• Ten eerste: Allemaal een fijn 2018 toegewenst!

    Ten tweede: Ja. De titel gaf het al een beetje weg - *wbw* snap je? GAF WEG? (wbw) - Ik geef iets weg. Waarom? Omdat ik er verder toch niets mee doe, en ik toch al voor een heel jaar weer GM heb gekocht.


    Dus ik geef maar liefst 50 credits weg!!
    Ik geef ze in 1 batch weg, dus ik verdeel ze niet onder. Waarom? Omdat ik lui ben maar ook omdat het dan moeilijk picken voor mij is. aka meer mensen uitkiezen is moeilijk


    Hoe gaat het te werk? Simpel:
    Geef aan in het topic als je mee wilt doen, maar verzin ook een goede reden waarom jij de 50 credits - volgens jou - verdient. Ik wil namelijk niet de credits aan iemand geven die er vervolgens niets mee gaat doen. Natuurlijk kan ik ook niet volgen wat er na het weggegeven mee wordt gedaan, maar het geeft mij zelf een beter gevoel om het zo te doen.

    GIVEAWAY EINDIGT 17 JANUARI.
    DAN GA IK KIEZEN.
    Gelieve ook usernamechanges doorgeven.


    DEELNEMERS:


    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 15:44 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbins schreef:
    Gisteren was niet echt een goede dag voor me, dus ik ga er vanavond na mijn werk eentje uitpicken (heart2)


    Rustig aan doen jij, cutie.

    Oh en Cresswell > Eomer, me is a horse master now. :Y)


    En de winnaar is.....


    Ik heb een randomizer gebruikt omdat ik het toch te lastig vond om zelf te kiezen want jullie gaven allemaal zulke leuke redenen


    Passeggiata !!




    Dank jullie allen voor het meedoen. Sorry dat ik helaas maar 1 persoon blij kan maken, maar als ik er weer een keer een aantal over heb zal ik dit zeker herhalen. (heart2)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gefeliciteerd!


    all because i liked a girl

    Ah yeesssss! Nu ben ik happy voor Jolijn, aangezien ik de credits voor haar gewonnen heb. 😊


    Smile. You're beautiful. <3

    gefeliciteerd ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik wilde een heel schattig thank you plaatje plaatsen, maar het kreng werkt niet mee dus...helaas :'D
    DANKJEWEL SHANIA, DANKJEWEL Passeggiata <3
    Ben er heel blij mee :3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik wilde een heel schattig thank you plaatje plaatsen, maar het kreng werkt niet mee dus...helaas :'D
    DANKJEWEL SHANIA, DANKJEWEL Passeggiata <3
    Ben er heel blij mee :3


    Blij te zien dat je er zo happy mee bent. 😘


    Smile. You're beautiful. <3

    Passeggiata schreef:
    (...)

    Blij te zien dat je er zo happy mee bent. 😘


    (blush)


    You were born original, don't die as a copy.