• Bonjour Q-peeps,

    Zijn er hier nog andere mensen die een nieuwjaarsduik gaan doen? Dit jaar heb ik voor het eerst gezegd dat ik het wel wilde proberen, maar volgens mij begint het over twee uur en ik heb absoluut geen enkele zin meer. Whoops. (krul)

    Dus, tips voor een first-time duiker? Of zijn er hier toevallig mensen die me er succesvol uit kunnen praten?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga hem zeker wel doen!
    (In bad)
    (Met 38 graden)


    Nee, in all seriousness, het lijkt me echt helemaal niks :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dat is dus echt een traditie waar ik niet in kan komen. Ik heb hem nooit begrepen en zal het ook niet begrijpen. :'D Ik bedoel, opzettelijk een verkoudheid creëren is niet iets waar ik op zit te wachten op het eerste dag van het jaar.

    Ik vind het maar niets. :')
    Ik doe altijd mee met een avonturentocht begin december, vaak ligt er dan al sneeuw en is het ijskoud. En dan zwemmen we in een sloot onder een brug van 4 meter breed door. Dat is echt hel. Zodra je in koud water kopje onder gaat en langer dan een seconde onder blijft, krijg je een brainfreeze x 1 miljoen. Echt niet normaal wat voor hoofdpijn het geeft, alsof iemand met messen in je hersenen prikt!
    Maar zodra de hoofdpijn weg is, is het natuurlijk wel verfrissend. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het wel leuk dat sommige mensen dat doen eerlijk gezegd. Maar zelf zou ik het nooit doen, veel te lui voor. Ik weet nog wel dat ik daar toen ik klein was voor het eerst iets over op TV zag en ik echt dacht van, wat zijn dat voor idioten?!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik wil het ooit ook doen ja. Maar nu nog niet. Misschien als ik wat ouder en volwassener ben. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dikke doei echt niet


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh ja dat wil ik hel graag eens doen! Maar dat zal pas voor over enkele jaren zijn, als ik geen blok meer heb op Nieuwjaar. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben er geen fan van haha (:


    And then we'll see it.

    Mij niet gezien, ga echt niet in bad pak of bikini zo na de feestdagen. Moet eerst een maand lang sapkuren ofzo hahahahhaa


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja, dat heb ik net gedaan.... KOUDDDD!!!!! Maar t was wel een leuke ervaring :Y)


    -

    Ik ben drie kilometer van de Noordzee opgegroeid, maar ik heb nog nooit de Nieuwjaarsduik gedaan. :'D Ik zou het best een keer willen doen, maar ik ben nu nog in Duitsland (al staat de rivier hoog en kan je daar zo in duiken) en ik weet niet of ik het aandurf, gezien ik een redelijke koukleum ben. Wie weet, ooit. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zou het zelf als de mogelijkheid zich voordoet het nog wel willen proberen. Ik denk niet dat het heel fijn is dat koude water. Maar ben er altijd voor om nieuwe ervaringen op te doen. Voor nu ben ik nog wel even content met een olliebollen ontbijtje.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik zag de topictitel en toen jouw naam en mijn eerste reactie was JIP NEE, maar tbh is dat wel behoorlijk gelinkt aan een stukje uit het journaal van een paar dagen geleden over mensen die in ijswater gingen zwemmen, en een van de deelnemers vertelde heel vrolijk "ja, in het begin voelt het alsof er duizend naalden in je lichaam worden geprikt van alle kanten, maar daarna begin je je gevoel te verliezen" en ??? niets daaraan klinkt goed, in mijn wereld.

    Anderzijds, ik wed dat het wel een heel cool ding is om een keer in je leven meegemaakt te hebben? No pun intended bij cool


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ha ha echt niet
    Ik hou het bij mn douche


    What worries you, masters you.

    Ik spring wel in mijn vijver hahhaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.