• mensen hun boeken zo omgekeerd op tafel leggen met de pagina's naar beneden, als ze bijvoorbeeld even iets willen gaan halen, en dan zo eens goed op de rug duwen of mensen die de hoeken van bladzijden plooien in plaats van bladwijzers te gebruiken, why? (cat)

    Nog iemand die een hekel heeft aan zulke dingen? (of andere boek-gerelateerde dingen?)


    The soul needs autumn.

    Wiarda schreef:
    Hahaha, aww. Ik weet niet, ik vind dat boekenpuristische wel iets schattigs hebben, maar ik vind het juist leuk om te zien dat er ezelsoren en vouwen en krabbels in een boek zitten. Ik doe het nooit met geleende boeken, maar mijn eigen boeken zijn half gesloopt. :')

    Dus, tja, nee. Ik ben wel pro ezelsoren/aantekeningen in de kantlijn/gebroken ruggen etc, zeker met favoriete boeken, want dat geeft mij een beetje dat "hier wordt duidelijk erg veel van gehouden" vibe, net als versleten knuffels.

    Grappig, met boeken heb ik dit dus ook, maar mijn gamehoesjes en schijfjes behandel ik alsof ze heilig zijn. :')


    ars moriendi

    FireKeeper schreef:
    Ik vind mensen die boeken hebben afgezworen en alleen nog maar een e-reader gebruiken nog erger. Die dingen zijn alleen toegestaan op vakantie, als je echt niet genoeg ruimte hebt. Er gaat niets boven de geur van een echt boek <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo. Herkenbaar.


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Zo. Herkenbaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Delacroix

    Daar kan ik ook niet tegen. Op de middelbare school heb ik ook mensen zien schrijven in hun boeken en ik had echt zoiets van, wat ben jij nou aan het doen?! Of erger nog met een stift de zinnen gaan aanstrepen die belangrijk zijn. Ik heb ze voor gek verklaard. Vooral omdat je de meeste boeken aan het einde van het schooljaar weer moest inleveren en dat dus niet mocht bij die boeken.

    Gelukkig heb ik de boeken die ik ooit heb uitgeleend allemaal in oude staat weer terug gekregen. Want mijn boeken zijn me wel heilig.


    Physics is awesome

    Wiarda schreef:
    Hahaha, aww. Ik weet niet, ik vind dat boekenpuristische wel iets schattigs hebben, maar ik vind het juist leuk om te zien dat er ezelsoren en vouwen en krabbels in een boek zitten. Ik doe het nooit met geleende boeken, maar mijn eigen boeken zijn half gesloopt. :')

    Dus, tja, nee. Ik ben wel pro ezelsoren/aantekeningen in de kantlijn/gebroken ruggen etc, zeker met favoriete boeken, want dat geeft mij een beetje dat "hier wordt duidelijk erg veel van gehouden" vibe, net als versleten knuffels.


    Geloof niet alles wat je denkt