stop aan omdat dat véél goedkoper is dan als jij meer spareribs dan aardappelen eet (krul) Marketing trucs :'D


    We kunnen je geen ongelijk geven, maar gewoon voor die aardappel zou ik al de volle prijs betalen. Je moet' m gewoon geproefd hebben, it's a gamechanger.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Amadeus zit ook in Ede, te Gelderland. Het klinkt namelijk precies hetzelfde en de bedrijven hebben allebei dezelfde naam. Mijn broer heeft daar x aantal jaar eens gegeten. Ik kom er zelf nooit. (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben enkel nog maar in Antwerpen daar geweest, en het is idd heel lekker en enorm gezellig ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Die ken ik niet! Is dat ook alleen een belgisch dingetje?


    Het is in een restaurant, maar met maar een vestiging (geloof ik), enkel in Gent. ^^ Maar het concept is wel hetzelfde. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.