• Ten eerste: Allemaal een fijn 2018 toegewenst!

    Ten tweede: Ja. De titel gaf het al een beetje weg - *wbw* snap je? GAF WEG? (wbw) - Ik geef iets weg. Waarom? Omdat ik er verder toch niets mee doe, en ik toch al voor een heel jaar weer GM heb gekocht.


    Dus ik geef maar liefst 50 credits weg!!
    Ik geef ze in 1 batch weg, dus ik verdeel ze niet onder. Waarom? Omdat ik lui ben maar ook omdat het dan moeilijk picken voor mij is. aka meer mensen uitkiezen is moeilijk


    Hoe gaat het te werk? Simpel:
    Geef aan in het topic als je mee wilt doen, maar verzin ook een goede reden waarom jij de 50 credits - volgens jou - verdient. Ik wil namelijk niet de credits aan iemand geven die er vervolgens niets mee gaat doen. Natuurlijk kan ik ook niet volgen wat er na het weggegeven mee wordt gedaan, maar het geeft mij zelf een beter gevoel om het zo te doen.

    GIVEAWAY EINDIGT 17 JANUARI.
    DAN GA IK KIEZEN.
    Gelieve ook usernamechanges doorgeven.


    DEELNEMERS:


    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 15:44 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil ook graag meedoen! Ik verzamel credits om de creaties waar mijn vrienden zo hard aan werken en zo trots op zijn in de spotlight te kunnen zetten, zodat zij ook eens in het zonnetje worden gezet ^^


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik vind je idee echt heel erg lief! Ik wil ook wel meedoen hah, wat ben ik toch hebberig, ik heb veel ideeën voor stories, maar vind het jammer dat je zonder spotlight bijna nergens komt, en het vrij weinig gelezen wordt. En dan kan ik mijn hardwerkende/hardschrijvende vrienden ook steunen (H)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik zou graag mee willen doen, omdat ik nooit credits heb gekocht (geen geld daarvoor) en graag creaties in de spotlight wil zetten. Een GM klinkt ook wel aantrekkelijk (:


    all because i liked a girl

    Ik doe ook mee! :)
    Ik ken namelijk enkele creaties die toch echt niet genoeg gewaardeerd worden... :(
    Ik denk om eerlijk te zijn niet dat ik er een gm mee zou doen, omdat ik het leuker vind om iemand blij te maken als ik zijn/haar creatie in de spotlight zet! :D (en om eerlijk te zijn; voor mijn eigen creatie zal ik het ook wel eens gebruiken ;) )
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar!

    Groetjes Boerin


    ~Reading is dreaming with open eyes~

    Ik zou graag mee willen doen. : D
    Ik ga binnenkort weer eens een schrijfwedstrijd organiseren. :3
    Ook al weet ik niet zeker of dat ook daadwerkelijk doorgezet gaat worden, is het wel fijn als ik al wat heb voor als een prijs, dat motiveert de schrijvers meer om mee te doen.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Me! voor een goldenmember ship, maar ook om weer wat meer schrijfmotivatie te vinden!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    dad is nu taeh.


    Heaven is a place that we all have

    Als het goed is is alles nu aangepast en geupdate ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nog een weekje!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh oeps. Jolllly --> Jehan


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ja ik zou ze wel willen, ik zou ze dan verdelen tussen mij en nog een paar anderen en misschien zelfs een paar weggeven als beloning als ik eens een cover nodig heb.

    Leuke acties worden er steeds gedaan!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Oh oeps, bijna vergeten. Motunui >> Scipio


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik doe mee want ik heb uiteindelijk toch 75% heb gehaald heb als eindtotaal terwijl ik eigenlijk totaal geen motivatie had om me in te zetten en omdat ik op mijn verjaardag door die examenhel moest gaan


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Is er al een winnaar?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Gisteren was niet echt een goede dag voor me, dus ik ga er vanavond na mijn werk eentje uitpicken (heart2)


    — Inner peace, it's hard to find. —